לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 19-06-2008, 16:08
  elvis1977 elvis1977 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.08.07
הודעות: 5,056
הממשלה של גאידמק: גבי אשכנזי - ראש ממשלה; נתניהו - שר חוץ

ציטוט:
בימים אלה, עובדים על ניסוח המצע המדיני. "לו הייתי פוליטיקאי רגיל, הייתי צריך לומר שמפלגתי ואני נביא שלום", מתריס גאידמק. "קודם כל, זה היה נשמע משעמם כמו כל הראיונות עם פוליטיקאים, וחוץ מזה, אני יודע שיש דברים שאני לא יודע. אבל אני כן יודע למה המדינה הזאת זקוקה: ראש ממשלת ישראל עדיין צריך להיות גנרל עם ניסיון צבאי גדול. גבי אשכנזי, למשל, יכול להיות מתאים. שר חוץ צריך להיות מישהו עם ניסיון בינלאומי עשיר - נתניהו למשל. דניאל פרידמן דווקא מתאים לתפקידו כשר משפטים. אני רק רוצה להיות שם, לייצג את הבוחרים בפני הנבחרים. בינתיים, אני מנהל משא ומתן עם ארבעה גנרלים לרשימה שלנו, אם כי איני יכול עדיין לחשוף את שמותיהם".

קווי המתאר המסתמנים של המצע המדיני של צדק חברתי תומכים בשתי מדינות לשני עמים, מכירים באבו מאזן כנציג העם הפלשתיני, אך לא שוללים לגמרי הידברות עם חמאס, בתנאי שיכיר בזכות קיומה של ישראל ויקבל עוד כמה תנאים מקדימים, כמו הפסקת הטרור. ירושלים, שגאידמק רוצה להתמודד בה על ראשות העיר, תישאר בריבונות ישראלית, עם אופציה לחילופי שטחים בשכונות עוטף ירושלים, בכפוף למשאל עם.

על המצע - לא סופי בינתיים - מדברים כאן בזהירות גדולה. צדק חברתי הוא דבר חשוב, אבל גם כאן יודעים שמפלגה בישראל מזוהה על פי מצעה המדיני. זה של צדק חברתי מתנתק מהזיקה הטוטלית לארצות הברית, שמאפיינת את הזרם המרכזי בישראל, וקרוב יותר לעמדותיה של רוסיה. "צריך לזכור שגם האינטרסים האזוריים של אמריקה יכולים להשתנות", מתרה גאידמק. "בישראל חושבים עדיין במושגים של רוסיה הסובייטית - יש רוסיה חדשה, שדוגלת ביציבות ובשגשוג. המשמעות היא שרוסיה לא רוצה סכסוך. להוציא אותה מהשותפות - זו טעות גדולה. צריך לתת לה מקום ראוי במזרח התיכון. אבל אני יודע, מי שאומר את זה מיד יגידו שהוא משרת את סטלין ואת טרוצקי".

הטענה שגישה כזאת עשויה לשרת את ולדימיר פוטין, מצחיקה את גאידמק: "אני יודע, הכל אצלכם ק-ג-ב. זו טיפשות". בכל מקרה, הוא אורח מכובד מאד בקבלות הפנים של שעורך הארכימנדריט טיכון, ראש הכנסייה הרוסית בירושלים. ברוך שלו, המופקד במפלגה על היחסים עם הכנסיות, נהנה לספר איך בקבלות פנים יושב גאידמק אל שולחנו של הארכימנדריט, כששאר המכובדים הישראלים ממתינים לתורם. אחרי הכל, רק המציאות הישראלית העגומה יכולה היתה לייצר תוצר פוליטי כה מוזר: מפלגתו של אוליגרך אקסצנטרי, שהיא הבטחה לפוליטיקה אלטרנטיווית. רק לפני כשלוש שנים, השתמשו במלים דומות לתאר את קדימה.


http://www.themarker.com/tmc/articl...ira20080619_878

_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
מוות למחבלים!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 08:24

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר