לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 10-06-2008, 12:41
  הנוקם הנוקם אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.05.06
הודעות: 226
חשד: זקן העבירה 100 אלף שקל להירשזון

חשד: זקן העבירה 100 אלף שקל להירשזון


במשטרה חושדים כי הכסף הועבר למימון כנס בחירות ב-2004 על אף שלא נערכו כאלו. מעריב חושף: עדות הירשזון בפרשת טלנסקי


דורית גבאי | 10/6/2008 8:19
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images/nrg/include/img/article_toolbar_comment.gif]

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images/nrg/include/img/article_toolbar_suitcase.gif]

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.nrg.co.il/images/nrg/include/img/article_toolbar_print.gif]

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images/nrg/include/img/article_toolbar_write.gif]

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images/nrg/include/img/article_toolbar_send.gif]

שמו של שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון, נגדו מתנהל בימים אלה משפט פלילי, נקשר לאחרונה גם בפרשת מעטפות המזומנים, בה חשוד ראש הממשלה אהוד אולמרט. המשטרה חוקרת חשד כי במרץ 2004 העבירה מנהלת לשכתו של ראש הממשלה, שולה זקן, מאה אלף שקל לצורך מימון כנס בחירות של הירשזון - זאת על אף שבתקופה זו כלל לא התקיימו בחירות פנימיות או בחירות כלליות, והכסף לא דווח לגורמים הרלוונטיים ולא נרשם בספרי ההוצאות.

הירשזון זומן למשטרה למסור בעניין זה את גרסתו כעד ולא כחשוד. המענק, שלכאורה קיבל הירשזון מזקן, נבדק במסגרת חקירת היחסים הכספיים בין איש העסקים משה טלנסקי לבין אולמרט. במהלך החקירה נמצא רישום שערכה שולה זקן, בו הופיע שמו של הירשזון ובצדו סכום של מאה אלף שקל לכנס במרץ 2004.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images//archive/300x225/729/469.jpg]
אברהם הירשזון. צילום: פול



החוקרים ביקשו לבדוק אם הועבר סכום כזה ישירות מזקן להירשזון או שמא באמצעות עו"ד אורי מסר, אשר היה מופקד על ניהול הכספים שהעביר טלנסקי.


העדות התמימה
ב-30 באפריל בשעה 12:25 מסר הירשזון עדות במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה בבת ים. בראשית החקירה נמנעו החוקרים, רב פקד לימוד חקק ורב פקד אלישע קוגן, לחשוף בפניו את העילה הרשמית בגינה זומן להעיד ופתחו בשאלות כלליות.

החוקרים: ממתי אתה מכיר את אולמרט? הירשזון: "למעלה מ-40 שנה. הייתי בחור צעיר בהסתדרות העובדים הלאומית, אבא של אהוד היה מראשי הסתדרות העובדים ואהוד עבד שם כסטודנט בחופשת קיץ. מאז אנחנו חברים".

החוקרים: יש שיתוף פעולה פוליטי ביניכם? הירשזון: "כן". החוקרים: ממתי? הירשזון:


"שנים רבות". החוקרים: מה שיתוף הפעולה הפוליטי? הירשזון: "אתה מדבר ומתייעץ עם חברים בכנסת או כאלו שרוצים לרוץ לכנסת. היינו תמיד קרובים, חברים. היו לנו אסיפות משותפות". החוקרים : ממתי היו אסיפות משותפות? הירשזון: "של חברי מרכז ליכוד, לפעמים של פעילים".

החוקרים: מי מימן את הכנסים הפוליטיים? הירשזון: "יש תקציב לכנסים לכל אחד". החוקרים: היה לך ולאולמרט תקציב משותף? הירשזון: "לא". החוקרים : מי מימן כנס משותף? הירשזון: "לא זוכר. אני גם לא זוכר מתי היה לנו כנס רק לשנינו".



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images/archive/300x225/673/829.jpg]
שולה זקן אמיר מאירי



עו"ד מסר: צינור להעברת כספים
החוקרים: את שולה זקן אתה מכיר? הירשזון: "מכיר אותה שנים רבות דרך אולמרט". החוקרים: נפגשת איתה בשנים האחרונות? הירשזון: "מדי פעם". החוקרים: מה היו נושאי הפגישה? הירשזון: "'מה שלומך, מה נשמע', לא היו עד כמה שאני זוכר נושאי פגישה רשמיים". החוקרים : האם קיבלת משולה זקן סכומי כסף? הירשזון: "מעולם לא". החוקרים: אף פעם? הירשזון: "אף פעם". החוקרים: לא במישרין ולא בעקיפין? הירשזון: "לא זוכר שקיבלתי".

החוקרים מקשים: האם קיבלת משולה זקן סכומי כסף לצורך מימון כנסים פוליטיים? הירשזון: "לא זוכר שקיבלתי ממנה כסף". החוקרים: כיצד ממומנים הכנסים שלך? הירשזון: "במסגרת תקציב בחירות". החוקרים : אולי שולה זקן נתנה לתקציב הבחירות שלך כסף? הירשזון: "לא זוכר. לא היה דבר כזה".

החוקרים: "מחומר החקירה עולה שבסמוך לחודש מרץ 2004 קיבלת משולה זקן 100 אלף שקל לצורך מימון כנס". הירשזון: "לא זוכר, כי לא היה דבר כזה". החוקרים: ואם שולה תגיד שהיא נתנה לך, מה תאמר? הירשזון: "לא היה דבר כזה".

החוקרים בודקים בשלב זה אפשרות נוספת, לפיה עו"ד אורי מסר שימש כצינור להעברת הכסף מזקן להירשזון. החוקרים: מאורי מסר קיבלת כסף? הירשזון: "לא". החוקרים: מאיפה אתה מכיר את אורי מסר? הירשזון: "מהמשרד של אהוד אולמרט. נפגשנו גם כשניהלתי את המטה של אולמרט בבחירות של 1999. מסר היה בעל תפקיד שם ובין השאר עסק בנושא הכספי. אני לא התעסקתי בצד הכספי בנושא, אלא בצד הארגוני".



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images/archive/300x225/934/432.jpg]
עו''ד אורי מסר, מקורבו של ראש הממשלה אולמרט. צילום: יהונתן שאול



"תזכירו לי"
החוקרים: האם אתה זוכר כנס ששילמת עבורו 100 אלף שקל? הירשזון: "לא זוכר, תזכירו לי". החוקרים: אתה זוכר את הכנס הגדול בגני התערוכה בשנת 2004? הירשזון: "יכול להיות". החוקרים: איך הוא מומן? הירשזון: "לא זוכר". החוקרים: היה לך כנס בבית העיתונאים? הירשזון: "היו כנסים בבית סוקולוב, לא זוכר כמה".

החוקרים: איך הם מומנו? הירשזון: "תבדקו ותראו איך זה מופיע בליכוד". החוקרים: קיבלת תרומות? הירשזון: "כן, הכל מפורט בדוחות הליכוד". החוקרים: מה לגבי מימון כנסים שלא בתקופת טרום בחירות? הירשזון: "אני לא זוכר כמה כנסים היו לאחר הבחירות ועל ידי מי מומנו הכנסים. אני מכספי האישי מימנתי אם היה צורך. אני לא זוכר סכומים, אבל הם לא היו גדולים בכל מקרה, לא בסדרי גודל של עשרות אלפי שקלים".

בשעה 13:10 הסתיימה החקירה, והירשזון הוזהר "לא לדבר על תוכן חקירתו עם גורם כלשהו, בין אם במישרין ובין אם בעקיפין, על מנת שלא לשבש את מהלך החקירה".

מגורמי האכיפה נמסר בתגובה כי: "החקירה בנושא לא הושלמה והיא נמשכת".
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:14

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר