לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 19-05-2008, 10:50
  deer deer אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.11.03
הודעות: 923
הנאנסת: ה-13 אנסו אותי זה אחר זה

nrg חושף את עדותה של הצעירה המוגבלת שכלית שהתלוננה כי 13 חשודים אנסו וניצלו אותה מינית



יום לאחר שנחשפה הפרשה שבה, על פי החשד, ניצלו 13 צעירים את מוגבלותה השכלית של צעירה בת 27 כדי לאנוס ולנצל אותה מינית, חושף nrg מעריב קטעים מעדותה של המתלוננת, כפי שנמסרה לחוקרת אנשים בעלי מוגבלויות בשירותי הרווחה. העדות המזעזעת נמסרה, לדברי החוקרת, "בשפה שאינה תואמת את גילה" של הצעירה, ועם זאת יש בה כדי לתאר את אשר עבר עליה, לטענתה.

"הם קיימו איתי כולם יחסים במקביל, אחד

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images//archive/300x225/932/365.jpg]
איתמר נדב, החשוד באונס קבוצתי, בבית משפט השלום בי-ם. צילום:פלאש90

מין אוראלי, אחד - נגעתי בגוף שלו והשלישי אנס אותי", סיפרה הצעירה המוגבלת שכלית לחוקרת. "הייתי כבר עייפה, אחד גמר, השני נכנס, השני גמר והשלישי בא אחריו, אמרו לי לנגוע באיבר המין של אחד מהם, כבר כאבה לי היד, אבל הוא אמר לי להמשיך".

אתמול נעצר איתמר נדב, תושב ירושלים בן 26, החשוד כי אנס את המתלוננת ביחד עם אחיו הגדול ו-11 מעורבים נוספים, ארבעה מהם חיילים, בשלושה מקרים. נדב מסר לחוקרים גרסה מפורטת למדי של האירועים וטען כי כל מעשי הקבוצה היו בהסכמה - לרבות צפייה קבוצתית בסרטים כחולים. במשטרה טוענים כי הצעירים מנעו מהאישה להתקשר ואף נעלו את דלת החדר, אך לא כפו עליה את יחסי המין.

בתיאור רצוף שמדגים היטב את האופן התזזיתי שבו חוותה את האירועים הקשים, המשיכה הצעירה וסיפרה לחוקרת כי "עשיתי לאחד אחר מין אוראלי, ולא רציתי, אז הוא הוריד לי את הראש בכח, שאני אמשיך. הם הביאו וודקה ורד בול ושתינו, הייתי מסטולית. לא היה לי כח, כל פעם אחד גומר ובא מישהו אחר".


"לא התכוונתי לשכב עם כולם"
המתלוננת, שמתגוררת במוסד לבעלי מוגבלויות, גוללה באוזני החוקרת כיצד ביקרה בביתו של נדב שלוש פעמים, כאשר בפעם הראשונה קיימו עמה יחסי מין הוא ואחיו, ואילו בפעם השנייה שבה פגשה באחים, הביאו השניים חברים נוספים שאף הם שכבו איתה.

בהמשך תיארה את האירוע השלישי שבו, לטענתה, נאנסה על ידי שמונה מהחשודים, כששאר חברותיה שבאו איתה ממתינות לה בסלון הבית.

"הם לא נתנו לי לענות לטלפון, החברות שלי היו מחוץ


לחדר וניסו להתקשר אליי, הם נעלו את הדלת", אמרה. "עם איתמר (נדב - ע.ב.) - אין לי בעיה איתו, אני אוהבת אותו", היא ביקשה להבהיר, אך אמרה כי הדבר שפגע בה יותר מכל היה נוכחותם של האחרים והעובדה שהנציחו את המעשים שביצעו בה, על פי החשד, במצלמותיהם.

"הם צילמו אותי, ראיתי, גם בפלאפונים וגם במצלמה דיגיטלית. לא התכוונתי לשכב עם כולם, עם איתמר אין לי בעיה", שבה ואמרה הצעירה. "הכי הפריע לי שמצלמים אותי".


http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/735/337.html
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:16

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר