13-05-2010, 10:44
|
|
|
חבר מתאריך: 22.03.09
הודעות: 2,018
|
|
וללינק השני:
(מלמעלה) "מטוס התרעה מוקדמת 200 (Y-8 'קורת איזון' [הכוונה ל Y-8F200]) הופיע לראשונה בטלוויזיה בשנת 2006"
מתחת לשתי התמונות העליונות: מטוס התרעה מוקדמת 200 שנושא קורת איזון הוא ה Y-8 דור 3. סוג דור 3 נועד לשפר את החסרונות של ה Y-8C, ובעיקר שתי בעיות: האחת היא המנוע, שבמקור 6 הלהבים סיפקו רק 3000 כ"ס, שהשפיעו על הביצועים בטמפ' גבוהה ובגובה גבוה של ה Y-8; השנייה היא בעיית הטווח - ה Y-8C ביטל את תצורת הדלק של האנטונוב 12 שהפחית את כמות הדלק ב 8 טון. פלטפורמת דור 3 החליפה את הלהבים כך שהכוח מגיע ל 5100 כ"ס. בנפיים הוספו מכלי דלק שלמים, כך שיכולת נשיאת הדלק חזרה לזו של האנטונוב 12 וגם הוחלפה כל המערכת האלקטרונית.
ב 2008 הופיעו הרבה מאוד תמונות של מטוסי התרעה מוקדמת מסוג Y-8
(תמונות)
המצעד לציון 60 שנה לייסוד סין ב 1.10.2009. בשעה 11 בבוקר 2 מטוסי אתרעה אווירית 200 הובילו מבנה של 6
J-11 וחלפו מעל ככר טיאן-אן-מן...
"אתרעה אווירית 200" מאז מאי 2003 עת אושר התקציב לשינויים החלו לבחון את ההחלפה של הכנפיים, מערכת הדלק, וכו', וב 15.1.2005 הייתה טיסת הבכורה, ב ינואר 2006 ביצעו הקפות וסדרת ניסויים (אני מקצר מעט משום שיש ריבוי מלל על כלום), תיקנו את הבעיות, יישמו ענייני בטיחות, והכל עם הישגים מרשימים. המטוס עבר ניסויים, שינו את מערכת לחץ האוויר, חיזקו את המטוס, התמודדו עם בעיות של אלקטרומגנטיות של המטוס שהיו חמורות, והכל עם תכנון וייצור מקומי שמילא פער. ואז עוד הרבה קשקושים על המצעד וכמה שכולם גאים בתעשייה המקומית, שסין לא תלויה שאף אחד, חזקה ונפלאה. הידד! (הסוף איננו תרגום...)
|