לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #6  
ישן 27-04-2008, 22:49
  strong11 strong11 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.11.04
הודעות: 2,109
מדוע אסור לפרסם את פניהם ושמותיהם של טייסים?
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי NehemiaG שמתחילה ב "1. בעבר גם הראו טייסי קוברה..."

מסיבה מאוד פשוטה שאם מסוק כזה נופל חס וחלילה נגיד באמצע המדבר הסורי וחייל א' הסורי מוצא לידו בדרך פלאית את חייל ב' הישראלי הוא חייל א' הערבי הטמבל הפלאח שברח ב 67 והשאיר את נעליו במדבר שאינו מבין דבר בוודאי לא יקשר בין הסרבל הקסדה נעלי צוות האוויר משקפי השמש לא שכן המבט הזחוח עם היותו של חייל ב' טייס ובוודאי יאמין לסיפור הכיסוי האמין שמדובר בכלל בצוות הווי מוסק... עזוב שאחרי זה יבוא חייל ג' מהשב"כ הסורי ויפתח לחייל ב' הישראלי מצוות ההווי המוסק את התחת ממכות עד שזה יזמר את הבד"ח מהסוף להתחלה בקווקזית, העיקר שעם ישראל לא יזהה את טייסיו, כפי שעמים נאורים נוספים בתחילת המאה ה-21 דוגמת צפון קוריאה ובורמה לא מזהים את טייסיהם... אהה סליחה הם דווקא כן, אז נותרנו בדד נו באמת מה כבר 260 מדינות העולם מבינות בביטחון מידע של אנשי צוות אוויר...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 29-04-2008, 04:43
צלמית המשתמש של NehemiaG
  NehemiaG NehemiaG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי haboob שמתחילה ב "אם אתה כ"כ בקיא ונחרץ,"

אם זאת נחרצות..

ואם לדייק, ההתייחסות למימדי הטיסה משוייכת אחר כבוד לאמיל, למיטב זכרוני.

ו..אם אתה מתעקש להכנס להגדרות - שלושה מימדים שווים לעומק, גובה ורוחב. שני מימדים שהם שילוב שם שניים מהמרכיבים הללו.
מכונית, לדוגמה, נוסעת - בעיקרון - בשני מימדים - עומק ורוחב (ולא להתחכם, בבקשה).
מסוקים, לרוב, טסים בפשטות מנקודה לנקודה, בגובה אחיד פחות או יותר. גם מטוסי נוסעים טסים ככה, גם מטוסי תובלה. זה שני מימדים (בעיקר).

לעומת זאת, טייס קרב - בקרב אוויר - מתמרן גם במימד השלישי - גובה - והרבה.
אתה יודע את זה לא פחות, וכנראה שיותר, טוב ממני. אז למה להתחכם.?

ומכיוון שלהטסה פשוטה - מנקודה לנקודה - יותר קשה להטיס מסוק, כי הוא דורש יותר קוארדינציה.. מה הבעיה בלענות על זה ככה?
אני יכול להטיס F-16 מנקודה לנקודה. אני לא יכול להטיס מסוק מנקודה לנקודה.. בוודאי שלא באותה "איכות ביצוע".

מכונית או משאית? לא רלוונטי. מכונית או אופנוע?
_____________________________________
Nehemia Greshuni Photography NGPhoto.biz

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 28-04-2008, 17:57
  dmx124 dmx124 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.12.06
הודעות: 9
קצת סדר בבלאגן
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Ronen_a שמתחילה ב "בלקהוקים ישראליים במשימות חילוץ והצלה"

ראשית אציין ששירתתי בטייסת בין השנים 2003-2006 .

הסרט נעשה בשנים שבין 2000 - 2001 .

יחידה 669 הינה יחידה מובחרת אשר כל תפקידה הוא להציל אנשים בעזרת מסוקים (או של הטייסת המקבילה - או בטייסת של "תל נוף" ששם זה "יסעור" ) .
בכדי להיתקבל ליחידה 669 יש לעבור מבחני מיון כמו לפני קבלה לסיירת מטכ"ל ושייטת 13 .

הייתה שאלה של אחד מהמשתמשים : מה יותר קשה ומורכב להטסה מטוס או מסוק?
אז לשאלה זו אין תשובה מכיוון שכל דבר זה ממש שונה ...

טייסים (בכל סוגי המסוקים) טסים בדר"כ אם M16 קצר ולפעמים גם אם אקדח אישי .

למי שזה באמת יעניין אז כל הצילומים נעשו בטייסת.

מה שלי הכי הפריע בכתבה זה שלא היזכירו ולו במילה אחת את אנשי "צוות קרקע" שאני הייתי שייך אליהם ... אנחנו עשינו את כל העבודה הקשה ביום ובלילה ...
המוטו של הטייסת הוא :
בכל מקום
בכל שעה
בכל זמן !!!
והמוטו הוא נכון רק לגביינו (הטכנאים שעובדים על הקרקע ) !

ואני יביא דוגמא :
במקרה ואני כונן בטייסת (זאת אומרת ישן בטייסת אם נעליים , בכדי שאם יהיה הזנקה אז אני יוכל לרוץ מהר להומיא את המסוק ) .
הטייסים כאשר הם כוננים הם יושנים "במלון" של הבסיס (נהנים מחדר נקי , טלוויזיה אם YES ובר צמוד).
יחידת 669 יש להם מגורים בבסיס דומים למגורי החיילים , אך להם מותר לעשות הכל ... (אפילו מנגל!!!) .

כאשר ישנה הזנקה והמסוק מזנק , ביום המחרת הטייס מקבל מנוחה בבית ואילו אני ממשיך לעבוד בטייסת ביום שלמחרת ...

בקיצור חברה , כתבה מאוד יפה אבל אל תישכחו אף פעם : אם לא היינו מכינים את המסוקים טוב כמו שצריך , המסוק לא היה יוצא ל"גיחה" אף פעם ...

נערך לאחרונה ע"י עידו403 בתאריך 28-04-2008 בשעה 18:16.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 29-04-2008, 21:45
צלמית המשתמש של רגב06
  רגב06 רגב06 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.05.05
הודעות: 2,932
בתגובה להודעה מספר 22 שנכתבה על ידי NehemiaG שמתחילה ב "מה שלא סותר את העובדה, שעם כל..."

יש לי היכרות עם טייסי קרב, ואפילו נווטי קרב בוגרי מלחמות (לא כמו לבנון2, אלא מלחמת יום הכיפורים).
אני מאמין שאתה צודק.
למרות זאת, כשמדובר במכונאי מוסק, אין לי היכרות עם מישהו מהתחום. רק התרשמות אישית.
מהתרשמותי, אני חושב שהם זכאים להיחשב לוחמים.
אני מניח שלא כמו צוות אויר, אבל בטח לוחמים.
_____________________________________
אם אתה מחזיק ביד ענף זית דק, כדאי מאוד שביד השנייה תהיה לך חרב חדה וגדולה.
(הפרשנות שלי לרעיון שמאחורי סיכת המ"מ)

"שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר לפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כהלכה ומשיב כעניין, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע אומר לא שמעתי, ומודה על האמת. וחילופיהן בגולם.;" מסכת אבות- פרק ה', משנה ז'

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 01:11

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר