25-02-2008, 13:52
|
|
|
חבר מתאריך: 12.02.08
הודעות: 171
|
|
סליחה אבל זה ממש לא נכון. בתור תומך טכני בכיר לשעבר בנטוויז'ן.
נטוויז'ן נותנים תמיכה רחבה מאוד מאוד לכל הראוטרים, אם הם נקנו דרך נטוויז'ן או דרך מקור אחר, כל כך רחבה שגם יפתחו איתך פורטים לאימיול ויבדקו שהם עובדים בצורה תקינה, גם יאבטחו לך את הרשת האלחוטית לבחירתך (WEP,WPA,MAC FILTERING).
אם יש חשד לבעיה בבזק או בכבלים, יפתחו בשיחת ועידה עם התשתית הבעייתית וגם יעשו מעקב אחרי כמה ימים לוודא שהכול תקין, אם יש חשד שהבעיה בראוטר עצמו וישלחו אותך לחנות, אז גם אז יעשו מעקב אחרי כמה ימים לוודא שהבעיה תוקנה.
אם יש בעיה ברשת האלחוטית או באחד המחשבים, לזה אפילו לא תצטרך להמתין לתמיכה הבכירה, אלא זה יפתר בתמיכה הרגילה.
אני לא חושב שבזק יעשו אפילו עשירית ממה שאמרתי בחינם או בתשלום נוסף. ונטוויז'ן עושה את זה בחינם לא משנה ממי רכשת מה.
אז מהבחינה של תמיכות שונות, זה לא ממש משנה אם קנית מבזק או לא, גם ככה רוב התמיכה שהם עושים זה: "תכתוב 1@1, הנה אני רואה שזה מחובר אצלנו", אבל אתה לא יכול לגלוש כי אתה תקוע בשרתים של בזק. והם לא יעזרו לך לכתוב את השם משתמש של ספקית האינטרנט שלך.
אז זה תלוי אם אתה מנוי נטוויז'ן, עדיף לך לקנות איזה ראוטר ב150 ש"ח ולדבר איתם, אם אתה לא מנוי נטוויז'ן תצטרך לשלם על כל פיפס עם הראוטר.
|