09-02-2008, 20:49
|
|
|
חבר מתאריך: 11.09.06
הודעות: 10,353
|
|
א. בוועדה יש עוד חברים רבים- נציגי השותפות הבינ"ל (בריטניה, איטליה, הולנד, קנדה, נורווגיה, דנמרק, אוסטרליה וטורקיה שנותנות כסף לפיתוח, סינגפור וישראל שרק "משקיפות"). זה בהחלט יכול להיות מתכון לתקלות ווויכוחים מתמשכים על אפיון, עדכון דרישות מבצעיות ואישור אבני דרך בפרוייקט. אישית, גם אני תומך בגישה של לפתח מוצר טוב ככל האפשרף ואז הוא ממילא יתפוס טוב בשוק.
ב. מצד שני, F35 אמור להיות מטוס זול יחסית ונפוץ, אחרי שלארה"ב עצמה כבר יש יכולת חמקנית מסוימת ואין לחץ רב לקדם את ה- F35 דווקא, כך שיש מקום לקצת עיכובים ע"מ לקבל מטוס טוב יותר בסוף; קשה גם להעריך את פריצת הדרך הטכנית בפיתוחו בהשוואה למעבורת ול- F111.
|