לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה __ ברוכים הבאים לפורום מתגייסים וסדירים__ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > מתגייסים וסדירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 04-02-2008, 12:23
צלמית המשתמש של chatulim
  chatulim chatulim אינו מחובר  
מנהלת בע"ח, מטיילים ותרמילאים
 
חבר מתאריך: 01.01.06
הודעות: 53,831
מידע עבודת מטה משותפת תבחן: האם יש לנפק נעליים גבוהות חדשות ללוחמות

באלר"ם וביוהל"ן פועלים לאיתור פערים בתחום הציוד המיועד לחיילות קרביות • בדיקת הנושא תיעשה גם בהתאם להמלצות שיגבשו מפקדי היחידות המעורבות

ניר קוסטי

האם צה"ל ינפק נעליים גבוהות חדשות ללוחמות? את האפשרות הזו בוחנים בימים אלו במטה יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים (יוהל"ן) ובאגף הלוגיסטיקה, הרפואה והמרכזים (אלר"ם), במסגרת עבודת מטה משותפת. במסגרת התהליך, ייבדק האם הנעליים הנוכחיות של החיילות הקרביות הולמות את צורכיהן באופן מספק.

מטרת התהליך הנה לאתר פערים בתחום הציוד המונפק ללוחמות, ובמסגרתו ייבדקו המלצותיהם של מפקדי יחידות קרביות מעורבות, שהשתתפו בפורום מיוחד בנושא, לפני כשלושה חודשים. במהלך האירוע, השלישי במספר במתכונת זו, עלתה גם סוגיית התאמת הציוד לחיילות המשרתות בתפקידי לחימה.

תהליכי בדיקה מבוצעים כעת גם בנוגע להצעות נוספות בתחום, בהן האלונקות הקלות המסופקות ליחידות לוחמות בהן משרתות נשים. כבר עתה מנפיק הצבא מדים וגרביים במידה קטנה יותר בעבור חיילות, ועבודת המטה המשותפת ליוהל"ן ולאלר"ם, שתסתיים בעוד כחודשיים וחצי, נועדה לוודא כי הציוד המיוחד אכן מגיע ליעדו ועונה על הדרישות.

עד היום יושמו מספר יוזמות פרטניות הנוגעות להתאמת ציוד הלחימה בעבור נשים, לרבות שלושה סוגים של אפודים מיוחדים שנועדו במיוחד לשימוש חיילות קרביות, אולם עד כה לא נערכה בחינה כוללת ומקיפה בתחום.
פורום המפקדים נערך מדי שלושה חודשים ביוזמת היוהל"ן, ומטרתו לשמוע מהמפקדים על שילוב הלוחמות ביחידותיהם, על כיוונים אפשריים להמשך הפעילות המשותפת ועל סיפורי הצלחות ממקור ראשון. בכל כינוס נפגשים המפקדים עם גורמים צבאיים ואזרחיים, מאזינים להרצאות ומשתתפים בדיונים, תוך שימת דגש על היבט מסוים בשילוב נשים בצה"ל.

בפורום הקודם, אגב, השתתף תא"ל (מיל') שמואל זכאי, ששימש בתפקידו האחרון מפקד אוגדת עזה, והרצה על חשיבות שילובן של נשים במערך הלחימה של צה"ל. במהלך הדיונים בכנס האחרון, ציינו המפקדים כי נשים לוחמות הן "עובדה בשטח", ותרומתן ללחימה משמעותית, חיונית וחשובה מאין כמותה. "בכל רגע נתון יש לחשוב קדימה ולתכנן מהלכים שבהם יש לנקוט על מנת לראות יותר נשים משתלבות בלחימה", אמרו השבוע ביוהל"ן.

http://dover.idf.il/IDF/News_Channe...na/08/05/06.htm
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 19:24

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר