לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 14-04-2005, 20:21
  מרקו פולו מרקו פולו אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.03.02
הודעות: 11,286
תסריט האימים של צה"ל: פיגוע יהודי ברצועת עזה

בעוד התקשורת עוסקת בהרחבה באפשרות שפעילי הימין הקיצוני יבצעו פיגוע בהר הבית כדי לסכל את תוכנית ההתנתקות, בצה"ל חוששים מתסריט הרבה יותר מוחשי.

בפיקוד הדרום אומרים שהאיום העיקרי שעלול לשבש את ההתנתקות באופן בלתי הפיך הוא כניסה של כוחות חמושים של מתנחלים מיהודה ושומרון לערים הפלשתיניות ברצועת עזה. בצה"ל חוששים כי פעילי ימין קיצוני ינצלו את המולת הפינוי כדי לחצות את גדר המערכת מהצד הישראלי, להגיע לבתי הפלשתינים בעזה, רפיח וחאן-יונס – ולבצע שם פיגועים. במקרה כזה, חוששים בפיקוד הדרום, ארגוני הטרור יגיבו בירי שיבעיר את הגזרה כולה ויאלץ את צה"ל לפעול.

קצינים בכירים בפיקוד הדרום מציינים כי בעבר תרחיש האימים כבר יצא לפועל ב"ממדים קטנים": לפני כמה חודשים היכו חברי "נוער הגבעות" פלשתיני ופגעו בכלי רכב באזור אל-מואסי. במקרה אחר, פלשו מתנחלים לבתים של פלשתינים בפאתי חאן-יונס, והיכו תושבים.

"יש פה קושי אדיר לעמוד משני צדי גדר המערכת הארוכה. גם לבלום פלשתינים שירצו לנצל את המצב כדי לחפש עבודה בישראל או לבצע פיגוע ומצד שני רצון של אנשי ימין קיצוני לשבש את המהלך. כמו לשום טרור, אין מענה של 100%", אומרים קצינים בפיקוד הדרום.

בפיקוד הדרום יש המזהירים שאם לא תגובש הסכמה עם המתנחלים, שאירוע מסוג זה יזיק הן לכוחות הביטחון והן למפונים וליצור מצב אל-חזור – מדובר בסכנה מוחשית שמאיימת על המבצע כולו. לדבריהם, רק שיתוף פעולה הדוק בין הצדדים יכול לסיים את ההליך בשקט ללא נפגעים. על רקע זה אומרים במערכת הביטחון כי ייתכן שיבוצעו מעצרי מנע ממוקדים כדי למנוע מפעילי ימין קיצוני להוציא את התוכנית לפועל.

http://www.nrg.co.il/online/1/ART/922/338.html
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה



תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:30

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר