לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה __ ברוכים הבאים לפורום מתגייסים וסדירים__ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > מתגייסים וסדירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 11-01-2008, 22:36
  almoni21 almoni21 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.01.08
הודעות: 11
הסתבכתי עם המשטרה, איך זה ישפיע לי על השירות?

הסיפור שלי הוא ככה:
התגייסתי ליחידה אחת הטובות בצה"ל, עפתי בגלל שטות, הגעתי לאחד הגדודים באחד החילות, ויש סיכוי מאוד גבוה שאני אעבור ליחידה אחת הטובות בחיל.
הבעיה שלי מתחילה פה, לפני כשבועיים נגנב לחבר מהגדוד פלאפון, וכשיצאתי הביתה השתכרתי, חשבתי עליו, וברוב טיפשות ניסיתי לגנוב פלאפון ממישהו בשביל החבר הזה. יש להבהיר שלחבר יש בעיות כלכליות קשות, והוא נשמה טהורה, לכן הרגשתי צורך להחזיר לו טובה. אל תשאלו אותי מה עבר לי בראש. אני אידיוט אני יודע.
בכל מקרה, נתפסתי על ידי אנשים, הושפלתי, אבל זה הדבר הכי קטן בסיפור, החלק העיקרי הוא שהם אמרו שהם יגישו תלונה כנגדי. עד כה לא זומנתי לחקירה, אבל אני מאמין בלב שלם שהם הגישו את התלונה. אני מאוד חושש שייפתח לי תיק במשטרה בעקבות המקרה, ורציתי לדעת אם מישהו יודע איך המצב הזה יכול להשליך על השירות הצבאי שלי?
יש לציין כי המסלול שאני מתעתד לעבור הינו מסלול קצונה.
ואני בכוונה לא נותן יותר מדי פרטים, מכיוון שהסיפור שלי די מפורסם, הוא ידוע ליותר מדי אנשים, לכן אני מעדיף להישאר אנונימי.
תודה מראש לכל העוזרים...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 12-01-2008, 01:29
צלמית המשתמש של Atex
  משתמש זכר Atex Atex אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.10.06
הודעות: 523
שלח הודעה דרך MSN אל Atex
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי almoni21 שמתחילה ב "למה כולם מסתכלים ולא מגיבים??"

לפי הסיפור שלך,מדובר בטעות "תמימה" אם אפשר לקרוא לזה ככה,דבר ראשון כמו שאמרת היית שיכור,והמעשה כביכול נעשה על מנת לעזור לחבר שלך,אולי תנסה ליצור קשר עם האנשים האלו ולהסביר את המצב,וכך אולי הם יבטלו את התלונה..
אני לא הכי בקיא במערכת הצבאית,אבל אם נשתמש בהגיון הפשוט, לפי זה - התלונה תפגע בך זה כמעט 95 אחוז,השאלה האמיתית היא באיזה מידה. ובזה אני לא ממש יכול לעזור לך..


מצטער אם זה ברור מידי,אבל זה פחות או יותר דעתי האישית,אני לא יודע אם זה עזר לך
אבל שיהיה בהצלחה בהמשך!
_____________________________________
גיוס:
ביום שרות אני כמוט – נחושת,
כגוש – ברזל בידי נפח ושמו – ציון:
חרשני כרצונך – מגל, גלגל – חרושת
או חרב ופגיון.

הנדר הבית"רי ,זאב ז'בוטינסקי, פאריס, תרצ"ד

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 12-01-2008, 13:08
  almoni21 almoni21 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.01.08
הודעות: 11
יש עוד כמה פרטים שהחסרתי...
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי boris.koro שמתחילה ב "התלונה [b][u]לא[/u][/b] תשפיע..."

לא ציינתי אותם כי אני חושב שהם חסרי משמעות, אבל בגדול זה ככה...
1. זה היה במועדון, ומי שתפס אותי היו המאבטחים של המועדון.
2. ככל הנראה לפי דברי המאבטחים זה מצולם, אז אין טעם להכחיש.
3. הזדחלתי מתחת לפרגוד שבעצם מפריד בין מתחן שירותי הבנים למתחם שירותי הבנות, אבל לא נכנס אל שירותי הבנות זה סתם מזדרון כזה שבעצם יש מעבר ממנו אל השירותים, בכל מקרה שיערתי שיהיה שמה תיקים כי בנות תמיד באות עם תיקים, לכן זלחתי לשם, היה שם תיק אחד, בו היה פלאפון, אשר אותו ניסיתי לקחת, וזה היה ממש בסוף המסיבה, אפילו המוזיקה נגמרה, ומסתבר שהתיק הזה היה של המנקה, אישה מבוגרת, ישראלית, בסביבות גיל 60. מה שגם היה שמה קצת כסף (בסביבות ה30 שקל), ואמרתי שאם אני עוזר לו אז כבר עד הסוף.
זה בעצם כל הפרטים. לא זכור לי שאני מחסיר משהו.
אני יודע שנהגתי בטפשות, ואני לא אדם שחסר לו משהו. הייתי אפילו יכול לקנות לו פלאפון. אבל האלכוהול עשה את שלו, לא חשבתי בצלילות וזה עלה לי בחרא הזה עכשיו שיכול גם לדפוק לי את החיים.
בכל מקרה, טיפה הרגעתם אותי, אבל אני בכל זאת לא מרגיש הקלה רצינית, עכשיו שאתם יודעים את כל הפרטים, אני אשמח אם תגיבו שוב למה אני יכול לעשות, ואיך זה ישפיע לי על השירות ועל החיים בכלל...
הדבר היחיד שאני רואה נכון לעכשיו שאני צריך לעשות הוא פשוט ללכת ולדבר עם מאבטחי המועדון על מנת שיבטלו את התלונה. חוץ מזה אני אשמח אם תייעצו לי בכל דרך. תודה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 12-01-2008, 12:23
  איןשם איןשם אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.12.07
הודעות: 35
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי almoni21 שמתחילה ב "הסתבכתי עם המשטרה, איך זה ישפיע לי על השירות?"

גבר אין לך מה לדאוג עכשיו שמע לי טוב, עם המשטרה לא תפסה אותך אז זהו באותו רגע נגמר הסיפור
הם יכולים להגיש נגדך תלונה אבל אין להם הוכחות, אתה יכול להגיד שאתה לא יודע על מה הם מדברים ואתה לא קשור לסיפור הזה, תגיד הם בטח שתו ולא יודעים על מי ליפול עכשיו שמע כול עוד אין הוכחות אתה זכאי אז אני לא חושב שיש לך מה לדאוג כך דוגמא עכשיו הכי קטנה נגיד גנבו לי תפלאפון ואני יודע מי זה ומשם אני הולך למשטרה אני אומר להם גנבו לי תפלאפון אני יודע מיזה עכשיו הם יעזרו לי כמובן יביאו את מי ששגנב לי ישאלו אותו עם הוא גנב לי וזה וכול השאלות של המשטרה מן הסתם הבין אדם יגיד אני לא גנבתי לו כי הוא לא טיפש ולא רוצה לקבל תיק במשטרה כול עוד המשטרה לא תפסה אותך נגמר, רק מה בעיות לא היה לך רק מה כן יכולים לזמן אותך לחקירה וזה אתה יודע גם לא נאים אתה מסכים איתי, ועד פרט חשוב חייב לציין הוא שיש לך עבר פלילי נקי זה עוד בונוס ואתה עוד משרת בצבא זה בכלל בונס אחי אני מאמין שלא היה כלום אבל רק דבר אחד יש לי תהיה בן אדם יכולתה גם לעזור לו בלי לגנוב כי גניבה זה לא פתרון, שהיה לך בהצלחה חבר
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 12-01-2008, 13:14
  almoni21 almoni21 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.01.08
הודעות: 11
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי איןשם שמתחילה ב "[font=Arial Black]גבר אין לך..."

זהו שרשמתי את זה בתגובה להודעה של boris.koro , שהשומרים טענו עכשיו זה מצולם או משהו כזה, ויכול להיות שזה נכון כי יש מועדונים שמתקינים מצלמות על מנת למנוע אלימות, בכל מקרה אני במצוקה באמת גדולה, ואני לא רואה את עצמי מכחיש את זה, אלא אם באמת לא היה סיכוי שיעלו עליי בחיים, אבל כשזה היה שומר אחד שתפס אותי, ואז באו איתו עוד איזה 8 איש, הביאו לי סטירות, בא האחראי שלהם, לקח את התעודת זהות שלי, רשם אותה והחזיר לי אותה, ויש עוד עדות של אישה מבוגרת בת 60, לא נראה לי שייקנו את זה שלא עשיתי את זה. בכל מקרה כמו שאמרתי ואני יודע שאני חופר על זה, הדאגה העיקרית היא מצלמות. אז כרגע אני באמת חסר אונים ומחפש ייעוץ. תדוה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 12-01-2008, 13:29
  gothic_ gothic_ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.12.04
הודעות: 788
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי almoni21 שמתחילה ב "הסתבכתי עם המשטרה, איך זה ישפיע לי על השירות?"

צר לי להיות המניאק...אבל...קודם כל אתה גנב. בלי בושה ניסית לגנוב פלאפון ממנקה! שעובדת קשה בשישי בערב! ועוד 30 שקל? מה אתה דפוק? אתה באמת צריך להרגיש רע עם עצמך. תחשוב שאמא שלך הייתה עובדת עד 6 בבוקר בשביל כמה גרושים והיו גונבים לה ארנק ופלאפון. תתבייש.
עם קצת שכל היית קונה בכסף של המסיבה והאלכוהול פלאפון ונותן 30 שקל לחבר שלך. שלא נדבר על פלאפונים חינם שרוב הרשתות מחלקות.
אם מחר תאנוס מישהי כשתהייה שיכור אתה עדיין יכול לשבת 20 שנה בכלא. אם אתה לא שולט בעצמך אל תשתה. חוץ מזה, אף אחד לא נולד אתמול, אלכוהול זה לא תירוץ ובטח שלא תירוץ קביל בחקירה.

אני משער שאתה מבין פחות או יותר את חומרת המעשה שלך ואני מקווה בלב שלם שלא תעשה את זה יותר. אני מאמין שאת הלקח שלך למדת משבועיים של חרדה.

אני ממליץ לך ללכת לדבר איתם, עם המנקה, המאבטחים אם אפשר. להתנצל. להציע פיצוי כלשהו (תחשוב כבר על משהו. אני הייתי חושב להחליף את המנקה באחת המשמרות או לעזור לה איכשהו). להגיד להם את האמת- שלא התכוונת, שזה לא יקרה שוב ותספר להם על המצב הצבאי שלך- שיכול להרס.
אין לי מושג איך תיק פלילי משפיע. הוא יכול לעשות בעיות בקבלת סיווג בטחוני וכמובן שרושם שלילי.
מישהו סיפר פעם בפורום הזה שהוא לא התגייס למג"ב בגלל תיק פלילי ובסוף הוא הגיע למגלן, אז הכל אפשרי.
בכל מקרה תהיה גבר גם להתנצל שצריך ואל תסתתר מאחורי האלכוהול.
בהצלחה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 12-01-2008, 13:58
  almoni21 almoni21 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.01.08
הודעות: 11
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי gothic_ שמתחילה ב "צר לי להיות..."

אז ככה, לא ידעתי שאני גונב את זה ממנקה, אבל זה התירוץ הכי אידיוטי שאפשר להגיד. אני מודע לזה שאני גנב, ומודע לזה שיש לזה השלכות כבדות. את חומרת המקרה אני מבין, ובאמת שמתחרט על זה מכל הלב. אם היה אפשר הייתי הולך להחליף את המנקה גם חצי שנה.
אני מודע לזה שיצאתי אידיוט ברמות בלתי מוסברות, ואני ממש אבל ממש לא מסתתר מאחורי האלכוהול. אפשר גם לרצוח בן אדם כשאתה שתוי וזה לא תרוץ לשום דבר. אני אשם מכל הבחינות ואני יודע את זה. האלכוהול הוא ממש לא תירוץ, ואני יודע שאני צריך ללכת ולהתנצל כשצריך. מה שגם התנצלתי כל הזמן בזמן שתפסו אותי. אין מה לדבר יצאתי פשוט מפגר.
אבל המקרה הזה באמת ביגר אותי ברמות שאני לא יכול להסביר. דבר ראשון שהמקרה הזה לא יחזור על עצמו, או כל מקרה אחר, באלכוהול אני לא נוגע יותר, ושיניתי את מחשבותיי ב180 מעלות, באמת שלכיוונים כאלה אני לעולם לא אחשוב עוד.
בכל מקרה, הבנתי איך המקרה מצטייר בעיני זרים, ואני באמת הולך היום עם מבט מושפל, גם אם זה רק עם עצמי, וגם בשבת שלאחר המקרה וגם השבת אני פשוט יושב בביתי ולא יוצא. קשה לי להתגבר על זה.
מספיק התחרטתי על מעשיי.
תודה על התגובה בכל מקרה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 12-01-2008, 15:30
  almoni21 almoni21 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.01.08
הודעות: 11
אנשים רואים אותי בעין יפה...
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי מנימן שמתחילה ב "השאלה איך זה נראה גם בעייני..."

כמו שכבר ציינתי, נפלתי ממקום בין הכי מובחרים בצה"ל אם לא הכי מובחר בעיני רבים, ללא עוררין.
כל האנשים מהפלוגה שלי מכירים אותי בצורה מצוינת, ואם אני צריך חו"ד אפילו של הבן אדם שאני הכי רחוק ממנו, הוא לא יעלה בדעתו הכי רחוקה שיש סיכוי שאני זה שגנב את הפלאפון מהחבר במחלקה.
מה גם שהחבר הזה מהמחלה שלי הוא החבר הכי טוב שלי מכל האנשים שמה, אז זה רק מחדד את הסיכוי שאני לא זה שגנבתי לו. חוץ מזה, אין לי בעיות כלכליות כלל, אני מעל הממוצע, מה שמראה גם שאין לי סיבה כלשהי לגנוב פלאפון לעצמי. מאז ומתמיד, כל מה שביקשתי מהוריי ישר קיבלתי. ואם צריך גם חו"ד ממפקדיי, אני בטוח שהיא תהיה חיובית, עם זה מהמפקדים הנוכחיים או מהקודמים.
אז בעיניי מי שנמצא בחברתי, אני בטוח שהם רואים אותי בעין יפה.
ובגלל זה אני גם לא מנדב יותר מדי פרטים על עצמי, כי אני בטוח שאף אחד לא יעלה בדעתו שאני אדם שיעשה דבר כזה גם אם הוא שיכור.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:23

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר