לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 14-04-2005, 11:31
  kube kube אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.02.05
הודעות: 330
'הזוועה בעיצומה'

מודעות ענק תחת הכותרת 'הזוועה בעיצומה' פורסמו בירושלים. המודעות קוראות לציבור להשתתף מחר בהפגנה הגדולה שתיערך על כביש חוצה ישראל באזור פרדס חנה. במודעות נכתב "משרד התחבורה נתן הוראה לעקור את כל מערות הקבורה הקיימות בכביש 6 חוצה ישראל. 2 מערות נעקרו עד היום יום רביעי ד' ניסן 5 מערות נוספות עומדות לעקירה מחר יום חמישי ה' ניסן". "המוני בית ישראל יראי ה' יוצאים מחר יום חמישי למקום החילול בראשות מרן הגאב"ד והראב"ד שליט"א למנוע בגופם חילול הקודש". "יוצאים מהשעה 9:00 בבוקר: בירושלים מרחבת שומרי אמונים, בבית שמש-מרחבת ביהמ"ד שערי רמ"א. מי רואה את אלו יוצאים ואינו יוצא".
נמסר כי היום בשעות הצהריים ניסו מספר אברכים לחסום את הכביש באזור החפירות, אך כוח משטרה שהגיע למקום תוך זמן קצר מנע את החסימה.
יצוין כי בעבר ארגון 'אגודה למניעת חילול קברים' הודיע כי הם לא יאפשרו חיטוטי שכבי בבתי העלמין בגוש קטיף, כמתוכנן בתוכנית הנסיגה.
_____________________________________
חסמו אותי
נכון שהיתגעגעתם אליי?

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 14-04-2005, 17:37
צלמית המשתמש של Big Joe
  Big Joe Big Joe אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.10.01
הודעות: 35,433
הצנוברים בתוך הקובה שעל צווארך - לא קולטים דבר...
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי kube שמתחילה ב "ייתכן שאני בור או לא. אני..."

העיר טבריה נוסדה בתחילת המאה הראשונה על ידי המלך הורדוס אנטיפס בנו של המלך הורדוס הגדול, על שרידי העיר רַקַת ובתחום בית הקברות של העיר חַמַת. היהודים, שהקפידו מאוד בנושאי טומאה וטהרה, סירבו להתיישב בעיר החדשה זרועת הקברים, ובעיקר הרחיק הדבר את הכוהנים. חלק מהתושבים הובאו למקום מבין תושבי הערים הסמוכות בעל כורחם, וחלק נמשכו אליה בגלל זכויות מיוחדות והטבות חומריות שהעניק המלך, אך העיר עמדה בטומאתה שנים רבות.

בתקופת גזירות השמד של הקיסר אדריאנוס, נגזר גזר דין מוות על רבי שמעון בר יוחאי. נמלט רשב"י עם בנו אלעזר ונחבאו במערה שלוש עשרה שנה. בשל העובדה ששכנו בעפר תקופה כה ארוכה, התכסה גופם בשחין. עם תום הגזירות יצאו ממחבואם וירדו אל חמי טבריה כדי להירפא ממחלתם. ואכן, הועילו להם חמי המרפא ושב בשרם כבראשונה.

שמח רשב"י, ורצה לגמול לתושבי המקום כדבר הפסוק: "אדם צריך להחזיק טובה למקום שיש לו הנאה ממנו". שחו לו תושבי טבריה על מצוקתם- טומאת הקברים שאינם מצליחים לבערם.

החליט רשב"י לטהר את טבריה מטומאתה. יצא וזרע זרעי תורמוס בכל המקומות החשודים כקברות. בכל מקום שאדמתו הייתה קשה לא נבט התורמוס, ובכל מקום שהיה בו קבר ואדמתו תחוחה ומלאה רקב- מצח התורמוס ושגשג.

כך איתר רשב"י את המקומות הטמאים וסימן אותם, ואחר הוציא עם בני טבריה את עצמות המתים, וקברם בבית קברות חדש הרחק מתחום העיר. טבריה טוהרה והייתה כשרה להתיישבות כל בני ישראל.
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:11

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר