03-01-2008, 00:01
|
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
|
|
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
|
|
מדובר
מדובר בקיט כנפיים עם הנחיית GPS שנועד לאפשר הטלת טורפדו מגובה רב, אל יעד מוגדר מראש, כאשר מנגנון מנתק את הערכה מן הטורפדו, כאשר הגיע לגובה הטלה "סטנדרטי".
איני יודע אם זה קשור למעבר אפשרי ל-737 או לא, וגם נושא התימרון נראה לי קלוש משהו, כי הטלת חימוש מתוך תא בגחון, אינה פעולה שדורשת יעף מורכב המאמץ את המטוס, והעובדה שמטורפדו אמור להתביית על המטרה - מקנה לו יכולת תימרון מסויימת שכנראה מפצה על מיקום המטוס בעת ההטלה.
הגורם העיקרי (עליו מדברת לוקהיד) היא יכולת הטלה מינגד (STAND-OFF), כאשר המטוס אינו נכנס לגיזרה מאויימת, או לחילופין (וזו כבר פרשנות שלי) אינו נכנס לטווח המתורגם כאיום על המטרה.
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק
|