לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה   מה שבראש היתרון האנסי | freedom.fresh.co.il   נושא: ילדה, רוצה לבוא אתי לדירה? –אני רק בת ארבע־עשרה. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > מה שבראש
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #14  
ישן 23-12-2007, 07:29
  אלכס לוין אלכס לוין אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.10.04
הודעות: 449
מתי כבר יכסו את פניהן בבד שחור.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי אלכס לוין שמתחילה ב "מתי כבר יכסו את פניהן בבד שחור."

לאחר הפרומו להלן הכתבה

מתי כבר יכסו את פניהן בבד שחור.

מאת אלכס לוין.



האישה בקרב הקהילות החרדיות הולכת ומתכסה אט אט.

האישה שבמשך אלפי שנים, היהודי הממוצע ראה בא אשת חייל. נכתבו למענה שירים. פיוטים. ואפילו פואמה רבת רושם בתיאורה על יכולתה של האישה.פואמה שקבלה פרשנויות רבות בשם " אשת חייל מי יצמא". במשך הדרות העלו על נס את יכולותיה של האישה להאיר את הבית. לתת כבוד ופרנסה ועוד. בשנים האחרונות הקהילות החרדיות הולכות ומנסות לגמד את דמותה של האישה. לראות בה דבר טמא. לראות בה בעצם את השטן. המפתה. אסור לשמוע את קולה. אסר להאזין לשירתה. " קולה כקול ערוותה "לא רק שאסור להאזין לשירתה רצוי להלבישה במלבושים רבים בכדי לכסות כל חלק בגופה אשר יכול להוות גירוי לאותו עילוי אשר משחית את זמנו בלימוד דבר תורה.

צריך למנוע מאותו צדיק את הפיתוי שהאישה התמימה , אפילו ילדה בת שנה יכולה לפתות את אותו צדיק ולהסיח את דעתו מלימוד דבר תורה. עד כדי כך קשה לאותו תלמיד חכם, צדיק מושלם לעמוד בפני המראה פיסת עור של האישה . צדיק כל כך גדול שאפילו מראה של ילדה קטנה יכול לפתותו.או שהוא אולי פדופיל המסתתר מתחת לקפוטה..בגלל יצריו החזקים של אותו עילוי, תלמיד חכם,בשל כך צריך לכסות את גופה של האישה בכול מקום גלוי. שלא תיראה כל פיסת עור קטנה שיכולה לגרום לאותו סקס מאנייק לרצות ולשגול מיידית את אותה אישה או שיעלו לו לראש מחשבות זימה, או זימה פדופילית בלתי ניתנת לשליטה. אפילו באירועים חשובים של המשפחה. כגון חתונות, בר מצוות ,או ברית מילה מרחיקים את הקדוש שלא שולט ביצריו מהנשים המפתות אשר סביבו. בכדי שלא יבואו לו חלילה מחשבות זימה לראשו. איישתו ובנותיו מורחקות לאולם אחר. משם הן יכולות להציץ בטכס ברית המילה ואו החתונה,.בכדי שלא יגע באשתו חלילה הוא רוקד עם חבריו את ריקוד החתונה . הוא אוכל איתם . הנשים רוקדות עם עצמן אותן נשים טמאות. מפתות , אשר מראה פיסת עור שלהן יכול לשבור את הקדושה של התלמיד החכם מכול אדם, אשר קולה של אישה מייד יכולה לעורר בו את יצריו המיניים עד לאובדן שליטה מוחלט.

הדבר הולך ומקצין עד כדי כך שמגלחים את ראשה של האישה בכדי שלא יתגלה יופי שערה. יעוותו את צורתה במלבושים רבים שתראה כמו המכשפה מארץ גושן. בבית התלמיד החכם יתרחק מאשתו בזמן המחזור. ימנע כל מגע גופני בינו ובין איישתו או בנותיו. מאשתו אני מבין אך מבנותיו שהן בוגרות בכדי שלא יתעורר יצרו המיני חלילה ולא יהיה גילוי עריות. או שלא יתעוררו יצריו הפדופילים חלילה.

אותו עילוי גדול בתורה שכל פיסת עור יכולה להסיח את דעתו חלילה לא עובד כמובן. הוא לא מבזבז זמן בדברים סתמיים של הבאת פרנסה או דאגה לצרכי המשפחה אשר הוא מגדיל משנה לשנה בעוד ילד קטן אשר יגדל בעוני מרוד. זה לא עניינו. הוא עסוק בשינון בעל פה של פסוקים שנכתבו על ידי סוטים למיניהם אשר התגרו מבת שבע כמו הסוטה בשם דוד המלך. או כאלו ששכבו עם אביהם למען הבאת ילד לעולם או סיפוק היצרים האפלים שלהם כמו.שרות היא גלגול של בת לוט "כאמה כבתה, כי כאשר היא [האם] לשם שמים שכבה את אביה, גם זאת הבאה משרש נפשה אוותה ותעש כמותה [בשכבה בקצה הערמה של בעז]. [ואולי] היא עצמה בת לוט הבכירה אֵם [=אולי רות היא האימא של האומה המואבית] מואב?" לפי זה, החסד (כידוע למילה "חסד" יש גם הוראה שלילית של גלוי עריות "והיא תראה את ערותו חסד הוא" (ויקרא כא, יז) ולפי פירוש זה "חסדך הראשון" הוא דו-משמעי.)הראשון מתייחס למעשה של בת לוט שזינתה עם אביה כדי לקיים ולהמשיך את המין האנושי בעולם .גם על אהבת דוד ויהונתן שאהבו מפעם לפעם אהבה גברית ואפילו נהנו מכך ." וַיִּכְרות יְהוֹנָתָן וְדָוִד, בְּרִית, בְּאַהֲבָתוֹ אותוֹ, כְּנַפְשׁוֹ. (שמואל א י"ט ג')"..." וַיּוֹסֶף יְהוֹנָתָן לְהַשְׁבִּיעַ אֶת דָּוִד בְּאַהֲבָתוֹ אותוֹ כִּי אַהֲבַת נַפְשׁוֹ אֲהֵבוֹ" (שמואל א', כ', טז-יז)".." יְהוָה יִהְיֶה בֵּינִי וּבֵינֶךָ וּבֵין זַרְעִי וּבֵין זַרְעֲךָ, עַד-עוֹלָם." (שמואל א' כ, מ-מב)".." "צַר-לִי עָלֶיךָ, אָחִי יְהוֹנָתָן, נָעַמְתָּ לִּי מְאוד; נִפְלְאַתָה אַהֲבָתְךָ לִי מֵאַהֲבַת נָשִׁים" (שמואל ב', א' כו)". אולי השירים שירי האהבה שהם קוראים בספר הספרים מעוררים בהם את הדמיון הזה ליצרים כל כך חזקים כלפי כל פיסת עור של ילדה ,או נערה, או אישה מקרית המזדמנת להם ברחוב.

אותו תלמיד חכם שכל זמנו נתון בלימודי אותם פסוקים, שכול עולמו סובב בהליכה מהבית לבית המדרש או בית הכנסת וחזרה בערב לביתו לאותן נשים טמאות שעמלו כל היום לפרנס תלמיד חכם זה אשר בז להן. רואה בהן טמאות .אשר כיבסו את כביסתו המלוכלכת . בישלו לו את ארוחתו שהוא אף פעם לא חשב לעבוד בשבילה רגע אחד בחייו הקדושים ומלאי פסוקים של זימה. של רוע ושל שירי תהילה לאישה כמו איישתו הטמאה אשר ממתינה לו בבית כמו צב מכוסה מכף רגל ועד ראש .

הוא אשר כל חיו עסוק רק בלימוד התורה מנותק כליל מהסובב אותו. לא לומד יותר מארבע פעולות חשבון בסיסיות ,זה כל מה שנדרש ממנו בכדי לחשב את קצבת הצדקה שמעניקים לו גבירי הקהילה במקרה הטוב אך במרבית המקרים זה מס ההכנסה של אותם מוקצים , החוטאים החילוניים שעובדים קשה לפרנסתם בעבודות שונות בזמן שאותו חכם בר פיתוי משחית את זמנו על לימודי ושינון פסוקים של סיפורי הזימה השונים הכתובים בספר הספרים.

אותו קדוש מעונה שלא שומע כל חדשות למעט פשקווילים שהוא קורה בשקיקה בדרכו לבית המדרש. למעט רכילות הנשמעת בסביבתו בעוצמות אדירות עד כדי הוצאת לשון הרע.אותו תלמיד חכם סוגר את עצמו אט אט בעולם צר ביותר של מושגים. כל עולמו סובב סביב לימודי התורה. הוא לא מעורב בנעשה במדינת ישראל. אינו יודע במרבית המקרים כל שפה זרה. ידע כללי כמעט ואין לו. ידיעת החשבון מועטה עד מאוד. ידע כללי כמעט ואינו קיים . לעומת זאת איישתו שעליה נופלות כל פרנסות הבית מכיוון שבמרבית המקרים הבעל אינו מביא כל פרנסה הביתה למעט התמיכה הזעומה אותה הוא מקבל מהישיבה בגלל שהוא רובץ שם את מרבית זמנו. לעומת זאת איישתו יוצאת מן הבית למקום עבודתה. רואה גם מראות אחרים מחוץ לתחום המושב או הגטו בו נמצא בעלה. היא בדרך כלל גם יותר משכילה מבעלה .היא למדה מקצוע. למדה לימודים כללים. מתמצאת במרבית הוויות העולם הזה. מגיעה למגע עם בני אדם רבים יותר לא רק אלה אשר סובבים אותם בגטו הצר. היא רואה אנשים סביבה, באה במגע איתם בעבודתה וכן משוחחת איתם. שומעת חדשות ואף רואה לפעמים טלוויזיה רחמה ליצלן.

אותה אישה במשך השנים הופכת להיות הקשר של המשפחה עם העולם החיצוני, היא מבהילה את הקהילה החרדית. הם מנסים למנוע יציאת הנשים לעבודה מחוץ לקהילה. דבר שלא עולה כל כך בידיהם. הניסיון להסתגר יותר ויותר מביא את האוכלוסיות החרדיות לידי עוני עמוק. לא חיים בדלות בלבד אלה לעוני מרוד. למחסור תמידי. הפחד של הקהילה החרדית מיציאתה של האישה מחוץ לגטו מביא אותם לניסיונות לאמלל אותה יותר ויותר , הכול בשם התורה. צנעת הפרט, הזלזול באישה הולך וגובר על אף שהיא כמעט והיחידה אשר נושאת בעול המשפחה. הניסיון לכפות על האישה מנהגים שהם זרים בתכלית הזרות לעולם היהודי הולכים וגוברים בטענה של שמירה על צנעה. על שמירה על כבודה של האישה. בטענה על שמירה על כבוד המשפחה ועוד.אותה אישה אשר עובדת מצאת החמה עד צאת הנשמה לא מסיימת את עבודתה במפעל או בכול מקום בו היא עובדת בבית ממתינים לה בדרך כלל עוד כעשרה ילדים ובעל אשר עמל קשות על לימוד התורה ועל רכילות אין סופית אשר שולטת בבית המדרש ואו בבית הכנסת. כך במשך היום מרוב רכילות ושינון פסוקים שונים הוא מגיע לביתו עייף אבל במיוחד רעב.

האישה אשר סיימה את עבודתה למען הפרנסה מייד נכנסת למשמרת ב של בישול. כביסה ועוד מבלי שהתלמיד החכם מכול אדם יזיז אצבע אחת. הוא הרי עייף מכול הרכילות אותה שמע ופיזר במשך יום שלם.

נערך לאחרונה ע"י אלכס לוין בתאריך 23-12-2007 בשעה 07:33.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:40

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר