11-12-2007, 17:06
|
|
|
|
חבר מתאריך: 03.11.02
הודעות: 21,199
|
|
לפני כמה זמן עברת לבזק בינ"ל?
אם זה לפני יותר מ-3 ימי עסקים, תתקשר לתמיכה ותאמר שעדין לא עברת לחיבור ללא חייגן.
כדי לעבור לחיבור ללא חייגן על ספקית האינטרנט לשלוח קובץ לחברת הכבלים, יכולות להיות מספר סיבות לכך שאתה עדין מחובר עם חייגן:
א) עקב תקלה לא נשלח קובץ מבזק בינ"ל או שנשלח הקובץ וחברת הכבלים עקב תקלה התעלמה ממנו.
ב) נשלח קובץ עם פרטים לא נכונים. יש לוודא שהפרטים המועברים לכבלים הם פרטי בעל המנוי בחברת הכבלים ולא בעל המנוי בבזק בינ"ל (במקרה ולא מדובר באותו אדם). אם יש לך חשבונית של חברת הכבלים תוכל לתת לנציג התמיכה את מספר הלקוח שלך בכבלים, הדבר יוכל לזרז את העניין.
ג) נשלח קובץ לחברת הכבלים הלא נכונה. אמנם נהוג לחשוב שיש HOT אחת, אבל בעצם הם עדיין מתפקדים כמו 3 חברות נפרדות שכל אחת פועלת באזור אחר. אם כתובת המגורים לא הוזנה כמו שצריך, יכול להיות שנשלח קובץ לחברה הלא נכונה.
ד) 012 לא שלחה קובץ ניתוק לחברת הכבלים ולכן אתה עדין משויך ל-012 מבחינתם. אתה צריך לפנות לתמיכה של 012 שישלחו קובץ ניתוק לחברת הכבלים ולאחר מכן לפנות לבזק בינ"ל שישלחו קובץ שיוך + מעבר לחיבור ללא חייגן.
הייתי מציע לך דבר ראשון להתקשר לבזק בינ"ל ולברר זאת איתם (מתי נשלח הקובץ ואילו פרטים נשלחו בקובץ). במידת הצורך (ובמיוחד אם התקשרת בשעות הבוקר בהן יש פחות לחץ על המוקד) תנסה לבצע ועידה עם הכבלים.
כמובן שהמצב הכי פחות אופטימלי הוא שאתה עדיין משוייך ל-012, דבר שיכול להאריך את משך הטיפול בבעיה.
|