לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 06-04-2005, 00:37
  העכבר ששתק העכבר ששתק אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.03.03
הודעות: 22,094
חדשות טובות: הכלבים נשארו בארץ, החתול חזר לבעליו

הגורים נשארו בנתב"ג: בעקבות צו המניעה שהוציא אמש (יום ג') שופט תורן ברחובות, המריאה הטיסה לאוזבקיסטן ללא גורי הכלבים הגזעיים, שנשארו בנמל התעופה בן גוריון.

צו המניעה הוצא בעקבות עתירה שהגישה עמותת "תנו לחיות לחיות" לבית המשפט וזה הורה להוריד את הכלבים, שהיו כבר על המטוס. בעמותה הסבירו את ניסיונם להילחם בגירוש הגורים: "הם לא ישרדו את הטיסה הזאת". הגורים יבלו את הלילה בשדה התעופה ובבוקר ידון השירות הווטרינרי שוב בעניינם.

חברת מועצת עיריית תל אביב, אורנה בנאי, שהתגייסה יחד עם יו"ר עמותת תנו לחיות לחיות, אתי אלטמן, כדי למנוע את הגירוש, אמרה ל-ynet: "ברור לכולנו שהטסתם של הכלבים היא גזר דין מוות כי הם לא ישרדו את הטיסה. אין שום סיבה לגרשם, הרי יש לנו וטרינר שמוכן לתת טיפול ובטח שיהיו אנשים שיהיו מוכנים לאמצם.

"חבל שבגלל אגו ופוליטיקה הכלבים ישלמו את המחיר. מלבד זאת אנחנו מאוד מודים לכל אותם אנשים הנפלאים שיושבים בבית ובוכים איתנו, אני מקווה שהסוף יהיה טוב".

"הם פשוט ימותו בדרך" הזהירה אלטמן לפני החלטת השופט, "אין להם כוח לשרוד את הטיסה. אחרי שהבטיחו לנו בשירותים הווטרינרים שייקחו אותם לתחנת הסגר לטובת טיפול רפואי, אנחנו שומעים שהם יטוסו מהארץ. למה עושים מעשה כזה?"

דובר שר החקלאות אמר לפני החלטת השופט: "הגורים אכן חוזרים למקום שממנו הם באו. הם קיבלו טיפול רפואי מצוין מהווטרינרים שלנו ויכולים לטוס בחזרה".

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3068419,00.html

ומכאן לחתול:
סוף טוב לחתול הפרסי הגזעי שהגיע ברכבת מתל אביב לחיפה. בעליו של החתול, תושבי קרית מוצקין, קראו את הכתבה ב-ynet וזיהו אותו כחתולם "סימבה". אתמול (ג') הם הגיעו לקחת אותו מתנו לחיות לחיות. בעלת החתול, מירי קוסר, סיפרה: "היינו בטוחים שהוא כבר מת".

הסיפור של החתול הפרסי הגזעי שהגיע ברכבת מחיפה לתל אביב עורר התפעלות רבה גם בקרב חובבי החיות בתל אביב. כעת מתברר, כי הוא עבר לא רכבת אחת, אלא שתי רכבות בדרכו לתל אביב.
לפני כחודש וחצי החליטה קוסר, חובבת חתולים, לאמץ את החתול שהיה אצל הווטרינר הפרטי שלה. החתול הגיע אליו לאחר שעבר התעללות, ומירי ובני משפחתה החליטו להיות לו לבית חם. חודש שלם היה בביתם, עד שנעלם לפני כמה ימים.



משפחת קוסר מתגוררת כמה מאות מטרים מתחנת הרכבת בקרית מוצקין, וככל הנראה הגיע לתחנה המקומית - שם עלה על רכבת לכיוון חיפה, ומשם הגיע ישירות לתל אביב.



אחרי שחיפשו אותו בכל קרית מוצקין התייאשו בני המשפחה, וחשבו כי לא יראו אותו לעולם. אך אתמול לפנות בוקר בעודה משוטטת באינטרנט, הבחינה קוסר בחתול שנראה לה מוכר: "אני מסתכלת על התמונה שלו ופתאום נופל לי האסימון שזה סימבה" שיחזרה הערב מירי, "התקשרתי ישר ל'תנו לחיות לחיות' אבל בשעות האלה עוד לא היה שם אף אחד".

קוסר חיכתה עד לשעות הבוקר בציפייה רבה ותוך חשש שמא הרדימו אותו מתוך רחמים. "איך שהם פתחו את הסניף התקשרתי אליהם ואמרתי להם שזה החתול שלי. נתתי להם סימני זיהוי על פגיעה שיש לו בעין, ועל כתם כהה שיש לו בצד שמאל של הגוף", סיפרה.

אחרי שהבינו כי מדובר בחתול של קוסר, הודיעו לה מצער בעלי חיים כי היא יכולה לבוא לקחת אותו: "מיד אמרתי לבעלי לעזוב את העבודה, והוא מיהר לתל אביב. עד שהוא הגיע כל המשפחה היתה במתח, וכשראינו את סימבה אצלנו זה היה אושר גדול. דבר ראשון הוא זכה לארוחת מלכים, ומאז אני צמודה אליו".


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3068514,00.html
_____________________________________
"החיים זה מה שקורה לך בזמן שאתה קורא ציטוטים של אחרים"


(אח של מישהו שהכיר את ג'ון לנון)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 17:17

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר