לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 29-10-2007, 17:20
  מנגינת החליל מנגינת החליל אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.08.07
הודעות: 1,376
סער ליולי תמיר:איך תלמדי על הנאכבה כשיש שביתה?

סער לשרת החינוך: "הציבור לא מאחורייך"

דיון סוער במליאת הכנסת במהלך דיון בהצעת אי אמון שהגישה סיעת הליכוד על מצבה של מערכת החינוך
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nfc.co.il/img/midBull.jpg]
השרה תמיר: "כל מי שמדבר על החינוך, חושב שהמצב הנוכחי נובע מהקיצוצים שהליכוד קיצץ בתקציב החינוך"
מאת: רונן ליבוביץ |
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.nfc.co.il/img/envelop.gif]
| Nfc.co.il/blog/ronenlavi



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nfc.co.il/Thumbs/200/NFC-442974269390107.jpg]
תמיר. מי קיצץ? [צילום: פלאש 90]דיון סוער במליאת הכנסת במהלך דיון בהצעת אי האמון שהגישה סיעת הליכוד על קריסת מערכת החינוך במדינת ישראל. יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ גדעון סער תקף בחריפות את שרת החינוך, יולי תמיר, מעל דוכן הכנסת. "הציבור לא מאחורייך, המפלגה שלך לא מאחורייך, בכיפופי ידיים לא תכריעו את המערכה", אמר לה.

לדבריו, "אם את לא מסוגלת להתמודד עם המשבר, עלייך לבקש מראש הממשלה להתערב. אם השביתה לא תסתיים, איך הם יידעו על הנאכבה, על קווי 67'?" שאל סער. "אני מציע לך לא לחשוב שתוכלי לנצח את ציבור המורים", המשיך לתקוף. "סיפרו לי שממצב שאת לא רוצה לראות את רן ארז את כבר לא עוזבת אותו".

"השביתה משנה את מסלול החיים של הנערים", טען סער. "יש תופעה חדשה שהם הולכים ומחפשים עבודה והם צריכים אישורים מלשכות התעסוקה. זו שביתה ללא מועד סיום שמשרד החינוך בדרך כלל נותן עצות ותכתיבים באמצעי התקשורת לארגון המורים. לא מגיע לנוער שלנו ההתנהלות הזו. לא מגיע לציבור חוסר המעש הזה, הרפיון הזה. זה זמן למחויבות ואחריות".

אני מתייחסת למורים בשיא הכבוד

בתגובה לדברים אלה, עלתה השרה תמיר על הדוכן ותקפה את מדיניות הליכוד כלפי החינוך. "כל מי שמדבר על החינוך, חושב שהמצב הנוכחי נובע מהקיצוצים שהליכוד קיצץ בתקציב החינוך", טענה. "נתניהו, אתה הורדת את תקציב החינוך שנה אחרי שנה".

"אני מתייחסת למורים בשיא הכבוד", קבעה לאחר מכן. "המדיניות שאתם ניהלתם לרמוס את המורים ואחר כך להעלות אותם היא מדיניות שגויה. אחרי הבור שנפער מימכם, צריך לעשות הכל. 250,000 שעות לימוד מי קיצץ, אני או אתם?"

לטענתה של תמיר, "אנחנו נמצאים ביחס שלנו לחינוך ולמורים שנות דור לפניכם", אמרה לחברי סיעת הליכוד שקראו קריאות ביניים רבות והפריעו לדבריה של שרת החינוך. "אין לי שום סיבה להאמין שמר נתניהו כשיר להיות על בסיס החינוך מקדם טוב יותר. כבר היום אנו פועלים בנושאים שלא נגעתם בהם. אנחנו נביא לזה שהשביתה תסתיים ושתהיה רפורמה כוללת ושהתלמידים יחזרו לבתי הספר עם מורים שירגישו טוב ושמרוויחים טוב".
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 01:27

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר