לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 20-10-2007, 17:12
  מנגינת החליל מנגינת החליל אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.08.07
הודעות: 1,376
בניגוד לפירסומים-אולמרט נחקר גם בעברות מירמה חמורות

בניגוד לפרסומים בחלק מכלי התקשורתאולמרט נחקר בפרשת לאומי גם
בעבירות מרמה בנסיבות מחמירות

כך עולה ממידע שהובא ל-Nfc ונחשף עתה
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nfc.co.il/img/midBull.jpg]
צוות החקירה מגבש המלצה לפיה יש די ראיות להגשת כתב אישום נגד אולמרט בעבירות דנן בפרשת לאומי
מאת: יואב יצחק |
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.nfc.co.il/img/envelop.gif]
| Nfc.co.il/blog/Yoav
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nfc.co.il/img/imgArrowPH.gif]
פרשת אולמרט - לאומי
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nfc.co.il/img/imgArrowPH.gif]
פרשת אולמרט



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nfc.co.il/Thumbs/200/NEW-875484645366669.jpg]
אולמרט. עבירות מרמה [צילום: AP]
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nfc.co.il/Thumbs/200/NEW-198375880718232.jpg]
החוקרים מגיעים למעונו של רה"מראש הממשלה אהוד אולמרט נחקר בשבוע שעבר, בפרשת לאומי, בחשד שביצע עבירות: מרמה בנסיבות מחמירות, ומרמה והפרת אמונים, ולא רק בעבירה של מרמה והפרת אמונים - כפי שפורסם עד כה בכמה כלי תקשורת. כך נודע ל-Nfc ונחשף לראשונה.

המשטרה הטילה איפול על פרטי החקירה ועל סעיפי האישום בהם נחקר אולמרט, ומיאנה לדווח על כך, וזאת באופן החורג מנוהגה לגבי אישי ציבור. בשל זאת נוצרה חרושת של שמועות. עתה, כאמור, אנו חושפים כי אולמרט נחקר בחשד שביצע עבירות מרמה בנסיבות מחמירות (סעיף 415 לחוק העונשין), נוסף לעבירה של מרמה הפרת אמונים (סעיף 284 לחוק העונשין).
  • [סעיף 415 קובע: המקבל דבר במרמה, דינו – מאסר שלוש שנים, ואם נעברה העבירה בנסיבות מחמירות, דינו – מאסר חמש שנים].
  • [סעיף 284 קובע: עובד הציבור העושה במילוי תפקידו מעשה מרמה או הפרת אמונים הפוגע בציבור, אף אם לא היה במעשה משום עבירה אילו נעשה נגד יחיד, דינו – מאסר שלוש שנים].

העמדה המתגבשת: להגיש כתב אישום

עוד נודע, כי בקרב חוקריו של אולמרט מתגבשת העמדה, לפיה יש ראיות להעמדת אולמרט לדין בעבירה דנן. עם זאת, בשלב זה לא ברור איזו עמדה ינקוט ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב יוחנן דנינו, שכבר עשה לעצמו שם: "החוליה החלשה במערך החקירות".

חוקרי המשטרה, ובראשם ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, תנ"צ שלומי אילון, וראש צוות החקירה, סנ"צ ערן קמין, שהינו גם ראש המפלג לחקירות כלכליות, פעלו לחקירת אולמרט בחשד שביצע עבירות פליליות חמורות יותר שעיקרן: מרמה בנסיבות מחמירות, ולא הסתפקו בסעיף קל יותר: מרמה הפרת אמונים, בלבד. יחד עם זאת, אולמרט לא נחקר בחשד לביצוע עבירת שוחד, נוכח מה שהתגלה בשלבים המוקדמים יותר של החקירה, כפי שיובהר להלן.

כפי שחשפנו כאן, במהלכי החקירה הוברר כי בניגוד למידע הראשוני שנמסר על-ידי החשב הכללי במשרד האוצר, ירון זליכה, לפיו אולמרט פעל להטיית מכרז לאומי מתוך מוטיבציה לסייע לידידו האישי, המיליארדר פרנק לואי, הרי שהתחזק החשד לפיו אולמרט פעל מתוך מניע אחר: לסייע דווקא לעו"ד תמי בן-דוד, ידידת בני הזוג עליזה ואהוד אולמרט.

עו"ד בן-דוד פעלה במסגרת משרד עורכי הדין שבו שותף מרכזי עו"ד יוסף גרוס, חותנו של אולמרט. על-פי המידע שהושג, נעשה ניסיון מצד אולמרט ובן-דוד כדי להשתמש בפרנק לואי ולהובילו לרכישת גרעין השליטה בבנק. במקרה שהעסקה היתה יוצאת אל הפועל, היתה עו"ד בן-דוד ושותפיה לקומבינה מרוויחים ממון רב, שכן על-פי ההסכם וההבנות עם פרנק לואי, היא היתה עתידה לקבל לא רק שכר טירחה (במזומנים), אלא גם אחוזים מהמניות הנרכשות.

פרנק לואי העיד: השתמשו בי

בחיקור הדין שבוצע באוסטרליה מסר לואי עדות, כעד בלבד (לואי נחקר שלא באזהרה), ובה אמר כי עתה הוא מבין שניסו לנצלו וכי השתמשו בשמו ובמעמדו הכלכלי. לואי הגיב כך לאחר שהוצגו בפניו מסמכים/מכתבים שנכתבו על-ידי עו"ד בן-דוד, בהם פנתה כביכול בשמו, כדי לקדם את העסקה. לואי אמר כי הוא אינו יודע מאומה על כך, וכי אותם מכתבים לא נכתבו בשליחותו, גם אם כך נאמר בהם על-ידי עו"ד בן-דוד.

חוקרי המשטרה שוקדים עתה על סיכום העדויות וגיבוש המסקנות. תוך כמה שבועות יוגשו הסיכום וההמלצות לידי פרקליט המדינה, ערן שנדר. על-פי המסתמן עתה, שנדר לא יהא הפרקליט שיכריע בתיק זה. ההכרעה תידחה, אפוא, במשך חודשים רבים עד כניסת פרקליט המדינה הבא לתפקידו, ועד למידת החומרים וגיבוש החלטה.
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:30

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר