04-10-2007, 01:48
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.11.01
הודעות: 6,813
|
|
לא קראתי כלכך את התגובות בשרשור לכן אתייחס ספציפית לדגמים.
הקורולה החדשה היא פשוט זוועה. אני מכיר כמה אנשים עם הרכב הזה ואף אחד מהם לא מרוצה ב100 אחוז מהרכב. הסיבה העיקרית: התיבה.
בנוסף יש גם טענות על נסיעה קשה מידי.
הפורד פוקוס בגרסאת ה2 ליטר היא רכב מצויין. כיוון שהדגם הזה לא עומד על הפרק אלה רק ה1.6 ועוד בגרסאת הליסינג לא הייתי קופץ עליו.
מנוע ה1.6 עצלן במיוחד והפוקוס פשוט כבדה. וזה מאוד מורגש בנסיעה, בעיקר בתוך העיר שם צריך כח זמין בסל"ד יחסית נמוך.
מכל המכוניות האחרות שרשמת, ודווקא בגלל שזה רכב ליסינג, הייתי הולך על הסיטרואן C4.
הרכב הזה פשוט מצויין! הוא מאובזר יותר ממרבית המתחרים שלו בגרסאת הליסינג, נוח מאוד לנסיעה ובטיחותי.
בארץ יש 2 סיבות עיקריות למה לא לקנות סטרואן, הראשונה והעיקרית היא האמינות.
ידוע בארץ כי לסיטרואן יש בעיות אמינות. אמנם אין בעיות מיוחדות בדגמים החדשים, אבל זו פשוט סטיגמה שנדבקה לסיטרואן בתור מכונית לא אמינה.
הסיבה השניה היא סחירות. לסיטרואן פשוט אין ביקוש בשוק המשומשות ולכן המחירון שלהן לא רק נופל, הוא גם צונח בצניחה חופשית ומתרסק.
מה שיפה במקרה הזה, שבליסינג לא אכפת לך מ2 הדברים האלה. אתה לא צריך לדאוג למכירת הרכב בעתיד וגם לא אכפת לך כמה ערך הוא שומר כי לא אתה קנית את האוטו ב120 ומשהו אלף שקל..
וכשיש תקלה ברכב לא אתה משלם למוסך על התיקון אלה חברת הליסינג.
בקיצור - הסיטרואן תתן לך את החבילה הטובה ביותר.
למעשה, המגרעות היחידות של הסיטרואן יורדות מהפרק בגלל שמדובר על ליסינג.
בכל מקרה, אסור להחליט בלי לעשות נסיעת מבחן מקדימה לראות באמת עם איזה רכב הכי מסתדרים.
וטיפ קטן וחשוב: אין שום צורך להגיד בסוכנות אליה אתם הולכים שאתה מתלבטים איזה רכב לקחת בליסינג.
אם תגידו לסוכן שאתם לוקחים את הרכב בליסינג תראו את ההתלהבות שלו יורדת ואיך הוא כבר לא שמח כלכך לתת לכם נסיעת מבחן וכן הלאה..
מהסיבה הפשוטה - אם הוא ימכור את הרכב הוא יקבל עמלה. ליסינג לא קשור אליו. ליסינג אפילו לא קשור לסוכנות שהוא עובד בא. פשוט אין לו טעם להשקיע בך כי אתה לא לקוח והוא מעדיף לתת את הזמן של הנסיעת מבחן למישהו אחר שאולי באמת יקנה ממנו רכב.
בכל בחירה שתעשו - בהצלחה.
_____________________________________
2007 Porsche 911 Carrera 4S Coupe (White)
|