לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 30-09-2007, 21:01
  eGod eGod אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.10.04
הודעות: 3,178
האם יש קמפיין להכנת דעת הקהל לתקיפה באיראן?

ג'ון בולטון: לתקוף את מתקני הגרעין באיראן





השגריר האמריקאי לשעבר באו"ם טען כי לאור כישלון המאמץ הדיפלומטי מול איראן בנושא פיתוח הגרעין, יש לשקול ברצינות תקיפה צבאית על מתקניה הגרעיניים. לדבריו אין אלטרנטיבה אחרת והוא אף מציע שהתקיפה תכלול ניסיון לשנות את המשטר הנוכחי במדינה סוכנויות הידיעות
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין:
http://www.ynet.co.il/images/SendArtResponse/mail.gif]
פורסם: 30.09.07, 20:31


יש הסוברים כי המאמץ הדיפלומטי להפסקת פיתוח הגרעין האיראני כבר מיצה את עצמו ויש לפעול כעת בכוח. שגריר ארה"ב לשעבר באו"ם, ג'ון בולטון, אמר היום (א') במהלך פגישה עם חברי הפורום האסטרטגי הבינלאומי, כי המאמץ של האיחוד האירופי למשא ומתן עם איראן, בנושא פיתוח הגרעין, נכשל, ולכן אין לדעתו ברירה אחרת מלבד ליזום תקיפה על המתקנים החשודים באיראן.





"איני חושב שהשימוש בכוח צבאי הוא אופציה אטרקטיבית", סייג בולטון, "אבל עם זאת - איני יודע מה האלטרנטיבה. לדעתי עלינו להביא בחשבון שימוש בכוח צבאי באיראן. אני חושב שעלינו לבדוק אפשרות של מתקפה צבאית ממוקדת כלפי מתקני הגרעין שלהם".





בולטון הוסיף כי מתקפה שכזו אמורה "להסיר את מקור הבעיה", כשהוא מתכוון לאחמדי-נג'אד. "אם עלינו לתקוף את איראן, המבצע אמור להיות מלווה בניסיון לשנות את הרכב השלטון במדינה. לארה"ב הייתה בעבר היכולת להפיל משטרים ואני מקווה שאנו יכולים להשיב לעצמנו את היכולת הזאת".



לדעת בולטון, העובדה שהידע האיראני בנושא הגרעין הוא חלקי, אינה אמורה לשמש תירוץ שלא לתקוף. "יש השקפה אירופית לפיה ניתן לפתור כל דבר באמצעות משא ומתן. דמוקרטים או רפובליקנים, אנחנו האמריקנים לא רואים את זה בדרך הזו", הסביר בולטון.





בהמשך דבריו שיבח בולטון את נשיא צרפת, ניקולא סרקוזי, ואת הביקורת שהשמיע לאחרונה נגד איראן. סרקוזי קרא לאחרונה לקהילה הבינלאומית להטיל סנקציות חריפות יותר על איראן, בשל סירובה לוותר על תוכניתה הגרעינית. כמו כן המליץ סרקוזי לחברות צרפתיות שלא להשקיע באיראן, ולא לנהל עסקים עם הממשל במדינה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 19:26

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר