לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה __ ברוכים הבאים לפורום מתגייסים וסדירים__ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > מתגייסים וסדירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 18-09-2007, 17:59
  guy_a guy_a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.12.04
הודעות: 366
נזכרתי מאוחר מדי (שיבוץ ליחידה צבאית)

שלום,
אני יודע שהרבה שאלות בפורום מתבססות על חיפוש אשכולות קודמים, אבל הנושא שלי הוא אישי והייתי רוצה לקבל הצעות בצורה אישית...
אז ככה, נתחיל בנתונים יבשים:
אני בן 18 וחודש ותאריך הגיוס המקורי שלי הוא נובמבר 07. סיימתי מגמת מדעים בתיכון בהצטיינות (5 שנים) כשהמקצועות המוגברים (5 יחידות) הם מחשבים ופיזיקה (שבשניהם קיבלתי 95). ממוצע הבגרות שלי הוא 111. אני לא יודע עד כמה הנתונים בבית ספר חשובים, אבל אולי כן חשוב לציין. הקב"א שלי הוא 55 והפרופיל שלי הוא 72, שמוגדר כלוחם שהוא לא חי"ר.
הבעייה שלי, שמהיכרות עם עצמי לא אופיינית לי, היא שנזכרתי מאוחר מדי, בין אם זה בגלל הקלת ראש או שלא היה לי כח להתעסק בזה, להשתבץ ליחידה טובה בצבא. עכשיו אני ממש מצטער על זה שלא השקעתי הרבה יותר מאמצים ומחשבה, ואולי זה אף יביא למצב שבו אצטרך לדחות את הגיוס כדי להתקבל למקום מסויים שכבר התבצעו מבחנים בשבילו.
לאחר שעשיתי את הצו הראשון קיבלתי זימונים שונים לתלפיות, ברקים וכו' וכמו כן לשחקים וחבצלות במודיעין שאליו לא הצלחתי להתקבל. קיבלתי זימון למסלול קצונה יעודית בחיל החימוש ולזה כן התקבלתי לפני מספר חודשים ומאז זה יעד השיבוץ שלי ולא קיבלתי עוד זימונים. הגיוס אגב הוזז לדצמבר השנה.
ביררתי כמה שיכולתי על התפקיד ואני ממש לא שלם עם ללכת למסלול הזה ואני חושב רבות על לחתום ויתור. למה אני לא שלם?
קודם כל, בלי לפגוע באף חימושניק, לדעתי חיל חימוש זה חיל חשוב שהרבה מתבסס עליו, אבל הרבה אנשים מזלזלים בו והוא חיל ממש לא מוערך. שנית, אני לא יודע איך אני יתפקד בתור קצין, זה לא שהייתי איזה מדריך בצופים או משהו.. אני לא יודע אם תפקיד של הנהגה מתאים לי. התפקיד גם נשמע לי די משעמם (הלוואי ואני טועה) ולא משמעותי בגלל שהוא פרווה מבחינתי, אם כבר קרבי, אז שיהיה קרבי עד הסוף ואם כבר לא קרבי אז לפחות שישלב איזה קורסים של מקצוע ככה שאני אצא עם ניסיון מקצועי מהצבא.
סליחה אם פגעתי במישהו, זה הרושם שקיבלתי מבירורים בנושא, ואני מקווה שאני טועה.

עכשיו, מה אני רוצה?
אני בעצמי לא יודע. מה שכן אני יודע שאני רוצה לעשות משהו משמעותי ולהתקדם כמה שיותר. שיהיה לי את השירות הכי מעניין שיכול להיות. מצד אחד, צבא אמיתי, לפחות מבחינתי, זה קריעת תחת, ז"א קרבי, ובזמן האחרון אני ממש נמשך להיות קרבי בגלל העניין של החוויה וההרגשה של השירות האמיתי והסביבה שאתה רוכש שם.
מצד שני, אני יודע שיכול להיות לי גם מעניין בתור איש מקצוע, לדוגמא מישהו שעבר קורס מחשבים והלך לחיל התקשוב (סתם דוגמא) ואז זה גם ממש יעזור לי באזרחות, בגלל שיש לי ניסיון מקצועי, אבל מה שכן אני מפחד מלהפסיד את החוויה הקרבית, הצבא האמיתי כמו שאומרים.

ההחלטה אמורה לבוא מעצמי, ואני שואל אותכם מה דעתכם? עם נתונים טובים כמו שלי, מה כדאי לי לעשות? האם החוויה הקרבית היא משהו שעדיף לוותר עליו בשביל ניסיון מקצועי? האם קרבי עם פרופיל 72 שווה משהו? אולי בכלל להשאר בקצונה יעודית? בכל מקרה, מה תכלס אני יכול לעשות כשהגיוס כ"כ קרוב (3 חודשים)? יש אפשרות ללכת לבקו"ם ולשאול מה עוד אני יכול לעשות אם אני חותם ויתור על הקצונה?

תודה רבה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:28

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר