לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה __ ברוכים הבאים לפורום מתגייסים וסדירים__ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > מתגייסים וסדירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 28-09-2007, 02:32
  Xtermy Xtermy אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.05.07
הודעות: 42
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Benor2005 שמתחילה ב "נעליים צבאיות? - חלופות אפשריות"

אחי הייתה לי את אותה בעיה.

ותן לי לנחש - הביאו לך נעליים גדולות עליך במידה או שתיים, נכון?

אני כבר עוד מעט שנה וחודשיים בצבא ולא הצלחתי להחליף את הנעליים (יש לי קלות - ברווז. המידה היא 45 ואני צריך 44). בעיקרון הרגל שלי היא מידה 43.5 בערך, ולכן אני מכיר מקורב את ההרגשה הלא נעימה של "ריחוף" הרגל בתוך הנעל שאתה מדבר עליה.

ניסיתי כבר הכול - מדרסים רגילים בולמי זעזועים (הפניה של רופא היחידה), מדרסים אורתופדיים מותאמים לרגל לפי מדידה בגבס (יוצרים גבס של הרגל ולפיו יוצרים את המדרסים. עושים את זה במכון הישראלי לאורתופדיה בהרצליה. את ההפניה הספציפית הזו ניתן לקבל רק מאורתופד מוסמך, דהינו - רופא מומחה).

שמתי גם שרוכי גומי (שעוזרים להידוק הנעל) אבל שמתי אותם בעיקר בגלל שהם עוזרים "להחליק" את הרגל לתוך הנעל בלי "להוריד" כמה "שורות" של שרוכים קודם לפני כן. ממליץ על השפצור הזה לכולם ולא רק לאנשים עם בעיות עם הנעליים שלהם. אבל בעיקרון נעל הדוקה מדי לא נוחה ויכולה לפגוע במחזור הדם.

ניתן גם לנסות לשים שני זוגות מדרסים בנעל (מגביה את הרגל ולכן תחושת הריחוף של העקב מוקטנת) או אפילו שני זוגות גרביים (להקטנת החיכוך) אבל אני אישית נגד זה (במיוחד עם הגרביים) כי לדעתי זה לא נוח, ושוב - זה לחפש פיתרונות חלקיים לבעיה שפתרונה מונח במקום אחר לחלוטין - החלפת הנעליים לאלתר.

מכל מקום, כל אלה הם פתרונות זמניים וחלקיים כי זה מטומטם להשיג מדרסים לנעליים שאינם במידה שלך...

אם זה מעודד אותך - אם לא תצליח להחליף נעליים בטירונות / קורס / אימון מתקדם, רוב הסיכויים שתוכל לעשות זאת בסדיר. מה שכן, אם אתה ביחידה קרבית (לפי מה שציינת ע השבועות שטח הבנתי שכן), תוכל להחליף לאותו זוג הנעל ולא לנעל כבדה למשל (בעיה שקיימת אצלי - התחלתי את דרכי עם קלות, אך כעת אני מוצב ביחידה עורפית ומוכנים להחליף לי אותם אך ורק לכבדות, מה שאני לא עושה רק בגלל אידיאולוגיה שמגיע לי קלות במידה שלי מלכתחילה - במיוחד שהתחלתי איתן את שירותי הצבאי).

כרעע, קיבלתי מרופא היחידה שלי פטור זמני ל-45 יום לנעליים חלופיות תקינות (לרוב נעליים שחורות חצאיות, כמו של אנשי קבע). לא כל-כך נוחות בימים הראשונים כי גם הן צריכות להתרחב וכי המדרסים, לדעת רבים, קשים ודקים יותר מאלה שבנעליים הצבאיות (הקלות לפחות), אבל אני עדיין מעדיף אותן, כי ן לפחות במידה שלי הפעם, וגם זה לא כמו ללבוש "מגפיים" שמגיעות לך עד הברכיים.

בקיצור ולסיכום, תלחץ על המפקד ותנסה להחליף עכשיו, כי ככל שהזמן עובר קשה יותר לבצע זאת. מה גם שאם קיבלת שני זוגות ועדיין לא השתמשת בשניהם תוכל להחליף זוג לא משומש בזוג חדש במידתך.

או שתנסה לקבל פטור זמני לנעליים "תקניות", כי עדיין מה אומרים - בצבא כל מה שזמני הוא בעצם קבוע, והדרך לפטור קבוע משם והלאה לא קשה מדי, אם-כי הדבר לא קל להשגה בעת ההכשרה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:10

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר