לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 09-09-2007, 08:42
צלמית המשתמש של Zed3
  Zed3 Zed3 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.11.05
הודעות: 5,696
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "פירסם דברים לא נחמדים על KSP וניסו לקחת לו את התחתונים"

תפוחים, ממך הייתי מצפה לקרוא הכל (כולל פסק הדין) ולא מה שעיתונות זולה טורחת לכתוב.
ידידי, הוא בכלל לא קנה מהחברה.
ציטוט:
יעקב פרילוק, בסעיף 10 לתצהיר עדותו הראשית, מעיד שבדיקת המעבד העלתה כי אין אמצעי זיהוי שבעזרתו לדעת אם אותו מעבד נרכש אצל התובעת. אין המצהיר מפרט אם אמצעי הזיהוי הוא אותה מדבקה או שמא מספר המעבד. מכל מקום, אין מחלוקת בין הצדדים על כך שהתובעת הסירה מעליה כל חבות לכבד את תעודת האחריות, לטענתה, הן משום שהמעבד היה פגום פיזית הן משום שהנתבע לא היה הקונה ה"מקורי" שרכש את המעבד, ועלֿֿכן, לדידה, אחריות, ככל שישנה, אינה חלה כלפיו, אלא כלפי רוכש המעבד המקורי. אחריות התובעת חלה לגבי מוצרים שנרכשו אצלה וכלפי הרוכשים שרכשו ממנה בלבד (סעיף 11 לתצהיר פרילוק).

ציטוט:
ביום 16.6.2004 רכש הנתבע מעבד למחשבו, מסוג 'AMD XP 2400', מאת האחים אמיר וכפיר מרואני, לאחר שאלה רכשו את המעבד מאת התובעת תמור


בקיצור, עקצו אותו שני חבר'הלך, והוא ניסה לגלגל את הקוף ל-KSP.
אני מסכים, שלא חסרים סיפורים מפוקפקים על הרשת, אבל לפחות לומר את האמת.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 09-09-2007, 23:01
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
העובדות הן ש ksp ניסתה לקחת לו את התחתונים כדי
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי Zed3 שמתחילה ב "ראה, כל חנות והמוסר שלה, אני..."

לייצר הרתעה, למען ירו וייראו ולא יעיזו להעלות לרשת תלונות נגד ksp, אם ksp כל
כך לחוצה מכל יציאה נגדה ברשת היא יודעת יותר טוב מכל אחד אחר מדוע היא זקוקה
להרתעה כזו.

כל שאר הפרטים פשוט לא מענינים ולא חשובים.

מאחר ואני לא חובב סיכונים של פשיטת רגל עקב תביעות של 100000 שקל לא אתקרב
יותר אל סניפי ksp לעולם, אני מעריץ את מי שיש לו אומץ לבוא במגע עם ksp, לי אין
ביצים בגודל כזה. רק חסר לי שלא אקבל שרות שיראה לי ראוי, אכתוב הודעה בפורום
ופתאום ערימת עו"ד תתנפל עלי ותרצה לקחת לי את התחתונים?

למה להיסתכן? קונים במקום אחר, יש מספיק מקומות.

מבחינתי אין יותר ksp עלי אדמות.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 09-09-2007, 23:08
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי Zed3 שמתחילה ב "ראה, כל חנות והמוסר שלה, אני..."

סליחה שאני שואל, אבל מעולם לא הבנתי את החלק הזה...

האחריות היא התחייבות של היצרן/יבואן/חנטת לתקינותו האובייקטיבית של המוצר לתקופה מסויימת. איך שינוי יד משפיע לרעה על התקינות ו/או גורם לה נזק? לא ברור. לדעתי, זה סעיף שמטרתו היא פשוט לנפנפף חלק מאנשים מתקופת האחריות שנקבעה למוצר (והוא דומה בהגיון שלו לסעיף "ההתחייבות תפוג אם תשתמש במוצר ביום שני בצהריים!"), ובכך לחסוך בהוצאות במקרה של תקלה במוצר... אני תוהה אם הסעיף הזה חוקי (לדעתי הוא אינו מתיישב עם רוח חוקי הגנת הצרכן...), וגם אם הוא בכלל מופיע בתנאי האחריות שלהם. אם כן, לא נראה לי שאקנה מהם...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 10-09-2007, 00:12
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
פשוט מאוד, אם החלק עבר יד הוא פורק מהמחשב המקורי
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "סליחה שאני שואל, אבל מעולם לא..."

שהרכיבו ב ksp ובכך כבר הפרו את תנאי האחריות, יותר מכך, המדבקה המפגרת חסרה,
ובלי מדבקת החאפריות כאילו לא קנית מעבד.

יש הרבה תירוצים לחאפריות, אגב, אני די בטוח ש ksp לא משווקים את המעבדים של
נציגי amd בישראל אלא מייבאים בעצמם, לכן כל מעבד תקול הוא עלות ישירה שנופלת
עליהם.

אם אני זוכר נכון במקור נטען גם שהיה נזק פיזי למעבד מה שבאמת מצדיק את אי כיבוד
האחריות.

אבל כל זה איננו הענין העיקרי - רשת שיוצאת למסע רדיפה משפטי כדי לסתום פיות
וליצור הרתעה כנגד מי שיחלום בעתיד לפתוח את הפה עליה היא רשת שאסור לגעת בה
עם מקל של 100 מטר.

נגמר הסיפור, זה הקש ששבר את גב הגמל, ksp לא קיימת יותר כמו רשת השנהב, מי
שקונה שם, מגיע לו.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 11-09-2007, 01:08
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "סליחה שאני שואל, אבל מעולם לא..."

שימי, כמו שאתה בוודאי זוכר אינני עורך דין או משפטן דגול, ובוודאי אינני מחובבי KSP.

עם זאת, נדמה לי שזה לגיטימי לסרב לתת שירות/אחריות וכו' למי ששמו אינו מופיע על הקבלה/החשבונית/תעודת-האחריות, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר (באופן ברור) במי שביצע עסקה נוספת באותו המוצר אותו מבקשים לתקן (זה דומה לשוכר-משנה בדירה, שוכר שלא מופיע בחוזה אלא מתחייב כלפי שוכר אחר שכן מופיע בחוזה ובעל-הבית כלל לא מכיר אותו, דבר הנאסר בפירוש בחוזים).

לא אתייחס לסיטואציה המשפטית. כן אתייחס להבנתי את העובדות - הבנאדם קנה ממישהו מוצר שנמכר לאותו המישהו. במקום לשלוח את אותו המישהו בכדי לתקן/להחליף את המוצר (ומה לדעתך KSP היתה עושה אז?) הוא הלך בעצמו. KSP טענה שאינה מזהה את המוצר כאחד שנמכר אצלה, ופה נגמר הסיפור מבחינתם.

אם ליצרן המעבד היתה מדיניות של "ממש אחריות בכל חנות בארץ", ניחא. אם אותו קונה שנתבע היה תובע את KSP ומבקש ממנה לפרט כיצד קבעה שלא מדובר במוצר שנרכש ממנה, ניחא וניחא. אם הוא היה פונה ליצרן המעבד ומתריע בפניו ששמים מדבקה (בניגוד להוראות אותו יצרן), ניחא, ניחא וניחא.

הוא בחר להסתיר כמה עובדות ולכתב את כל ברית-נאט"ו, וחבל. זה פספוס - יכל להכניס להם באבי-אביהם.

בעריכה - אם נקח מקבילה מעולם הרכב, הרי שהיבואן יטפל בכל מי שביצע העברת בעלות מסודרת באופן חוקי ורשמי, ורק בו. אם תגיע עם רכב שלא תוכל להוכיח ששייך לך, לא יידברו איתך בכלל. אולי יש צורך בנוהל דומה עם מעבדים...

נערך לאחרונה ע"י Rationalist בתאריך 11-09-2007 בשעה 01:11.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 11-09-2007, 20:25
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי Narxx שמתחילה ב "ממתי בחשבוניות יש מספרים..."

אז תדע לך שיש מקומות שרושמים מספר סידורי - בייחוד בדברים כמו מעבדים, אבל לא רק...

ואם זה לא שם, אז זה יהיה בתעודת האחריות שאתה מקבל. ותעודת האחריות היא תעודת אחריות - אין שום הבדל בין אם זה שמציג אותה הוא זה שבפועל לקח את המוצר מהחנות, או לא... זה ממש טפשי... (כאילו, אני אומר שלא אמור להיות הבדל; אבל זה בדיוק האבסורד, על תעודות אחריות רבות כתוב שתוקף האחריות הוא רק למי שקנה בפועל את המוצר - במכירה של המוצר למישהו אחר - כאילו שמכירה חוזרת מקלקלת את המוצר בצורה כלשהיא - לא תהיה אחריות. בצורה דומה אני משער שלא תהיה אחריות אם קניתי למישהו מוצר במתנה, והמוצר התקלקל, והוא בא לממש את האחריות, והוא לא יכול - כי הוא לא הקונה...)
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 11-09-2007, 21:03
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 26 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "כיוון שעל כל קנייה צריך לשלם..."

אוקיי, פה אתה נוגע בנקודה רגישה.

הנייר, כך אמר פעם מישהו חכם, סובל הכל.

מיקרוסופט נהגה להפיץ תוכנות עם רישיון סגור בתוך שקית, שהמדבקה האוטמת אותה מציינת בבירור שיש לקבל אותו *לפני* פתיחת השקית (זה מבלבל, כדאי לקרוא שוב). לא חסרים מקרים של חוזים מקפחים, לא חוקיים, וכו'. אני מאמין שאם מישהו יתבע בניסיון לממש אחריות על מוצר שהוא קנה *כחוק* מרוכש אחר, לאחר שלא נענה בחיוב אצל החנות - יהיה מעניין.

יכול להיות שהחוק בעייתי, אבל אתה אמור לקרוא את החוזה/הסכם/רישיון/תעודת-אחריות. הטריק שלי הוא פשוט - אני מוחק סעיפים שלא מוצאים חן בעיניי (אם מי שחתם עליהם לא שם לב, זו בעיה שלו). זה עבד לי פעם עם הבנק
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #31  
ישן 11-09-2007, 20:59
  שימיadmin שימי אינו מחובר  
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
 
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "זה לא אומר שאין לה תוקף (ויש..."

נניח שהבעלים עבר מן העולם, והבן שלו רוצה לממש את האחריות על מוצר שהוא קנה (לצורך העניין, טלוויזית LCD בגודל 70" במחיר של 150,000 ש"ח). לפי פירושך, לא יכול, שהרי - האחריות על המוצר לא תלויה בטיב המוצר, בטיב היצרן, או בכסף ששולם על מנת לקבל תמורה כשהיא תקינה לתקופה מסויימת, אלא הכל תלוי בשם שכתוב על החשבונית - ולכן בעצם היצרן/מוכר זכה לו בעשרות אלפי שקלים ששווה תיקון שכזה, על מוצר פגום שהוא מכר, והכל בגלל לא שמישהו עשה משהו רע, אלא בגלל... שם על חשבונית. שמע, אם זה החוק, זה אבסורד ממדרגה הראשונה, ואני לא מבין איזה ח"כ אינטיליגנט החליט על חוק שכזה...

לגבי מכשירים סלולאריים, כמדומני שהדבר נובע מנסיון למנוע גניבות. אני די משוכנע שאם אתה מעביר בעלות על מכשיר באופן מסודר, הבעלים החדשים יוכל לקבל שירות...
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נמאס לכם לזכור סיסמאות? לחצו כאן!

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #34  
ישן 11-09-2007, 21:23
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 33 שנכתבה על ידי שימי שמתחילה ב "אני מבין אותך טוב מאוד, ואני..."

אני לא עורך דין (מדגיש את זה שוב), ודעתי בנושא שווה כקליפת השום.

חיפשתי "תעודת אחריות" בגוגל, והגעתי למשרד התעשייה, המסחר והתעסוקה (http://www.moital.gov.il/NR/exeres/...5CED0F7429F.htm).

יש שם שני לינקים שמובילים לדברים שקראתי בעיון:
דוגמא לתעודת אחריות עפ"י התקנות ומידע לציבור הצרכנים והעוסקים על זכויותיהם וחובותיהם.
עלון תקנות אחריות ושירות לאחר מכירה.

שני הנ"ל נובעים מתקנות הגנת הצרכן אחריות ושירות לאחר מכירה (קיימות פחות משנה).

בדוגמא לתעודת האחריות אין בכלל איפה לרשום את שם הלקוח.
בעלון תקנות האחריות אין שום סייג או הגבלה.

מכאן אני מסיק שמי שיתעקש יקבל את מבוקשו. מי שלא - לא. אותה חנות יכולה לטעון עד מחר בבית-המשפט שהיה סעיף מסוים בתעודת האחריות שמסיר ממנה את האחריות, וזה (כפי שציינתי) יהיה מעניין.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #36  
ישן 11-09-2007, 21:48
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 35 שנכתבה על ידי Narxx שמתחילה ב "עד כמה שידוע לי, אחריות היצרן..."

אני יכול להעיד שהטויוטה שלי לא נכנסה למוסך (פיזית), מבלי שאחראי-העבודה ייקבל ממני את מסמכיה, ותעודה מזהה שלי. גם כשרשמו את פרטי הטיפול בספר הרכב וידאו את פרטיי לפני שחתמו בו.

יתרה מכך - כשמכרתי אותה, הם לא הסכימו להדפיס לי את היסטוריית-הטיפולים כשמי שקנתה ממני את האוטו שהתה באותו החדר (ביקשו ממנה בנימוס לעזוב, ונתנו לי את הדפים).



אתה כנראה מטפל במוסך חאפר (וזו זכותך). אני מטפל במוסך מורשה שבו גם לאבא שלי (אותו שם משפחה) לא ירשו להכניס את הרכב שלי.



בעריכה - מי הם בכלל ה"לקוחות" שלך? הם מקבלים חשבונית/קבלה של חברה X. איפה השם שלך בכלל מופיע, בהקשר של המוצרים שאתה מוכר להם?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #38  
ישן 11-09-2007, 15:08
צלמית המשתמש של Narxx
  משתמש זכר Narxx Narxx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,020
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "פירסם דברים לא נחמדים על KSP וניסו לקחת לו את התחתונים"

תפוחים, בגלל מקרה כזה אתה מתרחק מחברה?
תהיה לי בריא.

קראתי את כל הכתבה בקישור שלך ולא הבנתי בדיוק מה הבעיה.
למעבד אין מדבקה בכלל (לא באיזור העילי [איפה שבלאו-הכי יש מגע עם גוף הקירור] ולא באיזור התחתי [איפה שהפינים]) מה שאומר שאי אפשר באמת לוודא כי המעבד נקנה מהחנות הנ"ל.
בד"כ חנויות ממפות את הציוד שלהם לפי ברקוד אבל במעבד לפעמים קשה לקרוא את זה.
הוא הזכיר במייל ששלח שיש לו חשבונית, אבל משום מה בכל הכתבה לא מוזכר שהוא הציג את חשבונית הקניה בחנות. זו למעשה הוכחה כי המעבד הנ"ל נקנה בחנות. אם כך, מה אכפת לחנות להחליפו בחדש? בלאו-הכי הם לא מפסידים על זה כסף כיוון שזו בעיה של היצרן. היצרן יתגמל אותם בחזרה במעבד חדש חלופי.

כל העניין הזה של החלפות ציוד הוא באמת זניח.
קשה לי להאמין שיש חנויות שעושות בעיות עם ציוד חדש.
שכיח למצוא שטויות כאלה אצל חאפרים שמוכרים ציוד משומש.
_____________________________________
בברכה, מתן.
www.MatanNarkiss.com


נערך לאחרונה ע"י Narxx בתאריך 11-09-2007 בשעה 15:22.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #40  
ישן 11-09-2007, 15:21
צלמית המשתמש של Narxx
  משתמש זכר Narxx Narxx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,020
בתגובה להודעה מספר 39 שנכתבה על ידי yman36 שמתחילה ב "יש מספר סידורי על כל מעבד,..."

קשה לי להאמין.
זו השמצה שהיא:
א. מאוד פוגעת (הוצאת דיבה)
ב. מאוד ספציפית (אולי למישהו אחד זה כאב ראש, אבל מישהו אחר יעשה את העבודה במסירות וישמח לתת שירות טוב? אתה תשפוט חנות שלמה בגלל איש שירות אחד?)
ג. בנוגע למספר הסידורי, אין סיכוי שהוא נמחק בגלל שהיה מחובר זמן רב לגוף הקירור? לצורך הבדיקה, פירקתי את אחת מכונות ה Pentium4 שלי והוצאתי את המעבד. ראיתי שהכיתוב עליו כמעט הושמד לחלוטין וקשה מאוד לקרוא את המספרים (שלא לדבר על הברקוד שהושמד לחלוטין).
גם אופציה שצריך לשקול לפני שיורים על חנות שלמה (ונתבעים בבית משפט ועוד מפסידים)...
_____________________________________
בברכה, מתן.
www.MatanNarkiss.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #41  
ישן 11-09-2007, 15:30
  yman36 yman36 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.07.06
הודעות: 1,698
בתגובה להודעה מספר 40 שנכתבה על ידי Narxx שמתחילה ב "קשה לי להאמין. זו השמצה..."

בכלל לא דיברתי על KSP ספציפית אלא על חנויות באופן כללי ולא שפטתי אותה,
אלא הצגתי את המצב כמו שהוא ברוב החנויות. ואגב, במחשבה שנייה, אם מדובר
בחנות שמייבאת (כמו KSP) אז המשלוח ליצרן כן עולה להם כסף ברוב המקרים (במצב של מוצרים
תקולים באחריות). אני לא חושב שמדובר באיש מכירות ספציפי - לדעתי זה מוכתב מלמעלה -
הרי זה לא הכסף של המוכרים ש"מתבזבז" על המשלוח.

לגבי המעבד - אם קנית BOX תשמור את הקופסא, המס' הסידורי מופיע גם שם.
אם לא שמרת או שקנית Tray והמס' הסידורי נמחק, אתה נתון לחסדיה של החנות.
מהחנויות הבעייתיות (מבלי להזכיר שמות...) אם קנית מעבד בנפרד ולא מחשב שלם -
רבים הסיכויים שהם ייתחמקו מלתת לך שירות.

לגבי השמצות וכו' וכו' - זה לא האשכול הראשון בנוגע ל-KSP וחנויות כדוגמתה.
תריץ חיפוש אם אתה לא מכיר.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #42  
ישן 11-09-2007, 15:37
צלמית המשתמש של Narxx
  משתמש זכר Narxx Narxx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,020
בתגובה להודעה מספר 41 שנכתבה על ידי yman36 שמתחילה ב "בכלל לא דיברתי על KSP ספציפית..."

למזלי אין לי נסיון עם חאפרים.
אני עובד מול חברה מכובדת (אני דילר) שתמיד מחליפה לי חלקים תקולים בחלופיים. מעולם לא עשו לי בעיות.
מריצים עם הלייזר על הברקוד, רואים שזה נקנה מהם ושלום על ישראל.
במידה ואין להם במלאי, הם מבקשים שאמתין עד שיגיע חלופי או שישלחו לתיקון (פעם אפילו שלחו לקוח שלי לנותן השירות של מסכי MAG [עקב תקלה במסך LCD] והם החליפו במקום, אלטרנטיבה מהירה ואפקטיבית במקום שאחכה שהחנות תעשה את זה).

לשלוח מוצר לתיקון זה לא כאב ראש, זה דבר שבשגרה, זה כמו שלבנק זה כאב ראש לשלוח לך דו"חות על פעולות חודשיות בחשבון. זה לא כאב ראש, זה חלק מהשירות שלהם.
הם לא מפסידים עליך כסף, אל תדאג לחנות, הכל מגולם במחיר הקניה שלך (זה למה לעכברים של $5 אין אחריות).

בנוגע למעבד וה-BOX שלו, מי שומר את הקרטונים? אף אחד. יש לך קרטונים של חומרה שקנית?
על אחת כמה וכמה שמדובר ביד שניה.

לדעתי יש פה באשכול גל הכפשות שלא מתאים לפורום.
החנות, ממה שקראתי, לא עשתה דבר שלא היתה צריכה לעשות. לא נשמע שהוכחה קניה של המוצר בחנות מהכתבה כך שאולי הוא סתם מנסה לנצל אותם.
גם נכתב שהתלונה הגיעה גבוה עד למנהל ולא נשאר ברמת שירות הלקוחות הבסיסי.
אם מנהל החברה החליט מה שהחליט, כנראה שיש לו סיבה לכך.
_____________________________________
בברכה, מתן.
www.MatanNarkiss.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #45  
ישן 11-09-2007, 16:55
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
מי שמשווק מעבדים מנציגי amd בישראל החיים שלו פשוטים יותר
בתגובה להודעה מספר 44 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "מזל שאתה בפורום... רשום..."

חנויות כמו ksp קונות את מעבדי amd שלהן בחול בכוחות עצמן מכל מיני מקורות,
היכולת שלהם להחליף מעבד תקול קטנה מאוד, כל מעבד תקול גורר הפסד ישיר
של עלות המעבד ל ksp, אני לא חושב שהם בכלל שולחים את המעבד להחלפה.

אני כבר לא זוכר איך נראה אתלון xp והאם ניתן לזהות אותו באופן ייחודי אבל כפי
שאמרתי כמה פעמים באשכול הזה זאת בכלל לא הנקודה, כבר שמענו בעבר סיפורים
על השרות של ksp - מה שחדש כאן הוא תביעה של 100000 כנגד אזרח פרטי, זה
נסיון ששקול מבחינתי לשבירת ידיים ורגליים של גובים בשוק האפור, כך יוצרים אווירת
פחד, שלא תעיזו לצייץ.

אגב, זה מזכיר את האיום המשפטי של רשת אחרת על בעלי הפורום לא לדבר עליהם.

לכן, שומר נפשו ירחק.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #46  
ישן 11-09-2007, 17:34
צלמית המשתמש של קרמריקה
  קרמריקה קרמריקה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.04.05
הודעות: 5,288
בתגובה להודעה מספר 45 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "מי שמשווק מעבדים מנציגי amd בישראל החיים שלו פשוטים יותר"

הכל נכון וטוב ויפה, אבל לא מדובר כאן על יחס ללקוחות וזה כן משמעותי. כמו-כן, בניגוד לרשת האדומה, לא שמעתי עדין על ניסיונות שלהם לחסום בפורומים התבטאויות כאלו ואחרות.

אין עוררין על כך שלא מדובר בחנות שחורטת על דגלה את נושא השירות והיחס ללקוח (בלשון המעטה כמובן), ואבין אדם שידיר רגליו מחנות זו עקב יחס או שירות מזלזל לו הוא זכה, אבל הסיפור הנ"ל בעיניי הוא לא סיבה למעשה כזה.

לצערינו, יש לKSP כמעט בלעדיות (לדעתי שלא ביוזמתה - אלא סתם אף אחד אחר לא טורח לייבא) על מותגים כגון CHIMEI ו CHIEFTEC שלהם מוצרים טובים ומשתלמים. אז נכון שרצוי להמעיט ככל האפשר ברכישה מרשת זו, אבל כשהמחיר נכון והמוצר טוב אני מוכן להסתכן.

ראוי להעיר כאן אגב, שמסך שרכשתי בזמנו מKSP (לפני שנתיים וחצי לערך) הוחלף לחדש לאחר שנתגלה בו פיקסל שרוף אחד כשפתחתי אותו בביתי. אז אולי אתה לא מקבל שירות עם חיוך, אבל בסופו של דבר המסך הוחלף וקיבלתי מסך מעולה במחיר מגוחך לאותם ימים כשKSP היתה היחידה בארץ שמכרה אותו. האלטנרטיבה היתה לשלם הרבה יותר בחנות אחרת תמורת מסך פחות טוב...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #56  
ישן 11-09-2007, 20:21
צלמית המשתמש של Narxx
  משתמש זכר Narxx Narxx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,020
בתגובה להודעה מספר 55 שנכתבה על ידי hzhz שמתחילה ב "למה בוקר? אני רואה שחור בחוץ..."

זה כמובן תלוי באיזה איזור בגלובוס אתה נמצא
ובהנחה שאתה בישראל - שנה טובה וחג שמח!
[חתיכת אוף-טופיק]

עריכה: ואם הוא לא?
בכל מקרה מספיקה הודעה אחת שהוא כתב מהבית מבלי להשתמש בשירותים כאלה בעבר (ויש לו למעלה מ 17,000 הודעות) וזה מספיק

אני לא בקיא בענייני החוק במאה אחוז, אבל ההגיון אומר לי שבית משפט בינלאומי יכול גם לדרוש מאתרי כמו PimpMyIp לזהות משתמשים.
זה נועד אמנם לחסום האקרים וכל מיני חוליגנים מלעשות שימוש לרעה בפרטים שלך (נגיד שאני לא סומך על האדמינים בפרש), אבל בית משפט בסופו של דבר, יכול לעשות הכל.
טכנולוגית בכל מקרה, זה בהחלט אפשרי
_____________________________________
בברכה, מתן.
www.MatanNarkiss.com


נערך לאחרונה ע"י Narxx בתאריך 11-09-2007 בשעה 20:23.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #67  
ישן 11-09-2007, 20:09
צלמית המשתמש של Narxx
  משתמש זכר Narxx Narxx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,020
בתגובה להודעה מספר 44 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "מזל שאתה בפורום... רשום..."

אסור לי לפרסם את עצמי או את החנות שלי.
זה כתוב בכללי האתר. אם אעשה זאת, אחסם גלובאלית, ואינני מעוניין בכך עדיין.

מה שכן אני מבטיח לך, שמי שקונה ממני, אכן נטול דאגות בכל מה שקשור לחומרה שלו (ואתה יותר ממוזמן לקבל טלפונים של לקוחות שלי שהיו להם בעיות עם החומרה, והם יגידו לך כמה אישי אני לוקח את הבעיות האלה ולא עוזב אותם עד שהכל מתוקן ועובד פיקס כמו שצריך).
לקוחות הם עם קשה. במיוחד בישראל שזה עם שדי חושב שמגיע לו כל דבר ובחינם.
במקרים רבים לקוחות מאבדים פרופורציה (כמו במקרה הזה) ויוצאים מהכלים בגלל שהם נהגו בטיפשות.
לא תמיד החנות אשמה בקילקול או אי-מתן שירות.
כל מקרה לגופו.
_____________________________________
בברכה, מתן.
www.MatanNarkiss.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #77  
ישן 11-09-2007, 20:40
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 76 שנכתבה על ידי Narxx שמתחילה ב "להיפך, אם אפרסם פה את החברה..."

אתה כל כך חאפר, שאתה אפילו לא יודע להשתמש בביטויים הנכונים.

מספר עסק?
החברה איתה אני עובד?

דבר אחד אני לא מבין - איך אתה טוען שאתה נותן שירות כל כך טוב, אבל אסור לך חוקית לתת קבלה/חשבונית?



אגב, לתוהים - יש דרכים פשוטות מאוד לברר אם מישהו הוציא "עוסק מורשה" או שהוא בעלים של חברה. זה לוקח כמה דקות. אפשר במקביל לחפש את שמו בגוגל, ולראות שהוא צלם חובב (לפחות בשני עמודי התוצאות הראשונות).

ולמה אני מתעקש? זו מהות האשכול: לא שתבעו איזה מישהו שהשמיץ, אלא שיש שוק "אפור" של מכירת מוצרי יד-שנייה כחדשים, לצד ג'. מי שהיה לא בסדר בסיפור הזה, מתחילתו, זה אותם השניים שקנו מ-KSP ומכרו לאיזה מסכן, שנאלץ אחרי זה לממש אחריות בעצמו (וכפי הנראה, לא הצליח). המסקנה - לא לקנות מחאפרים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #78  
ישן 11-09-2007, 20:46
צלמית המשתמש של Narxx
  משתמש זכר Narxx Narxx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,020
בתגובה להודעה מספר 77 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "אתה כל כך חאפר, שאתה אפילו לא..."

לא הבנתי משהו... אם אני חאפר, מדוע החשבוניות שאני נותן של החברה מתקבלות כחוק ועסקים רשמיים מזדכים על הציוד למשל במע"מ?
הכל חוקי ידידי.
אני אכן צלם חובב, ומנהל פורום צילום בפרש (בטח לא ידעת כי אתה לא גולש שם ) אבל אין לזה קשר לעסקים שלי.

כפי שאמרתי גם באשכולות ישנים יותר בפורום הזה.
אני דילר של חברה מכובדת ורצינית שמוכרת מחשבים. את חשבוניות המס של החברה (!) אני נותן כששם החברה ועוסק המורשה הוא שלה ולא שלי.
מעולם לא אמרתי שאני בעל עסק או חנות

אני יודע שיש לך צורך מאוד עז להכפיש את שמי, וזו לא פעם ראשנה שזה קורה בפורום הזה (אגב, לתשומת לב המנהלים), אבל זו המציאות חמוד.
גם אם זה לא מוצא חן בעיניך
_____________________________________
בברכה, מתן.
www.MatanNarkiss.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #92  
ישן 12-09-2007, 01:32
צלמית המשתמש של Narxx
  משתמש זכר Narxx Narxx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,020
בתגובה להודעה מספר 91 שנכתבה על ידי kingshay שמתחילה ב "לא התנסיתי עם עוד חנויות"

לא נראה לך קצת לא רציני פשוט להכנס לאשכול ולזרוק באוויר "אני לא מרוצה מהשירות שלהם"?
זאת אומרת... סבבה שאתה לא מרוצה, אבל אתה לא מעוניין לשתף אותנו בחוויה שלך?
מה בדיוק קרה? למה אתה לא מרוצה?
הם לא התייחסו אליך?
חומרה שקנית היתה תקולה ולא הסכימו להחליף?
המשלוח לקח מלא זמן?
הם טעו בפרטי כרטיס האשכראי והרכישה התעכבה?
הצוות הטכני שלהם לא מקצועי? הרכיבו לך את המחשב לא טוב?
הם לא אדיבים בטלפון?

מה שעשיו עשית הוא "לזרוק פצצה ולברוח".
עדיף תמיד לפרט בדיוק מי מה ומו. לפעמים אגב, קורה שלקוח מאוד ממורמר על דבר שקרה לו בחנות, אבל הוא לא מודע (באמת ובתמים) לנהלים ולפעמים לקוח יכול להיות מאוד ממורמר משירות שקיבל בחברה מסויימת, שנאלצה ולא באשמתה, לספק לו שירות ברמה הזו.
_____________________________________
בברכה, מתן.
www.MatanNarkiss.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #93  
ישן 12-09-2007, 12:38
  leon_penko leon_penko אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.09.07
הודעות: 378
בתגובה להודעה מספר 92 שנכתבה על ידי Narxx שמתחילה ב "לא נראה לך קצת לא רציני פשוט..."

לגבי כל העניין של מתן תקשיב "ילד" וכשאני אומר ילד אני מתכוון לילד.
אתה לא מבין הרבה בעסקים ופרסום ומיתוג וכרגע מה שעשית הוא קצת נזק לעצמך ולעסק שלך או איך שתה רוצה לקרוא לו.
אני לא יודע אם אתה אמין או לא אמין אבל פרש זה אתר שנועד יותר לעזור לאנשים כמוני וכמוך לגקבל פטרונות עסקיים ופרטיים עבור כל עניין של מחשבים אם זה גרפיקה או חומרה או תוכנה או כל דבר אחר
בנוסף לכך שזה מתפרסם בגוגל.
אל תנסה להיות מי שאתה לא ואל תנסה (אני לא יצוטט אותך אבל : לאמר שאתה מתייחס ללקוחות שלך הכי טוב- זה דבר שלא אומרים על עצמך אלה מי שצריך לאמר זאת יגיד)

עכשיו לגבי אחרים . בתור אדם שגם התחיל לעבוד כפרילאנסר גרפיקאי עצמאי גם יחסית חדש בתחום תנו לאדם אוויר.אני חושב שעוד מעט פה אתם מעלים אותו למשפט ושופטים אותו על כל פשעי עבירות החומרה שנעשו בישראל.
סה"כ בחור שעדיין צעיר שמנסה ללמוד לפעמים גם על הדרך הקשה את כל עניין העסקי מעבר ללתקן מחשבים ולמכור אותם.

לגבי מי שהעיר לו על הצילומים שהוא חובבן..אני חושב שהבחור הזה אם הוא חובבן הוא התחיל לא רע בכלל
ואתה חוצפן שאתה אומר דבר כזה?הרי מה אתה מבין בצילום בכלל...
אתה זה שצריך בכלל לסתום לו את הפה כשהוא מעיר הערות שוליות.יש דרך לרשום הערות ופה אני חושב מגיע התנצלות למתן!

תודה חג שמח ויום טוב.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #99  
ישן 12-09-2007, 18:41
צלמית המשתמש של Narxx
  משתמש זכר Narxx Narxx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,020
בתגובה להודעה מספר 98 שנכתבה על ידי kingshay שמתחילה ב "1. אין לי מושג מה זה קוונטר... חוץ מזה שאני יודע שזה מונה באנגלית"

הכוונה היתה למונה ההודעות בפרש
יתכן שאתה לא הראשון ולא היחיד שמנסה להסביר לי שאני טועה (או לא צודק) אבל אני מעולם לא טענתי אחרת
כשאני נכנס לדיון, אני משתף את הידע שלי ומקבל ידע של אחרים.
זו מהות כל הדיון והפורומים. לשמוע דיעות מכיוונים שונים.
לפעמים גם מגלים דברים חדשים ולומדים (כמו שאומר המשפט "מכל מלמדי השכלתי").

איפה שהוא נכנסת לאיזו שהיא מגמה לנסות להסביר לי שאני טועה או משהו, אבל אני גם לא מבין איפה
בסך הכל שאלתי אותך מדוע אתה כל כך ממורמר מ KSP שהרגשת כזה צורך להגיב באשכול בשורה בודדת שאתה מאוד לא מרוצה מהשירות שלהם.
אין לי מושג איפה פה אני טועה, אבל אשמח אם תאיר עיני...
_____________________________________
בברכה, מתן.
www.MatanNarkiss.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #101  
ישן 13-09-2007, 16:35
צלמית המשתמש של Narxx
  משתמש זכר Narxx Narxx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,020
בתגובה להודעה מספר 100 שנכתבה על ידי kingshay שמתחילה ב "אתה טועה בכך ש..."

כאשר אתה מצטרף לדיון מסודר, אשר מנוהל כהלכה ומטרתך לתרום מידע, חשבתי שלנכון יהיה לצרף קישורים לטענות שלך.
אני, כאחד שכמעט ולא גולש בפורום הזה (אלא אם מקבל לינק במיוחד או שממש אבל ממש אין מה לעשות ומשעמם לי) לא מכיר את כל האשכולות והדיונים הקודמים ולכן לראות שורה אחת בודדת בסגנון "אני מאוד לא מרוצה מהקניה שלי שם" וזהו, זה חסר טעם לחלוטין.
על אותו משקל יכל פלוני אלמוני לכתוב "אני ממש מרוצה מהקניה שלי ב KSP".

עובד שם?
מעניין... זו בדיוק הטענה שהשמיע תפוחים כלפי כשרק נרשמתי לפרש לפני ככה וככה שנים, רק שאז הדיון היה בנוגע לחנות שאסור להזכיר את שמה
כל הזמן אתם מוצאים לי עבודה בחנויות רק בגלל שאני מצטרף לדיון עליהן
לא, אינני עובד ומעולם לא עבדתי ב KSP. למעשה, כרגע אני לא עובד בכלל. עזבתי את העבודה האחרונה שלי (שבכלל עסקה בהדרכת מחשבים) בגלל הלימודים שיתחילו באוקטובר (תודה על ההתעניינות).

מה שאתה לא מבין הוא שאין לי בעיה עם אנשים שממורמרים מהשירות שקיבלו בחנות כזו או אחרת.
יש לי בעיה עם צורת הגשת הנתונים. מחיפוש בפורום מצאתי את הודעת חווית הקניה שלך והיא היתה מאוד מסודרת וטובה. אין לי מושג מדוע לא קישרת אליה באשכול הזה, אלא רק צרפת את השורה התחתונה.
לפחות היית מציין שהתגובה נועדה רק עבור אלו הגולשים הקבועים פה, ואז כמובן שזה היה נראה אחרת...
חוצמזה שבאשכול חווית הקניה נתת להם דווקא ציון "בסדר" ולא "לא אקנה שם יותר בחיים! בחיים! איזה שירות נתנו לי!".
יאללה, חפרתי מלא
שנה טובה ומתוקה לכולם. כפולי ליבה ו LCD חופשי על הבר
_____________________________________
בברכה, מתן.
www.MatanNarkiss.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #107  
ישן 12-09-2007, 15:46
צלמית המשתמש של Narxx
  משתמש זכר Narxx Narxx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,020
בתגובה להודעה מספר 106 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "לא טענתי אחרת. הציטוט המדויק..."

מודה שקצת פיספתי את המהלכים האחרונים באשכול וגם הודעה אחת נמחקה כך שלא ממש יודע מה היה כתוב בה.
בהתייחסות לתגובה של לאון שלא מחוקה, ההתייחסות שלי לנושא האשכול היתה מקצועית מאוד.
זה שאח"כ הדיון הפך בנוגע לעסקים חוקיות וכו' (אגב, דבר שאני עדיין מברר ומשוכנע שתקין לחלוטין) זה סיפור אחר.
האשכול התחיל בפרסום כתבה שחברת מחשבים תבעה לקוח אשר הוציא דיבה על החנות.
היו כמה השמצות נוספות של אותה החנות באשכול, ואני רציתי להגיד שמנקודת מבטי, החנות לא כזאת רעה כמו שניסו להציג אותה פה באשכול.
הדיון התפתח מאוחר יותר טכנית על מעבדים, מדבקות, בר-קודים והתנהגות של חנויות בנוגע להחלפת חומרה לא תקינה, ואני הבעתי את ההתרשמות שלי בנושא הזה, מתוך הנסיון שלי אשר אינו מבוטל.

בנוגע להיותי צלם חובב, או להגדרת "חובב" באופן כללי, זאת אומרת שיש חיבה לתחום מסויים אבל הוא אינו מקצוע שלי. אינני "עבוד" בזה, ולכן אינני צלם מקצועי (כמו צלמי חתונות, אירועים וכו').
למעשה, ההבדל בין צלם מקצועי לצלם חובב הוא הגדרת תחום העבודה.
קל להתבלבל ולחשוב שצלם מקצועי הוא מי שמצלם טוב וצלם חובב הוא מי שמצלם פחות טוב. רמת הצילום ואיכות הצילום אינם מוגדרים תחת "חובב" או "מקצועי" (אם כי ניתן להניח שאם צלם מקצועי לא יספק סחורה באיכות גבוהה, הוא יאבד את מקצועו ).
ישנם צלמים חובבים המצלמים טוב כמו ואפילו יותר מאשר צלמים מקצועיים, וכמובן שיש גם הפוך.

בנוגע לאיפה להתעסק ואיפה לא להתעסק, אני חושב שכל אחד יגדיר לעצמו את תחומי העניין שלו ויבחר בעצמו את דרך החיים שלו.
אני גם אוהב לנגן בגיטרה ואף אחד לא כתב לי פה לעסוק בניגון או זימרה
אני אוהב לתקן מחשבים ועושה עבודה טובה מאוד. בעברי זה גם היה המקצוע הרשמי שלי (לאחרונה עבדתי בחברה אחרת וכיום אני סטודנט כך שאני לא עובד). אנשים נעזרים בשירותים שלי והם מרוצים ממני (וכפי שנכתב קודם, אשמח לתת למי שיודע להגיד - כמו שאומר המשפט "אין הנחתום מעיד על עיסתו").

יש לי נסיון בכל מה שקשור לנושא ואני יכול לתת מהידע שלי לכל מי שחפץ בו (מהות ההשתתפות שלי מלכתחילה באשכול). בין אם זה זיהוי בעיות ותיקון, ואפילו דיונים בנוגע לאחריות מוצר, החלפת מוצר בחנות וכו'.
אני יכול לייעץ מהנסיון שלי גם על חומרה שאני מרוצה ממנה, או לא מרוצה ממנה ולציין לשבח חנויות שנתנו שירות מעל המצופה, כפי שעשה kill-machine פה באשכול.
אני חושב שיש לי הרבה מה לתרום לפורום הזה, אבל תמיד אני מוצא את עצמי בתוך וויכוחים שמזכירים את פורום פוליטיקה
_____________________________________
בברכה, מתן.
www.MatanNarkiss.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #114  
ישן 13-09-2007, 23:34
צלמית המשתמש של Algorithm
  משתמש זכר Algorithm Algorithm אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.10.06
הודעות: 2,886
בתגובה להודעה מספר 112 שנכתבה על ידי קרמריקה שמתחילה ב "בתור משתמש ותיק כאן שנכנס ללא..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי קרמריקה
בתור משתמש ותיק כאן שנכנס ללא מעט ויכוחים עם תפוחים, הרשה לי לומר שאתה מדבר שטויות.

כן, הוא מאוד דעתן וקיצוני בדעותיו ברגע שהוא מאמין במשהו (לא רק במחשבים), והוא לא מסתיר את חיבתו לחברות מסויימות (AMD בעיקר). אבל לומר שהוא לא אובייקטיבי זה ממש לא נכון. בעבר, לדוגמא הוא אמר חד משמעית שהוא יקנה מארז מKSP ללא בעיות וזכותו לשנות את דעתו. הוא אפילו ממליץ (וכמובן בצדק) על C2D ולא על AMD כרגע למרות שכפי שאמרתי הוא מאוד מחבב את AMD ולא מסתיר זאת.


הירגע ידידי, הכל נאמר במידת צחוק קלה, אני מאוד מעריך את הבנאדם, הוא משקיען ביותר.
חבל שהעיפו אותו משם על כמה פליטות פה, מקווה שיחזור בקרוב.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:55

הדף נוצר ב 0.16 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר