לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 26-03-2005, 09:21
  hamta1 hamta1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.07.04
הודעות: 687
מאבק הסטודנטים - תרגיל של 'העבודה' כנגד הממשלה!

מפלגת העבודה, בעזרת 'שתול' שלה בראשות אירגון הסטודנטים, מנהלת מאבק נגד הממשלה תחת השלט "מאבק חברתי" כהכנה לבחירות ובתירוץ של אי הסכמה לתקציב.
זהו מנהג של מפלגת 'העבודה' לפרוש מהקואליציה, או ללכת לבחירות, תחת דגל חברתי. כבר עשר פעמים (!) הם נוקטים בתרגיל הזה, כי הם חושבים שיש עדיין כמה טיפשים במדינת ישראל שחושבים שמפלגת 'העבודה' היא מפלגה סוציאליסטית או שמישהו מהעשירים של 'העבודה' דואג למישהו עני במדינת ישראל.

הנה תוכן הסיכום של ח"כ איתן כבל
מפלגת העבודה - הסיעה בכנסת, ישיבת סיעה מיום 21 מרץ 2005





ירושלים, הכנסת ‏24/03/2005

מפלגת העבודה - הסיעה בכנסת
ישיבת סיעה מיום 21 מרץ 2005

ישיבת הסיעה - דיווח



חברות וחברים יקרים,



בפתח הישיבה ברכתי את ח"כ דני יתום החוגג יום הולדת 60, וקדמתי בברכה 3 אורחים: יפתח עצמון, יו"ר ארגון הסטודנטים באוניברסיטת ת"א, את עמי איילון ואת אהוד ברק שנכחו בישיבה. בהמשך ציינתי כי הנושא המרכזי בפעילות הפרלמנטרית הוא אישור תקציב המדינה. הבהרתי כי המשבר בנושא זה מצוי למעשה בתוך סיעת הליכוד, ואני עוקב מקרוב מאד אחר ההתפתחויות, דרך הנהלת הקואליציה. הנחיות מפורטות אודות לו"ז ההצבעות ושאר פרטים אוציא באופן רציף לכל הסיעה.



בהמשך דיבר יו"ר המפלגה וציין כי בימים אלה מתנהלים שני מאבקים חברתיים במקביל: מאבק הסטודנטים והגדלת סל התרופות. בשני המקרים למפלגה ולסיעה עמדה ברורה ונחרצת. הוא צופה כי בסופו של דבר התקציב יעבור, שאם לא כן, צפוי תוהו ובוהו פוליטי. בהמשך הדיון, אכן שני נושאים אלה, הסטודנטים וסל התרופות, נידונו בהרחבה. כמו כן עלתה שאלת הרחבת מעלה האדומים וההשלכות הפוליטיות והבינלאומיות של מהלך זה. בשלב זה התבטאו 2 נציגי הסטודנטים האורחים שלנו מאוניברסיטת ת"א שתארו את ההידרדרות במצב ההוראה באוניברסיטת ת"א ואת מאבקם לביטול הגזירות.



בעניין סל התרופות, הח"כים סנה ובייגה תארו את ההיסטוריה של תקציב זה בשנים האחרונות והבהירו לכולם מה דרוש. כמו כן נסקר תקציב ההשכלה הגבוהה בשנים האחרונות ונאמר לאן מוביל האוצר ב-2 תחומים אלה, שהם חברתיים ממדרגה ראשונה. התגבשה הסכמה כי ייעשה כל שניתן, במסגרת הדיונים המתפתחים כאן יום יום, לשפר את התקציבים האלה ככל שניתן, בכפוף להסכם הקואליציוני שנחתם ולמידת הפריצות שהאוצר יאפשר. לא נטמון את ידנו בצלחת אם אחרים יזכו לנתחים כאלה או אחרים מעוגת התקציב. בהמשך הדיון הוזכר מסמך שאני ריכזתי, יחד עם נציגינו בועדת הכספים הח"כים יתום ותמיר, המפרט מספר תביעות שלנו לתיקונים בתקציב.



את נושא הבנייה סביב ירושלים לא מיצינו בדיון היום, ואני מתכוון להביא זאת לדיון מעמיק יותר באחת מישיבות הסיעה הקרובות. סכמתי את הדיון תוך הדגשת הנקודות הבאות: על כולנו להבהיר בכל הזדמנות ומעל כל במה כי אנו נגד התקציב הזה כפי שהוא, ואם התחייבנו לתמוך בו זה רק בגלל ההתנתקות. נמשיך לתמוך בסטודנטים ככל שנוכל, ולבסוף, על כולנו להיות ערים ודרוכים בימים אלה, כי ההתפתחויות הן בלתי צפויות. כאמור, אני אפקח עין על הנעשה ואמשיך לעדכן את חברי הסיעה באופן שוטף, קרי LINEON.



בברכה חמה,

ח"כ איתן כבל,

יו"ר הסיעה
_____________________________________
הלאה הכיבוש! יש לסיים אותו עכשיו !

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 26-03-2005, 10:25
  hamta1 hamta1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 26.07.04
הודעות: 687
הגיון פשוט.
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי eGod שמתחילה ב "איך הגעת למסקנה הזאת?"

היו"ר של אגודת הסטודנטים הוא 'אורח' של מפלגת העבודה, הוא שייך למפלגת העבודה ובה הוא רואה את עתידו. הבעיה היא שאסור שאירגון סטודנטים באונ. ת"א יהיה תחת דגל מפלגתי, אבל כל אחד יודע תחת איזה תמיכה נמצא שם כל אירגון, יעני א-פוליטי. האגודה של יו"ר האירגון באונ. ת"א היא נתמכת 'העבודה'.
אירגון הסטודנטים באונ. ת"א מנהל מאבק בשרת החינוך למרות ההפרשה החמש-שנתית הענקית לצורכי האוניברסיטאות - זו שמופיעה עכשיו בתקציב שיוגש לאישור הכנסת.
מסקנה: מאבק הסטודנטים הנוכחי הוא הכנה לבחירות. אני מוכן להתערב עם כל אחד בפורום שמפלגת 'העבודה' תציג את מאבק הסטודנטים כמאבק שלה לפני הבחירות הקרובות.
מישהו מוכן להתערב?

אגב, מחר יש הפגנה של מתנגדי העקירה באונ. ת"א. אני ממליץ לכם לעקוב אחר אמירותיו של יו"ר אגודת הסטודנטים הנתמך בסתר ע"י 'העבודה'....
_____________________________________
הלאה הכיבוש! יש לסיים אותו עכשיו !

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:23

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר