לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 23-08-2007, 01:58
  Darakan Darakan אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.04.04
הודעות: 310
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי Darakan שמתחילה ב "אוקיי. תודה על העזרה, אבל..."

לא משנה מצאתי מה הייתה הטעות שלי. אבל עכשיו לי בעיה אחרת:

קוד:
var rune_loop:Sound = new Sound(); rune_loop.attachSound("rune_loop"); function fadeIn(s:Sound) { s.setVolume(s.getVolume()+3); if (s.getVolume()>=50) { clearInterval(fade_In); } } function startLoop(s:Sound) { s.start(0,99999); s.setVolume(0); fade_In = setInterval(fadeIn, 50, s); } function fadeOut(s:Sound) { s.setVolume(s.getVolume()-3); if (s.getVolume()<=0) { s.stop(); clearInterval(fade_Out); } } function endLoop(s:Sound) { fade_Out = setInterval(fadeOut, 50, s); }


כשאני קורא לפונקציות:

קוד:
startLoop(rune_loop);

קוד:
endLoop(rune_loop);


הן מתנגנות כמו שצריך, הבעיה היא שה-Volume משפיע על כל הסאונדים המתנגנים ברקע ולא דווקא על rune_loop אותו שלחתי לפונקציה, מה שגורם לתופעות מוזרות ולא רצויות...

למה זה קורה?

נערך לאחרונה ע"י Darakan בתאריך 23-08-2007 בשעה 02:17.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:19

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר