לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 21-03-2005, 18:52
  Orna** Orna** אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.02.05
הודעות: 243
שלח הודעה דרך ICQ אל Orna**
לראשונה בצה"ל: אישום בגין הטרדה ב-SMS

הפרקליטות הצבאית הגישה כתב אישום נגד חייל בגין הטרדה של חיילת ששירתה עימו באמצעות הודעות טקסט ששלח לה מטלפון נייד. "אם אני תופס אותך... באזרחות כדאי שיהיה בית חולים לידך", כתב לה. זו הפעם הראשונה שבה נעשה שימוש בסעיף בחוק הנוגע להטרדה טלפונית, כאשר לא מדובר בשיחות טלפון של ממש

הפרקליטות הצבאית הגישה היום (ב') כתב אישום נגד חייל על שהטריד חיילת באמצעות הודעות SMS. זוהי הפעם הראשונה בה מואשם אדם בהטרדה על פי חוק התקשורת כאשר אופן ההטרדה לא היה בשיחות טלפון אלא בהודעות טקסט.

על-פי כתב האישום רב"ט י', המשרת בבסיס ההדרכה של חייל הרפואה (בה"ד 10) בצריפין, שלח שמונה הודעות טקסט באמצעות מכשיר הטלפון הנייד של אביו לחיילת ששרתה עמו.

שלושת שופטי בית הדין שישבו בהרכב קיבלו לידיהם את נוסח שמונה הודעות הטקסט שהעביר י' לחיילת. על-פי כתב האישום, באחת ההודעות, כתב לה: "התחלת מלחמה, אני מחזיר לך אותה. דרך ההגנה הכי טובה היא התקפה...". בהודעה אחרת כתב י': "אם אני תופס אותך או את דוד שלך באזרחות כדאי מאוד מאוד שיהיה בית חולים לידך". בהזדמנות אחרת, שלח הודעת SMS: "יש משפט בשכונה שלי שאומר שהסכין והאדם מתחברים".

י' הואשם גם כי העביר לחיילת הודעת טקסט ובה כל פרטיה האישיים, לרבות מספרה האישי בצבא, מספר הטלפון שלה וכתובת מגוריה המדוייקת. בהודעה נוספת שמופיעה בנספח לכתב האישום כתב לה: "הזמן עושה את שלו ומוות הולך איתו. המוות שקט וכואב".

הפרקליטות הצבאית בחרה להאשים את י' בעבירה של הטרדה על-פי חוק התקשורת, שעל-פי לשון החוק מתייחסת לשימוש במתקן תקשורת באופן שיש בו בכדי לפגוע, להפחיד, להטריד, ליצור חרדה או להרגיז שלא כדין אדם אחר. עד כה נעשה שימוש בסעיף זה של החוק רק כדי להאשים מטרידים בשיחות טלפון כשתוכנן היה מאיים או פוגע ואילו הפעם, לראשונה, מואשם אדם בהטרדה באמצעות הודעות טקסט ששלח.

בנוסף להודעות הטקסט, נאשם י' שאיים על החיילת כשאמר לה: "תזהרי, בחיפה יהיה רצח, תשמרי על המשפחה שלך ועל החברים". י' מואשם בעבירה שהעונש המרבי עליה הוא עד שלוש שנות מאסר. משפטו יחל בקרוב בבית הדין של מחוז מטכ"ל ביפו.



תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:23

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר