לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 20-03-2005, 18:41
צלמית המשתמש של amranal
  amranal amranal אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.05.04
הודעות: 4,400
מדוע התאבד ילד הפלא?

ארה"ב: מדוע התאבד "ילד הפלא"?



כשהיה ברנדן ברמר בן שנה וחצי הוא החל ללמד את עצמו לקרוא. בגיל שלוש ניגן בפסנתר ובגיל 11 למד קורסים במכללה וסיים תוך עשרה ימים קורסים שנמשכים שנה שלימה. בשבוע שעבר התאבד. "אולי הוא חש שעליו להמשיך הלאה ולעשות משהו גדול", אמרה אמו
ניר מגל



כשהיה ברנדן ברמר בן שנה וחצי הוא החל ללמד את עצמו לקרוא, ונהג לדקלם לאמו את אותית האלפבית. בגיל שלוש כבר ניגן בפסנתר וכשהיה בן 11 התחיל ללמוד קורסים באוניברסיטה. שנה קודם לכן, כשסיים את התיכון נשא נאום בפני חבריו ללימודים ואמר להם שהוא חש כל כך יוצא דופן, עד שהיה "מתקבל לרשימת הזנים הנכחדים שיש לשמור עליהם".



ביום שלישי בשבוע שעבר נמצא ברנדן בן ה-14, מת בביתו בעיריה ונאנגו שבנברסקה כשהוא ירוי בראשו. המשטרה מעריכה כי התאבד אולם סיבת מותו נותרה תעלומה שכן הוא לא השאיר אחריו פתק או הודעה כלשהי.



אמו של ברנדן פטרישיה, אומרה שהוא לא הראה כל סימנים של דיכאון והיה נער שמח ומאושר. באותו בוקר הוא הציג בפני משפחתו את העטיפה לדיסק חדש של מוסיקת ניו-אייג' שעמד לפרסם והם האזינו ליצירות בארוחת הצהריים. אחר הצהריים, כשחזרו מקניות, מצאו אותו הוריו מוטל בחדר ללא רוח חיים.



ברנדון סווג כגאון עוד בילדותו. רק פעם אחת, בשנת 1996 הוא הסכים לעבוד בדיקת איי.קיו אבל סרב לסיים אותה. התוצאות החלקיות הדהימו את הבוחנים - 178 נקודות, כשעל פי האומדנים המוכרים, תוצאות של מעל 180 יש לאחד ממיליון בני אדם.



הוא הלחין והקליט מוסיקה, זכה בתחרויות נגינה בפסנתר, למד קורסים במכללה ובאופן כללי הצליח בכל מה שעסק בו – מחץ וקשת עד לצילום. אך למרות האינטליגנציה הגבוהה שלו נהג ברנדן לצאת לטיולי קמפינג, לשחות, לדוג, לצפות בסרטים מצוירים, ולשחק במשחקי מחשב – כמו ילדים "רגילים".



ובכל זאת, הוריו תמיד ידעו שהוא שונה ומיוחד, "מהרגע שבו נולד", אמרה האם, "הוא נולד מבוגר. אנחנו פשוט צפינו בגופו גדל", סיפרה. היא סיפרה שהיא ובעלה ידעו שילדים כמו ברנדן הם בעלי נטייה להתאבדות ולכן נועצה בשני פסיכולוגים. אבל הם מצאו שהוא ילד מאושר ובריא ומאוזן, סיפרה.









ברנדן חונך בבית. בגיל שש, כשרוב הילדים לומדים לקרוא, הוא כבר החל להתמודד עם חומר הנלמד בתיכון. לטענת אמו, אם הנושא עניין אותו באמת, הוא היה מסיים את הלימודים של סמסטר שלם בעשרה ימים. רק לאחרונה החל ללמוד קורסים בביולוגיה במטרה לקבל הכשר כמשכך כאבים מוסמך.



"הוא היה מחובר מאוד לעולם הרוחני", הסבירה אמו. היא הוסיפה, "חשנו שהייתה לו היכולת לשמוע את צרכיהם של אנשים, את רצונותיהם, את בכיים. באותו היום חשנו שמשהו נגע בו, והוא ידע שעליו לעזוב".












לכן, מסבירה פטרישיה, החליטה לתרום את כליותיו לשני אנשים ואת הכבד לפעוט שהיה זקוק לו. גם לבו של ברנדן נתרם, לילד בן 11 שהיה זקוק להשתלה. "הוא עזב כדי שיוכל לעזור לאנשים האלה", אמרה האם.



"לעולם לא דחפנו את ברנדן. הוא היה מקבל את ההחלטות בעצמו", הוסיפה. "הוא לימד את עצמו לקרוא. אם כבר, אנחנו ניסינו לרסן אותו קצת", אמרה. "לפעמים אנחנו תוהים אם אולי העולם הפיזי, על האדמה, לא הציב בפניו מספיק אתגרים והוא חש שעליו להמשיך הלאה ולעשות משהו גדול".



(20.03.05, 14:25)
_____________________________________
עדכוני חדשות מסביב לשעון


נערך לאחרונה ע"י amranal בתאריך 20-03-2005 בשעה 18:45.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:24

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר