לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > מערכות הפעלה
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #3  
ישן 26-07-2007, 18:18
צלמית המשתמש של zivk
  zivk zivk אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.07.04
הודעות: 1,414
זה קצת בעיה כרגע!
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי hzhz שמתחילה ב "ניסית להתקשר למיקרוסופט?"

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


אגב ניסית כבר את זה:


ציטוט:




Click Start, and then click Run.

In the Open box, type cmd, and then click OK.
At the command prompt, type the following commands, pressing ENTER after each line:

Note Click OK if you are prompted to do so.
regsvr32 softpub.dll
regsvr32 /u wintrust.dll
regsvr32 /u initpki.dll
regsvr32 /u dssenh.dll
regsvr32 /u rsaenh.dll
regsvr32 /u gpkcsp.dll
regsvr32 /u sccbase.dll
regsvr32 /u slbcsp.dll
regsvr32 /u cryptdlg.dll
regsvr32 /u softpub.dll
exit

Restart your computer.
Click Start, and then click Run.
In the Open box, type cmd, and then click OK.
At the command prompt, type the following commands (press ENTER after each command):

Note Click OK if you are prompted to do so.
regsvr32 softpub.dll
regsvr32 wintrust.dll
regsvr32 initpki.dll
regsvr32 dssenh.dll
regsvr32 rsaenh.dll
regsvr32 gpkcsp.dll
regsvr32 sccbase.dll
regsvr32 slbcsp.dll
regsvr32 cryptdlg.dll
regsvr32 softpub.dll
exit

Now check to see if the service will now start.








ציטוט:




Description:



When you try to install a package from the Windows Update Web site you receive a message stating that the software has not passed Windows logo testing and will not be installed..





Resolutions:
Suggestion 1
==========
This problem can occur if the hotfix installer was referencing:
C:\WINDOWS\system32\CatRoot2\edb.log and the file was corrupt. Either renaming C:\WINDOWS\system32\CatRoot2\edb.log or renaming the entire
C:\WINDOWS\system32\CatRoot2 folder will allow the hotfix install to complete
normally.
--------------------------------------------------------------------------------
Suggestion 2
============
Register the following system files.




1. Click "Start," and then click "Run."

2. Type "regsvr32 licdll.dll" (without quotes).
3. Click "OK."
4. Type "regsvr32 regwizc.dll" (without quotes).
5. CLick "OK."
--------------------------------------------------------------------------------
Suggestion 3
============
This problem can also occur if the Cryptographic Services have been disabled.To resolve this problem:
1. Click "Start," and then click "Run."
2. Type "Services.msc" (without quotes).
3. Double-click "Cryptographic Services." If the service has been disabled,enable it.
4. Attempt to download and install Windows Updates again, and then check to see if the
problem is resolved.
--------------------------------------------------------------------------------









ציטוט:




וזה!




wuauclt.exe /resetauthorization /detectnow




וגם את זה!









נערך לאחרונה ע"י zivk בתאריך 26-07-2007 בשעה 18:24.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 27-07-2007, 02:35
צלמית המשתמש של קוביבי
  משתמש זכר קוביבי מנהל קוביבי אינו מחובר  
מנהל פורום מערכות הפעלה - הרובע המייקרוסופטי.
 
חבר מתאריך: 07.10.04
הודעות: 13,777
LinkedIn profile
הנה תשובה מפורטת שהם כבר שלחו ללקוח אחר
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי zivk שמתחילה ב "בעיה ב WinXP Update לאחר שידרוג מ HOME ל Pro"

אמנם לו זה לא עזר... אבל אולי לך כן.
ציטוט:
No fix, but got'em...
by caktus - 11:59 21/10/05
In reply to: Just one, (thought) by MarkFlax

I tried MS free email support and received back the following troubleshooting steps:
__________________________________________________ __
__________________________________________________ __

To troubleshoot this issue, we can perform the following steps:

Step 1: Clean Boot
===================
1. Click Start, and then click Run.
2. In the Open box, type ''msconfig'' (without the quotation marks), and then click OK.
3. On the Startup tab, click Disable All.
4. On the Services tab, check the box before ''Hide All Microsoft Services'' and then click Disable All.
5. Click OK. When you are prompted to restart the computer, do so.
A dialog box will appear indicating that some changes have been applied to Windows Configurations. Please mark the check box and then cancel this dialog box.
6. Please check if the issue persists in Clean Boot mode.

Note: To restore the computer to use a Normal Startup, click Normal Startup on the General tab in the System Configuration Utility, click OK, and then restart the computer.


Step 2: Clean up Windows Update temporary folder
=======================================
One possible cause is that the temporary folder for Windows Update is containing corrupted files. Let's erase all the files there to get the system clean.

1. Click Start, Run, type: cmd and press Enter. Please run the following command in the opened window.

Net stop WuAuServ

2. Click Start, Run, type: %windir% and press Enter.
3. In the opened folder, rename the folder SoftwareDistribution to Sdold.
4. Click Start, Run, type: cmd and press Enter. Please run the following command in the opened window.

Net start WuAuServ


Step 3: Reset Internet Explorer settings
=======================================
1. Click Start, Run, type: inetcpl.cpl and press Enter.
2. Select the General tab, and in the Temporary Internet files window, click Delete Cookies, and click OK.
3. In the same tab click Delete Flies, check the ''Delete all offline contents'' box and click OK.

4. Click on the ''Security'' tab. Click on each zone and click the button ''Default Level''.
5. Click the Advanced tab, and click ''Restore Defaults''.
6. Under the Advanced tab, uncheck Enable third-party browser extensions (requires restarting).
7. Click to select the Use HTTP 1.1 and the Use HTTP 1.1 through proxy connections check boxes.

After we perform all the above steps, I recommend you try to install the updates from the Windows Update Site again to test the issue.

If it still does not work, please let me know which update you want to install and help me collect some information to troubleshoot this issue:

1. Please send me the ''WindowsUpdate.log'' file for further research.

The file is located in C:\WINDOWS (assuming the system drive is C.
Please send it to v-30suwa@mssupport.microsoft.com <mailto:v-30suwa@mssupport.microsoft.com>

2. Please capture a screenshot when you receive the error message (code):

1) Press the Print Screen key (PrtScn) on your keyboard.
2) Click Start, click Run, type MSPAINT, and click OK.
3) In Paint, click Paste under the Edit menu, click Save under the File menu, type a file name for the screenshot, choose JPEG as ''Save as type'', and click Save.
4) Please send this file to the email account: v-30suwa@mssupport.microsoft.com <mailto:v-30suwa@mssupport.microsoft.com>

I look forward to hearing from you. I am happy to be of assistance and am standing by for your update.
__________________________________________________ ___
__________________________________________________ ___

However none of it helped. I sent the JPEG mentioned and am still waiting to hear back. (Four days now and nothing.)

However since I am able to download the list of Critical updates I need, I was able to search for and download them at http://www.softwarepatch.com/index.html using their search window. The patch downloads seemed to be signed by MS but I scanned each one for viruses and scumware anyway and they came up clean. After installing them I went to Windows update to download a list of updates and no needed updates were found. It was a hassle downloading them one at a time but I got them.

I found other such sites but was wary of them.


לקוח מכאן
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:40

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר