07-07-2007, 20:19
|
|
|
|
חבר מתאריך: 31.12.03
הודעות: 6,670
|
|
מצטער להרוס לך את התאוריות, אבל אם אתה לוחץ על הגז בניוטרל ואז מעביר לדרייב אתה מקצר את חיי השמן שנמצא בממיר מומנט(הקלאץ' האוטומטי), ואתה לא פוגע בשום גלגלי שיניים...
לפותח האשכול, ברוב התיבות האוטומטיות העברה מדרייב לרוורס באמצע נסיעה תכבה את המנוע באופן אוטומטי, ושוב, הנזק נגרם לשמן בממיר מומנט - לא מומלץ בכלל לעשות את זה בכוונה,
במידה ותעביר באופן קבוע מדרייב לרוורס תוך כדי נסיעה(גם ב5 קמ"ש), השמן הנ"ל יתבלה מהר מאוד וגם גלגל התנופה יקרע מהמנוע... מניסיון...
_____________________________________
|