07-07-2007, 14:10
|
|
|
|
חבר מתאריך: 03.11.02
הודעות: 21,199
|
|
הבעיה העיקרית היא הגראפיקה.
נניח ומשחקים ברזולוציה של 800*600 עם 32BIT צבעים. כל מסך לוקח בצורה לא מכווצת כ-1.83MB של מידע. עכשיו, אם אתה רוצה קצב רענון סביר של 25 פריימים לשניה, אתה מקבל כ-45MB לשניה, שהם כ-450MBIT לשניה, מה שכמובן מצריך שימוש ברשת ג'יגהביט (כ. רשת + נתב+ כבלים מתאימים) בהנחה שהחומרה באמת מספקת את מה שמצופה ממנה.
בנוסף לכך צריך לקחת בחשבון שהמידע המוכן לתצוגה נמצא על כרטיס המסך עצמו ולא במחשב, כך שצריך דרך ללכוד את המידע הנ"ל בתדירות מספיק גדולה ולהעבירו ברשת, מה שלא נראה לי כבר ביצוע בכרטיסי מסך רגילים.
אפשרות נוספת היא במידה ויש כרטיס מסך חזק גם במחשב השני היא להעביר רק את המידע הגראפי הגולמי דרך הרשת אבל כאן החיסכון הוא מינורי כי ברוב המקרים כרטיס המסך מהווה חלק גדול מתקציב רכישת המחשב.
|