23-04-2007, 08:12
|
מהנדס אווירונאוטיקה, עוסק במגוון נושאי תעופה שנים רבות
|
|
חבר מתאריך: 17.07.05
הודעות: 6,249
|
|
אם אמשיך את שנאמר קודם
המטוסים ישנים, גם הקרנפים ישנים, כמו עוד הרבה מטוסים של חיל האוויר. וכמו שנאמר, גם המתדלקים האמריקאים בבעיה ואין עדיין פיתרון (זה עלה כאן כבר בעבר, באשכול אחר).
ואז ניתן לחזור לבעיה הידועה העולה בפורום - מתן תעדופים. או "כמה נעליים אפשר לקנות במחיר F-15 אחד?".
אז אם חיל האוויר עדיין מתלבט ברכישת מחליפים לבואינג ולהרקולס, כנראה שקביעת סדר העדיפויות לא כה פשוטה, אפילו בחיל האוויר. וכאשר חיל האוויר מחליט שיש צורך ברכישת מטוסי נחשון שיחליפו את הבואינגים עם ה"זמינות נמוכה" מיד קופצים החוכמולוגים וטוענים שזה בזבוז.
ולצחי - ה 60% זמינות שנאמר בכנס תדלוק היה לצורך הרשמת המאזינים בלבד. אולי כדי לקדם נושאים אחרים. אתה בודאי יודע גם שיש הבדל בין זמינות בעת שלום לבין זמינות בזמן מלחמה.
נערך לאחרונה ע"י YHS בתאריך 23-04-2007 בשעה 08:18.
|