לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 27-02-2005, 20:45
  משתמש זכר juda juda אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.10.01
הודעות: 7,439
דרישה להוסיף 10 שנות מאסר למקסימוב

פרקליטות המדינה דורשת להוסיף עשר שנות מאסר לעונש המאסר של עופר מקסימוב, שהורשע לפני שנה בגניבה בפרשת הבנק למסחר. כך עולה מהערעור שהגישה היום פרקליטות המדינה לבית המשפט העליון נגד מקסימוב.

מקסימוב, שנידון ל-15 שנות מאסר, הורשע, יחד עם אחותו אתי אלון, בגניבה של יותר מ-250 מיליון שקלים מהבנק במשך חמש שנים, במסגרת פרשת המעילה הבנקאית הגדולה בתולדות המדינה, שאף מוטטה את הבנק בסופו של דבר.

המדינה טוענת, כי על אף שהעונש שהוטל על מקסימוב איננו "מן העונשים הקלים", הוא איננו תואם את החומרה החריגה של מעשיו, שגרמו לפירוק בנק ולהטלת עלות של חצי מיליארד שקלים על אוצר המדינה. "בהיותו נטול מצפון ומוכן לכל מעשה כדי לשרת את מטרותיו", כותבת הפרקליטות, "מהווה מקסימוב סכנה מוכחת לציבור ולרכושו". לפיכך מבקשת המדינה להחמיר את עונשו לעונש המרבי הקבוע בחוק - 25 שנות מאסר - או לפחות להשוותו לעונש שהוטל על אחותו, המרצה 17 שנות מאסר.
במסגרת הערעור מבקשת המדינה שבית המשפט יחזור בו מקביעתו, כי הגניבה המתמשכת מהווה "עבירת גניבה אחת שהיא רבת פריטים" ויקבע כי מדובר במעשי גניבה מרובים, שבעבור כל אחד מהם יש לגזור עונש נפרד. בנוסף מבקשת הפרקליטות, כי מקסימוב יורשע ב"גניבה" רגילה ולא ב"גניבה בידי מורשה" - הסעיף שבו הורשעה אחותו.

מנהלת המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה, עו"ד אפרת ברזילי, אמרה כי "בית המשפט המחוזי לא הסתיר את דעתו, כי ראוי היה להרשיע את מקסימוב בביצוע כל גניבה וגניבה כמעשה נפרד, אלא שהוא ראה עצמו מחויב להרשיע את מקסימוב בעבירת גניבה מתמשכת אחת בלבד, מאחר שסבר שזו היתה עמדת התביעה". לטענתה, "קיבוצם של כל מעשי הגניבה הללו תחת שמיכה קצרצרה של מעשה גניבה אחד רחוק מתיאור נכון של האירועים העברייניים בפרשה זו וחוטא במלאכותיות מודגשת".


http://news.walla.co.il/?w=//677460
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:20

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר