24-04-2007, 20:59
|
|
|
חבר מתאריך: 10.10.06
הודעות: 69
|
|
קצת פרופורציה
לפני שמשתלחים בתע"א, חשוב לזכור כמה עובדות:
א. תע"א מכניסה למדינת ישראל קרוב ל- 3,000,000,000 $ כל שנה. אין ארגון שמתקרב לכך.
וזה צפוי לגדול.
ב. תע"א שומרת על רוחיות (אמנם נמוכה) כמה שנים ברצף, למרות המשבר בשוק התעופה העולמי
ג. תע"א יחודית בעולם בכמה מוצרים. תע"א הוא המרכז הגדול בעולם להסבת מטוסי נוסעים למיטען
שזה שוק גואה. מי שרוצה להסב בואינג 747-400 למטען, צריך לשלם לתע"א מקדמה ומקבל
זימון ל- 2008 !
ד. למותר לציין את המוצרים האסטרטגים לאבטחת קיום המדינה שמפותחים ומיוצרים בתע"א
לאחר שהפנמנו את הנ"ל, נכון, תע"א היא חברה ממשלתית עם כל השלילי שנגזר מכך. יש שומן,
יש מוקדי פרזיטיות ויש גם מוקדי שחיתות.
שוב בצד אדמינסטרטורים מנופחי משכורת ואנשי ועד נהנתנים יש עשרות ומאות מהנדסים וטכנאים
ששורפים שעות (לעיתים בהתנדבות ללא שכר) כדי שהארגון יעמוד ביעדים.
לכן כשתוקפים חברות וארגונים ממשלתיים, קודם יש לבוא חשבון עם אותם אלו שלא עומדים במבחון הרוחיות והתחרותיות, מונופלים שתמיד יכולים להעלות מחירים ואגרות לפני שתוקפים את תע"א.
|