לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה __ ברוכים הבאים לפורום מתגייסים וסדירים__ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > מתגייסים וסדירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 21-03-2007, 21:44
  shayettet 13 shayettet 13 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.08.05
הודעות: 297
סיווג בטחוני - כמה שאלות

אם הייתה לי בעיה רפואית שניפתרה ולאחר התייעצות עם רופא המשפחה החלטתי שלא לדווח עליה, בגלל שהוא אמר לי שאין צורך ואין לי סיבה לדווח אלא אם כן אני רוצה להוריד פרופיל.
עכשיו הורדתי את הטפסים של הסיווג בטחוני ואני רואה שיש שם טופס שבו אני חותם על ויתור סודיות רפואית ושהצבא יכול לבדוק את התיקים הרפואיים שלי (האזרחיים) השאלה שלי היא האם יכולים להגיד לי שבגלל שהעלמתי מידע אז הם לא רוצים אותי יותר, מה שגם לא נראה לי הגיוני שהם באמת בודקים לכל אחד ואחד את התיק הרפואי, מה נראה לכם?

הם מבקשים גם לרשום את שם המחנך האחרון שהיה לי ואת מספר הטלפון שלו, עכשיו אני יודע שאם הם ידברו איתו הוא יגיד להם שאני לא בא מספיק לבצפר ושהנוכחות שלי בשיעורים שואפת ל-0 עכשיו אני תלמיד סביר דווקא יש לי ציונים טובים יחסית ואני עושה גם 5 יחידות פיזיקה, מתמטיקה, רובוטיקה, אנגלית.
אבל הבעיה היא הנוכחות שלי בבצפר, אני חושב שלא הגעתי בערך ל3/4 מהשנה אתם חושבים שדבר כזה יכול לפגוע בי? נראה לכם שהם באמת מתייחסים לדברים כאלו ושוב אתם חושבים שהם באמת מדברים עם המחנכים של כל מועמד ומועמד? לא נשמע לי הגיוני כל כך, מה שגם התפקיד הוא לא תפקיד שדורש ציונים גבוהים או משהו בסגנון.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 21-03-2007, 22:00
  gixxer gixxer אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.12.05
הודעות: 4,096
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי shayettet 13 שמתחילה ב "סיווג בטחוני - כמה שאלות"

א)סביר להניח שכן יבדקו את התיק הרפואי שלך..סביר מאוד אפילו(מדובר בשייטת13 והם מאוד קפדניים מבחינה רפואית אז תכין את עצמך..אם ישאלו למה לא דיווחת תגיד ששאלת את הרופא והוא אמר שאין צורך..ככה לא תצא שקרן ופשוט תגיד את האמת(אם הבעיה שלך מורידה פרופיל אז למה הוא אמר לך לא לדווח??כנראה יש סיבה שהבעיה שלך מורידה פרופיל..אם מותר לשאול מה הבעיה?).


ב)לא מאמין שזה מה שיפסול אותך..אין דרישה לבגרות בשייטת..בטח סתם רוצים לראות אם אתה משתלב,לא מופרע ובסך הכל בחור רגיל.זה שלא הגעת לבצפר לא ממש יפריע להם..אני מכיר אחד שבכלל אין לו 12 שנות לימוד והוא שירת בשייטת13..ככה שמבחינת הקטע הזה לא נראה לי תיהיה לך בעיה.כל עוד לא שרפת את בצפר או עשית דברים מוגזמים לא יגידו לך כלום..סתם רוצים ללמוד עליך יותר.לא בטוח שבכלל יתקשרו ואם כן לא נראה לי שאתה צריך לדאוג יותר מידי..עושה רושם שאתה תלמיד טוב(מבחינת ציונים)..זה שאתה לא מגיע לדעתי בכלל לא מעניין אותם.(בטח ישאלו אם אתה חברותי,אם אתה מהמופרעים וכל מיני שטויות כאלה..)אין דרישה בשייטת לציונים או בגרות אז אין לך מה לדאוג בכלל..

בהצלחה!
_____________________________________
pilot17 לשעבר

נוב 07.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 12:33

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר