לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 02-03-2007, 12:35
  sdfg sdfg אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.03.06
הודעות: 549
ארקדי גאיידמק מתכנן: הפיכת רדיו 99fm אסקייפ לתחנת האקטואליה "רדיו גאיידמק"

למרות שמועצת הרשות השנייה לרדיו ולטלוויזיה מתנגדת לאפשרות שארקדי גאידמק, הבעלים החדש של תחנת הרדיו אסקייפ FM99, יבצע שינוי באופי התחנה עד לסיום תקופת הזיכיון של הרדיו בסוף שנת 2008, ממשיך הבעלים החדש לתכנן לוח שידורים חדש, שיכלול שידורי אקטואליה לצד בידור קל וספורט. כפי שזה נראה כרגע, ולמרות התנגדות הרשות, הקו המוזיקלי הצעיר שאפיין את התחנה בעשר השנים האחרונות עומד להעלם.

גורם בענף טוען כי רכישת תחנת הרדיו על ידי גאידמק היא מהלך טקטי בלבד, שנועד ליצור לגיטימציה לכניסתו לתחום התקשורת. לדבריו, אין שום היגיון בלשפוך כסף על תחנה שבעוד שנה עומד לפוג הזיכיון שלה: "זו בסך הכל תחנת ביניים. ברגע שהרשות השנייה העניקה לו את ההכשר להפוך לבעליה של תחנת רדיו, דרכו לערוץ 10 סלולה. מהמקום הזה הרבה יותר קל לקנות תחנת טלוויזיה".

אבל עד שזה יקרה, גאידמק מסתער על הצעצוע החדש במלוא העוצמה ועם תקציבים מטורפים. לפי הפרסומים, סוללת הכוכבים שזכו לפנייה - בתוספת צ'ופר כספי שקשה לסרב לו - כוללת שלל שחקני כדורגל ואנשי תקשורת ותיקים. בשבוע שעבר נכנס דרור לוסטגרטן, בעבר סמנכ"ל השיווק של רדיו תל אביב FM201, לתפקיד המנכ"ל במקומה של חנה גרטלר (הבעלים של התחנה עד לפני חצי שנה), ומאז הוא עובד שעות נוספות כדי לגבש נבחרת כוכבים מכובדת.

בענף הרדיו ממתינים לראות את ההתפתחויות ובינתיים יורים אש: "זהו יום עצוב למפת הרדיו בישראל", אומר לנו גורם בכיר בתחום. "מיליארדר קנה את תחנת הרדיו כגחמה להתפרסם ולצבור השפעה פוליטית ובהינף יד מוחק קהל נאמן וצמא לסוג כזה של מוזיקה. 99FM היתה תחנה חזקה מאוד בקרב צעירים ואופיינה בקו מוזיקלי שמח ודאנסי. הדבר הזה עומד להימחק. אין ספק שייווצר בור ענק של צורך מוזיקלי שלא יקבל מענה". לוסטגרטן מצידו לא מסכים עם הביקורת: "זו תחנה שבאמת תעבור שינוי במגוון גדול של תכנים. אבל אנחנו לא מתכוונים לאבד את הקהל הצעיר, אלא מעוניינים להוסיף תכנים לעוד קהלי מטרה. אנחנו עובדים על לוח שידורים מסודר וכשנשלים את המלאכה נעביר אותו לאישור הרשות השנייה כנהוג".

לפי התכנון, עיתונאית הספורט אופירה אסייג, המקורבת לגאידמק, תנהל את מחלקת הספורט (שתשדר עדכונים חמים מדי חצי שעה), ובגזרת המגישים והפרשנים צפויים להפציע שמות כמו פיני גרשון, איציק זוהר ואייל ברקוביץ'. "אני נמצא כרגע בתהליך של משא ומתן ואין עוד שום דבר חתום. אבל המגמה היא בהחלט חיובית", אמר לנו ברקוביץ'. הצעות מפתות התקבלו גם בגזרתם של אנשי ערוץ הספורט רון קופמן וניב רסקין. לרסקין הוצע להצטרף לתחנה בתפקיד ניהולי וכפרשן בתמורה לתלוש משכורת של כמה עשרות אלפי דולרים בחודש. שכר חסר תקדים במונחי השוק (אך לא במונחי גאידמק).

מלבד התחום הספורטיבי, שיזכה לריספקט גדול בתחנה, בחודש האחרון התקיימו גישושים גם אצל טאלנטים כמו דידי הררי, המזוהה עם 103FM(שכנראה כבר הביע את הסכמתו), וגם בקרב נתן זהבי, גולן יוכפז, רפי רשף ורזי ברקאי שסירבו בנימוס. גישושים נוספים התקיימו גם אצל טל ברמן ואביעד קיסוס וכן אצל שי גולדשטיין ודרור רפאל, ארבעתם מזוהים מאוד עם רדיו תל אביב. ההערכה היא כי בשלב זה לא צפויים הארבעה לנטוש את ספינת האם, למרות הסכומים המפתים שהוצעו להם. המשך מסקרן, מן הסתם, עוד יגיע.

ynet - פנאי פלוס
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 03-03-2007, 00:03
צלמית המשתמש של agent_amos
  משתמש זכר agent_amos agent_amos אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.08.05
הודעות: 4,021
שלח הודעה דרך ICQ אל agent_amos שלח הודעה דרך MSN אל agent_amos Facebook profile
גאידמק חולש על עסקי מפתח
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי sdfg שמתחילה ב "ארקדי גאיידמק מתכנן: הפיכת רדיו 99fm אסקייפ לתחנת האקטואליה "רדיו גאיידמק""

במדינת ישראל,בעזרת הרדיו-אפשר ליצור תעמולה,בית"ר מעשירה את הונו בעזרת הישגים כאלו ואחרים.
אני מקווה שהבן אדם לא ינסה לרוץ לראשות הממשלה כי אנחנו נראה כמו מאפיה רוסית אחת גדולה של חאפרים.כסף ייתן לו הרבה כוח שעלול להיות מסוכן אצל אדם שעברו מוסתר מעיני הציבור.
גאידמק לא בוחר את האנשים הנכונים סביבו ולעיתים הם גורמים לו להראות כטיפוס מפוקפק.
הוא לא עושה כמעט טעויות בקו שהוא נוקט,מהכסף שלו הוא נותן ומדבר בדיוק למקומות הנכונים.הוא מדבר לאנשים החלשים בחברה שלנו,אלו שבעלי מעמד סוציו אקונומי נמוך,לא משכילים תמיד וקל לקנות אותם בעזרת כמה דולרים.
_____________________________________
"בגבורה ובענוווה"

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:38

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר