לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 17-02-2007, 17:50
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
מידע מתקפה על אולמרט מבית – ועל ישראל מבחוץ. יו"ר הקואליציה: למדינת ישראל אין מנהיג

רה"מ ספג חיצי ביקורת מיו"ר הקואליציה שלו, נשיא איראן, מזכ"ל חיזבאללה והתנועה האיסלאמית דיברו בקול אחד ונוטף ארס נגד מדינת ישראל. סיכום שבת

nrg מעריב
17/2/2007 18:27

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, לא רווה הרבה נחת בשבת האחרונה כשיושב ראש הקואליציה, ח"כ אביגדור יצחקי, מצא לנכון לשלוח לעברו חיצי ביקורת. ואילו מדינת ישראל נחשפה לכמות בלתי מבוטלת של שנאה מכמה חזיתות: בתנועה האיסלאמית האשימו את הממסד הישראלי ב"מנטליות חולה". מזכ"ל החיזבאללה, חסן נסראללה התגאה בכך שבישראל לא יודעים היכן נמצא הנשק שהוא מבריח לדרום לבנון, ונשיא איראן מחמוד אחמדיניג'אד התיצב לצידו ואמר כי איראן ולבנון הן גוף אחד. סיכום השבת.

"אין היום מנהיג בישראל שיש לו הערכה מספקת מהציבור" - כך אמר היום יו"ר הקואליציה, ח"כ אביגדור יצחקי, במהלך "שבתרבות" בבאר-שבע. יצחקי טען כי בישראל קיימת בעייה של היעדר מנהיגות, ואף הציע פיתרון אפשרי לבעיה: "עלינו לדאוג לצמיחת דור מנהיגים שהציבור יתמוך בו ויעריך אותו". יצחקי אף הציג את דעתו בנושא הרשעתו של שר המשפטים לשעבר, חיים רמון, וטען כי "לחיים רמון נעשה סיכול, כדי שלא יהיה שר משפטים".

במהלך כנס "שבתרבות", המאורגן על ידי עיריית באר-שבע, אמר יצחקי להערכתו קיים בציבור שבר גדול בנושא המנהיגות, אך במקביל, "אין כל צורך לחזור למנהיגים שלא סיימו את תפקידם בצמרת המדינה באהדה ציבורית רחבה".

בהתייחסו לבחירת נשיא המדינה, ציין יצחקי כי הוא מתנגד להצעת "חוק פרס", לפיה יש לקיים בחירות גלויות לתפקיד הנשיא. "אם לשמעון פרס קשה להתמודד עם נושא הבחירות החשאיות, אז שלא יתמודד לתפקיד", אמר יצחקי. "לא צריך קומבינה של בחירת הנשיא. לא מתאים לאדם מכובד כמו שמעון פרס שיחקקו חוק מיוחד כדי להבטיח את בחירתו לנשיאות. כל חבר כנסת צריך לבחור מאחורי הפרגוד את מועמדו לנשיא, ואני אבחר את המועמד שהציבור ירצה בו בסקרים".


לכתבה המלאה
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/545/124.html

יו"ר הקואליציה: למדינת ישראל אין מנהיג

יו"ר הקואליציה, אביגדור יצחקי, אמר ב"שבת תרבות" בבאר-שבע כי למדינת ישראל אין מנהיג: "יש בציבור שבר גדול בנושא ההנהגה ואין בגלריה הנוכחית מי שמרכז סביבו הערכה ציבורית מספיקה" אמר יצחקי. עוד קרא יצחקי לא לחזור למנהיגים שלא אהבנו, אלא לדאוג לצמיחת דור מנהיגים שהציבור יתמוך בו ויעריך אותו.

http://news.nana.co.il/Common/Gener...8524&FromList=1
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:27

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר