לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 17-02-2007, 11:34
  sdfg sdfg אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.03.06
הודעות: 549
הנסיך הבריטי יישלח לעיראק לסיורים לאורך הגבול עם איראן

הנסיך הבריטי הארי, השלישי בתור לרשת את מלכת אנגליה, יישלח לעיראק עד סוף החודש - כך מדווח השבת ה"מירור" הבריטי. על פי הדיווח, יישלח הקצין הצעיר לבצרה עם חבריו לגדוד, ולאחר מכן יוצב, ככל הנראה, בגבול עם איראן.



גורם צבאי בכיר אמר ל"מירור" כי הפרטים האחרונים מסוכמים בימים אלו, אך אין ספק כי הארי יישלח לחזית. "מטבע הדברים, הייחוס המשפחתי שלו יילקח בחשבון, אבל הוא עדיין ישתתף בפעילות", אמר. לפי הדיווח, צפוי שר ההגנה של בריטניה להכריז על השיבוץ החדש בעוד כשבוע.



סג"ם הארי, שהתעקש לצאת לחזית, צפוי לפקד על כוח חי"ר משוריין של כ-12 חיילים. הכוח צפוי לבצע בעיקר משימות סיור וביטחון שוטף, במהלכן ישהו מספר ימים, ולעתים אף שבועות, בלב המדבר.



בעבר כבר דווח כי גדודו של הארי עשוי להיות מוצב בעיראק, אולם זו הפעם הראשונה שבה מתקבל דיווח על זמן ומקום ספציפי למהלך שכזה. הארי עצמו הביע מספר פעמים את רצונו לשרת בחזית, והבהיר כי לא יהיה מוכן לשמש בתפקיד עורפי בעוד שחבריו נלחמים.



גם אחיו הבכור של הארי, הנסיך ויליאם, משרת באותו הגדוד בתפקיד פיקודי, אך הוא אינו יכול להישלח לחזית, מאחר שהוא השני בתור לרשת את המלכה, אחרי הנסיך צ'ארלס.



משפחת המלוכה הבריטית סירבה להגיב על הדיווח, בעוד שמשרד ההגנה אמר כי מדובר בספקולציה, מאחר שטרם הוחלט אלו יחידות יישלחו לחזית. "לא התקבלה החלטה סופית בנושא, וכשזו תתקבל, הפרלמנט ייודע על כך באופן המקובל", נאמר בהודעת המשרד.

למשפחת המלוכה היסטוריה ארוכה של לחימה בשורות הצבא הבריטי. המלך ג'ורג' השני היה האחרון להוביל את הצבא לקרב, במלחמה מול צרפת בשנת 1743. ג'ורג' השישי, אביה של המלכה אליזבת, שירת בצי המלכותי לפני שהוכתר למלך, ואף השתתף בקרב במלחמת העולם הראשונה.



בעלה של המלכה, הנסיך פיליפ, שירת אף הוא בצי בזמן מלחמת העולם השנייה, והנסיך אנדרו שימש טייס מסוק במלחמת פוקלנד בשנות ה-80.

ynet
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:40

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר