לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 17-02-2007, 10:53
  sdfg sdfg אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.03.06
הודעות: 549
איראן: יחד עם לבנון נסכל את מזימות האויב

"איראן תעמוד תמיד לימינו של העם הלבנוני בתנאים הקשים ביותר כפי שהיה בעבר, איראן ולבנון הן גוף אחד" - כך אמר אתמול נשיא איראן, מחמוד אחמדינג'אד, במהלך פגישה עם שגריר לבנון היוצא, עדנאן מנצור. אחמדינג'אד הוסיף כי הידוק הקשרים בין שתי המדינות, יסייע ל"סיכול המזימות ומלחמות האחים שרוקמים האויבים".



תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
נשיא איראן משדר: אחחחחחחת, שתיייייייים, שלווווווווווווש!!!!

לפי דיווח בעיתון "אל-חיאת" היוצא לאור בלונדון, אמר אחמדינג'אד לשגריר לבנון לרגל סיום כהונתו כי יש צורך להסיר את הבעיות שהן תוצאה של "מלחמות האחים של האויבים והגורמים ההגמוניים". לדבריו, "הסרת הבעיות" תעשה בסבלנות ובחוכמה.

בהמשך תיאר נשיא איראן בהרחבה את הקשרים האמיצים בין ארצו ובין לבנון. "תקופת ההגמוניה שלהם חלפה ואיראן, כממשלה וכעם, עומדת תמיד לימינו של העם הלבנוני בתנאים הקשים, כפי שהיה בעבר", אמר.

אחמדינג'אד הוסיף כי איראן ולבנון הן "גוף אחד, ולמרבה הצער לבנון היום היא האיבר הפצוע בגוף הזה". הוא הביע תקווה שהידוק הקשרים בין שתי המדינות יסייע ל"סיכול המזימות ומלחמות האחים שרוקמים האויבים".

היום אמור להגיע נשיא סוריה, בשאר אסד, לביקור בן יומיים באיראן. בהמלך ביקורו צפוי אסאד להיוועד עם נשיא איראן ולדון עמו בהתפתחויות בזירה הפלשתינית, העיראקית, והלבנונית.

הקשרים בין איראן וסוריה, נחשבים הדוקים ולא חולף שבוע מבלי שמשלחת סורית תבקר בטהרן או שמשלחת איראנית תבקר בדמשק. שתי המדינות פועלות לקידום שיתוף הפעולה ביניהן

בתחומים מדיניים, ביטחוניים, צבאיים, כלכליים ומסחריים.

למרות זאת, בתקופה האחרונה התגלו "סדקים ראשונים" בברית בין שתי המדינות, לאחר שאיראן חברה לסעודיה כדי לפתור את המשבר הפוליטי בלבנון בניגוד לאינטרס של סוריה, שמעוניינת בהפלת ממשלתו של פואד סניורה. מנגד, התהדקו הקשרים בין סוריה ובין אויבתה המושבעת של איראן, עיראק.


nrg
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:30

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר