לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 16-02-2007, 21:23
  sdfg sdfg אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.03.06
הודעות: 549
בנימין נתניהו: "הייתי מעוניין מאוד לבקר בחוף הים של ביירות"

בנימין נתניהו, יו"ר האופוזיציה, בחר ברשת אל-ג'זירה הקטארית כדי לשטוח שורה של טענות קשות נגד איראן ונגד הפלשתינים, שם נפלו האזרחים לידי גורמים קיצוניים ומסוכנים, לדבריו. בד בבד, הוא הפנה מסר אישי לצופים במדינות ערב, לפיו "יש ברירה, וקיימת אפשרות לשלום עם ישראל". נתניהו הוסיף משאלת לב, ואמר: "הייתי רוצה מאוד לבקר בחוף הים של ביירות, ואני בטוח שתושבי המדינות השכנות ישמחו לבקר בתל-אביב".

במהלך הריאיון, ביקש נתניהו לומר לתושביה של איראן ש"יש להם ברירה". הוא הסביר ש"ייתכן שלום עם ישראל, אבל עליהם לוודא שתגבר ידם של הכוחות המתונים, על הכוחות החשוכים והנחשלים שמושלים עליהם ועל הפלשתינים כרגע, ושמאיימים להשתלט על לבנון. על האזרחים עצמם לעשות את הבחירה".

על הסכם מכה שנחתם בין הפת"ח לחמאס ובו הוסכם על הקמת ממשלת אחדות, אמר נתניהו: "לא שמעתי שם מלה אחת מדבר על פירוק תשתיות הטרור, או על הכרה בישראל. זה הסכם פנימי בין הסיעות,

אבל הוא לא מקרב לשלום. וזה מצער כי מגיע לפלשתינים שלום". ביחס לדברי החמאס לפיהם הארגון "מכיר בקיומם של ההסכמים עם ישראל", טען נתניהו שמדובר בטכניקה דיפלומטית לערפול מדיניות, משום שאין פירושו שהם מסכימים לכבד את ההסכמים.

יו"ר האופוזיציה לא פטר בלא התייחסות גם את ממשלת החמאס וגם את היו"ר אבו-מאזן. בריאיון ששודר הערב, הוא מתח ביקורת על היחס של ההנהגה הפלשתינית כלפי ישראל, ואף התייחס למצב הקשה ברשות ולשחיתות הנוראה הפושה בה, לדבריו.


"לא נתמוך בממשלה שלא מכירה בישראל", אמר נתניהו. "איך מצפים מאיתנו לעשות שלום עם מי שלא מכיר בזכותנו להתקיים? אנחנו הרי מכירים בזכותם של הפלשתינים לחיות בכבוד, לדאוג לעתיד ילדיהם ולפעול לשיפור חייהם".

זאת ועוד, נתניהו אמר גם שבישראל מעוניינים לשתף את הפלשתינים בקידמה, ולסייע להם לפתח כלכלה משופרת, "כלכלה נקייה מהשחיתות הנוראה שלצערנו אנו רואים בכל מקום ברשות כיום", האשים.

בהמשך דבריו, העביר נתניהו מסר לא רק לממשלת החמאס, אלא ליו"ר הרשות הפלשתינית, אבו-מאזן. "עליו להתעקש על הדברים הנכונים ולא לוותר לטרור", אמר.

לקראת סוף הריאיון, הזכיר נתניהו שקשה להתייחס לתגובה הישראלית לירי של הקטיושות מלבנון לשטחה כאל חמורה. "נורו עלינו כ-4,000 טילים, בדיוק מספר ההפצצות שהגרמנים ביצעו בלונדון. להבדיל, ראש ממשלת בריטניה, צ'ר'ציל, השיב ובצדק בהפצצות של מרכזי אוכלוסיה בגרמניה, שהסתיימו במותם של עשרות ואולי מאות אלפים", השווה. "אנחנו, לעומת זו, רק ניסינו לטפל במוקדי הירי לעבר מרכזי אוכלוסייה ישראליים".

nrg
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:36

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר