לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 16-02-2007, 21:43
  wagwan wagwan אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.02.07
הודעות: 12
למה לא לעשות עיסקה דרך וואלה שופס + עזרה

לפני כחודשיים רכשתי דרך אתר וואלה שופס מכשיר DVD במבצע באתר.
איחרו לי במשלוח בשלושה ימים וזאת רק לאחר שטענתי כי אני טרם קיבלתי את המוצר עדיין !!! (התחייבות במודעת הפרסום על הגעת המוצר עד 7 ימי עסקים).
יש לציין כי החיוב בגין המוצר כבר ירד מחשבוני !
סוף כל סוף, הגיע אליי המוצר.
המוצר היה פגום, כנראה מתצוגה או סוג ב'.
התקשרתי לוואלה שופס והם הפנו אותי לספק !
אני לא מכיר את הספק, אני מכיר את וואלה שופס,
אבל עדיין העסקה שלי היא מול הספק ולא דרך וואלה שופס, כנראה !!!
הספק החל בשאלות לא ענייניות עד שלבסוף אמר כי יחליף את המוצר.
כאשר הגיע המוצר החדש אליי, שוב המוצר אינו תקין !!!
א. אינו קורא את כל האיזורים לפי המובטח בהודעת הפרסום בוואלה שופס.
ב. הסאונד לא זז כאחד עם התמונה. (שפתיים וסאונד בנפרד).

כתבתי לוואלה שופס מכתב תלונה בנושא ועדיין עברו שבעה ימים ומה שקיבלתי מהם
זאת הודעה אוטומטית שטוענת כי הנושא בטיפול.

פנייתי הועברה לנציג הגנת הצרכן בתקווה למענה בנדון.

אתר וואלה שופס, הידוע בגודלו ובאיכותו - פגע בי ובטוח פגע ופוגע גם בצרכנים תמימים נוספים.

מבקש ייעוץ בנושא ממביני עניין.

לטובתי ולטובת הצרכנים התמימים שחושבים שמבצעי וואלה שופס יובילו אותם לרכישת מוצרים איכותיים במחירים נמוכים + יחס ושירות הולם מחברת וואלה שופס.

בברכת שבת שלום
ותודה רבה
wagwan@walla.com

נמאס שכל החברות הגדולות הללו רוכבות על גבי הצרכנים הקטנים...

נערך לאחרונה ע"י wagwan בתאריך 16-02-2007 בשעה 21:46.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 21-02-2007, 08:15
  wagwan wagwan אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.02.07
הודעות: 12
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי Shai שמתחילה ב "בהחלט, אך הסיכויים להצלחה נמוכים."

ידידיי היקרים,

אתמול (21.02) התקשרתי לוואלה בעקבות שלא חזרו אליי עם תשובה בנדון.
לאחר כחצי יום התקשר אליי הספק, כאשר בטענתו כך :
אם אני רוצה להחזיר את המוצר - אני חייב לבוא למשרדם !
אם אני רוצה לתקן את המוצר - אני חייב לבוא למעבדתם !
לא מאמינים לי כי המוצר אינו תקין,
לא רוצים להחזיר לי את כספי, רק אם אבוא אילהם,
ולא רוצים לפצות אותי בשום פנים על כל עוגמת הנפש הזאת !!!

אין בדעתי כבר מה לעשות,
160 ש"ח, שהפכו למטרד עבורי, עבור הניצול הכה מגעיל של הענקיות...(או ספקים מונפצים).
שלחתי מכתבים להגנת הצרכן וגם משם - אין תשובה בנושא !


תזהרו שאתם לא תיפלו...
אין שם חברה גדולה מעיד על כנותה, כושרה, חפותה וכו'.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:33

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר