15-02-2007, 01:52
|
|
|
|
חבר מתאריך: 16.11.02
הודעות: 14,010
|
|
הפרסומות של YES מוכיחות את עצמן כל פעם מחדש.
בHOT כבר יודעים, התכנים של הוט מגוונים יותר, יותר סדרות וסרטי מקור, יותר אינטראקטיב וכמובן היתרון הענקי של הVOD, אך דבר אחד ברור ל2 הצדדים: הפרסומות של YES לוקחות ובגדול.
בין אם זו הפרסומת הישנה והטובה של האנשים שמנסים לעבור חומה ובסוף עוברים מצידה ובין אם זו פרסומת הקרבות האחרונה, כל פרסומת שהחברה הזו מפיקה היא לא פחות ממצויינת.
פרט לרעיונות היצירתיים ולמשחק המשכנע, החברה ידעה לייצר אפקט של סאונד איכותי בפרסומות שלה על אף שאיכות הסאונד תלוייה ברמקולים הבייתים בלבד.
HOT ניסתה ליצור אפקט דומה ללא הצלחה מרובה.
מחלקת השיווק של YES, קבלו ח"ח.
_____________________________________
|