09-02-2007, 11:24
|
|
|
|
חבר מתאריך: 30.04.05
הודעות: 1,164
|
|
חיוב שלא על פי בקשת שירות
שלום.
לפני כשבועיים וחצי קיבלתי את חשבונית טלפון הסלולרי ובה חויבתי ב 32 שקלים
על שירות אינו מוכר.
כשצילצלתי לחברת הנייד לבירור, הם הסבירו שחויבתי ע"י גורם חיצוני ונתנו לי את מספר הטלפון שלהם לבירור העניין איתם.
צילצלתי, ואכן הם מצאו שחויבתי כי ביקשתי שירות למרות שאני לא, ואף לא מכיר את החברה כלל.
כשהסברי שאני לא ביקשתי שום שירות הם אמרו כי את התלונה אין להפנות להם, אלא הם רק "חברת קש" וישנה חברה אחרת .
ביקשתי את טלפון של החברה השנייה, אך אין, יש רק פקס ודואר אלקטרוני.
דוברת "חברת הקש" שאלה אם אני מעוניין שהיא תכתוב להם מכתב ,עניתי בחיוב, עברו ימים ותשובה לא קיבלתי.
כתבתי אני מכתב ועוד אחד, שום דבר...
צילצלתי שוב לחברת הקש אבל רק שהתחלתי לדבר הם שלחו אותי לשלוחה אחרת ומשם ענו לי
כי "יש לנו בעיית מחשבים ונחזור אלך על פי טלפון שתשאיר" השארתי טלפון, עברו שלוש ימים וכלום...
לדעתי הולך פה משהו לא ממש תקין . מה עלי לעשות ?
תוספת :
(לגבי החלק הזה אני לא בטוח)
השירות שאיני ביקשתי הורד במספר אגורת כל שנייה (כ 90 פעמים!)
ואכן בסביבות תאריך החיוב (והדבר היה לפני כחודשיים כמעת), קיבלתי הודעות SMS זבל
לא ברורות.
וכפי שהבנתי, החברה שולחת איזה מסר על פי בקשה ועל כך גובה מספר אגורות.
האבסורד הוא שכל פרחח יכול לבקש הודעה לכל מספר שעולה בדעתו ללא שום בירור מהחברה
(כל שצריך זה לכתוב מספר באתר החברה וזהו !).
יתכן כי בזה מדובר והדבר נעשה בזדון.
_____________________________________
Sapere aude
נערך לאחרונה ע"י BingoX בתאריך 09-02-2007 בשעה 11:36.
|