לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 02-02-2007, 14:12
  Bimler Bimler אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.08.06
הודעות: 1,131
בוודאי שסילבן הלא יוצלח הציל את כלכלת ישראל
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי looopy שמתחילה ב "שר האוצר לשעבר, ח"כ סילבן שלום: "עם כל הצניעות, אני הצלתי את כלכלת ישראל"..."

ונטע את הבסיס עליו בוצעו הרפורמות בתקופת כהונתו של ביבי! לא כל ההדיוטים ברחוב יודעים זאת, אך, כבר בשנת ה29 של המאה ה20 סילבן ידע להציל כלכלות, במיוחד את זו של ארה"ב. העובדה שה'שפל הגדול' היה בזמנו, לא קשורה בכלל למהלכים הכלכליים הנבונים שעשה סילבן במשרד האוצר בארה"ב ! בסופו של דבר, סילבן היה זה שהציל את כלכלת ארה"ב ולא מלחמת העולם השנייה שייצבה את הירידה החריפה בשכר וברמת החיים בעולם המערבי לרבות ארה"ב בימי המשבר ההוא. אך גם שם, ביבי שם לו רגל!

בשנת 2003 כשפינה סילבן את משרד האוצר, כשהשאיר אחריו אדמה חרוכה עליה שרידי כלכלת ישראל, יחד עם איומי הורדת דירוג האשראי של ישראל, ומאות מגדלי חיטה אמריקאים זועמים, הכל היה תוצאה של מדיניות כלכלית מהוללת בה לא נכנע סילבן לפוליטיקה אלא נהג במקצועיות אשר הובילה את מדינת ישראל לעתיד טוב יותר. רק חבל שחוץ מג'ודי (שרק בימים האחרונים הגיעה לרמה שכלית המתאימה לילדה בכיתה ג', מזל טוב!) איש אינו מבין עד כמה היה סילבן חיוני לכלכת ישראל, ועד כמה ביבי דפק שוב את סילבן, כמו אז, ב1933.

סילבן היה שר אוצר גרוע כמעט באותה המידה שהיה שר חוץ גרוע ומביש. במה הוא מתגאה בדיוק? הוא היה זה שקיצץ בקצבאות ברובן הגדול, ללא שום מדיניות אחראית, והוא היה זה שגרם לנזק כמעט בלתי הפיך במשרד האוצר- נזק שביבי היה צריך לנקות במשך שנתיים וחצי.

סילבן הוא סימפטום לחבורת עסקנים שלאחרונה תופסים את עצמם כמנהיגים, כשהם למעשה לא יותר מאשר חבורה של נקניקים מושחתים. מה שבאמת מפליא הוא איך אתר רציני כמו ה-"דה מרקר", נתן את הבמה לנפיחות המילים של סילבן שלום?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 06:11

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר