18-01-2007, 01:04
|
|
|
|
חבר מתאריך: 10.11.03
הודעות: 640
|
|
המצב לא נורא כמו שאתה מתאר
"מה הסיכוי שהם ירימו טלפון לישראל לשאול אותך?"
-רוב הקשר עם החניות בין כך מתבצע דרך האימייל.
" גם המשלוחים הלוך חזור יקחו זמן ויעלו כסף."
-גם בארץ, ואם הם עומדים בזמנים שהם מבטיחים - זה לא סוף העולם בהתחשב ברווח הכספי האפשרי.
"הגברת תבקש ממך שוב לשלם מכס, תאמין לי שבמכס הם לא מבדילים בין מוצר שהוחלף לחדש."
-טעות בידך, כשתוכיח להם שמדובר בהחלפת משלוח פגום ע"י הצגת החשבונית והספח שקיבלת כששילמת מכס בפעם הראשונה, לא תחויב שוב.
"היכולת שלך לעקוב אחרי מה קורה ולהיות בשליטה על המצב נמוכה."
-כתוצאה מהרמחק הפיזי אתה צודק במידת מה, אך כל עוד המוצר במשלוח(בין אם מהארץ לחו"ל בין בחו"ל עצמו) חברות המשלוחים מאפשרות מעקב מדויק כמעט משעה לשעה באשר למיקום וסטטוס ההזמנה.
_____________________________________
++++++
Intel® Core™ i7-4790K 4.0GHz, Gigabyte GA-Z97X-UD5H-BK
Gigabyte GTX 460SE 1GB, G.Skill RipjawsX 16GB 1600MHz
Samsung 840 Pro 256GB, Dell 2408WFP
Seasonic G650, Fractal Design Define R5
|