לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 03-01-2007, 04:27
  Hezibezi Hezibezi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.05.06
הודעות: 982
לכל החברה ששונאים את ביבי

נתניהו: הקצבאות קוצצו - ילודת הערבים ירדה

יושב ראש הליכוד ח"כ בנימין נתניהו מוצא צדדים חיובים לגזירות הכלכליות שהטיל על קצבאות הילדים בתפקיד שר אוצר: הילודה במגזר הלא יהודי בירידה וגם יותר חרדים יצאו לעבודה. הצעה נוספת של יושב ראש הליכוד - הנהגת מס הכנסה שלילי לאדם שעובד והתברך בילדים נטע סלע YNETעדכון אחרון: 03.01.07, 00:20

יושב ראש האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו מנסה לשקם את יחסיו עם המגזר החרדי. אמש (ג') נאם יושב ראש הליכוד בכנס פורום הרשויות החרדיות שהתקיים בניר עציון. נתניהו הסביר בכנס את מהלכיו הכלכליים בשעה שכיהן כשר אוצר ואשר פגעו בציבור החרדי בעיקר בעניין קצבאות הילדים.
בנאומו התייחס נתניהו לעניין קיצוץ קצבאות הילדים ואמר כי מאז שהוטלו הגזירות "קרו שני דברים חיוביים: בציבור החרדי יצאו לעבוד ובצורה רצינית. במישור הלאומי התוצאה הלא צפויה הייתה ההשפעה הדמוגרפית על הציבור הלא יהודי, שם הייתה ירידה דרמטית בילודה".
אחרי שהממשלה קיצצה, נתניהו הציע לגייס גורמי מימון אחרים כדי לסייע למשפחות ברוכות ילדים, למשל את הסוכנות היהודית ותרומות מחו"ל. "אני לא חושב שהסוכנות היהודית צריכה להימנע מלעזור לחלק מהציבור היהודי במדינה ולא מן הנמנע שגורמים לא ממשלתיים נוספים יכולים לעשות זאת. הייתי מחפש נתיבים שיעזרו למשפחות ברוכות ילדים שיש להן לפחות מפרנס אחד". הצעה נוספת של שר האוצר לשעבר: להנהיג מס הכנסה שלילי לאדם שעובד והתברך בילדים.
נתניהו השקיע מאמץ רב להסביר בפני באי הכנס את הצעדים שהובילו אותו לקצץ בקצבאות הילדים. "היינו צריכים לעשות מעשה נורא קשה. היינו צריכים לקצץ באופן דרסטי בהוצאות. הייתה פגיעה בציבור החרדי ואני מודע עד כמה קשה הייתה הפגיעה. אני יודע שזה לא קל לקחת ממשפחה עם שמונה או עשרה ילדים, אבל במקרה הזה פשוט לא הייתה ברירה, כי כשהייתה באה מפולת אז היא הייתה באה מהר מאוד".

"אסטרטגיה מוטעת".
ראש עיריית ביתר עילית, יצחק פינדרוס אמר:"אין ספק שנתניהו ניסה להסביר כי הקיצוץ בקצבאות בא בעקבות המצב הכלכלי. ברור לי שאם בסופו של דבר הוא ירכיב ממשלה בעתיד ויהדות התורה וש"ס יהיו חברות בה, אז הדיבורים יהיו אחרים".
הכתב המדיני של העיתון "יתד נאמן" אריה זיסמן סרב להתרשם מדבריו של נתניהו ואמר כי "הניסיון של ביבי כרגע הוא לשסות את הציבור החרדי בערבים. זהו ניסיון נואל. הציבור החרדי נפגע בכיסו מקיצוץ הקצבאות ולא משכנעים אותו דיבורים על אחוזי הילודה בקרב הערבים. הוא נקט באסטרטגיה מוטעת".
__________________________________________________ _______________________________________

לכל היפי נפש, תלמדו שכדי לגרום לעם לעמוד על הרגליים, צריך להכאיב לו מדי פעם, למרות שההכאבות שביבי עשה מבחינת קיצוץ בקצבאות הילדים היה מאוד קטן ומינימלי מהקיצוץ שבאמת צריך (אני במקומו הייתי מבטל לגמרי, אם אפשר, את כל הדבר הזה שנקרה קצבאות ילדים, כשם שנהוג בסינגפור ומדינות מערביות רבות אחרות, תעשו ילדים כמה שאתם רוצים אבל לא על חשבון אחרים), כל העם יצא וקילל אותו, תלמדו להבדיל בין פגיעות שמיועדות לדברים חיובים לבין פגיעות שמיועדות לדברים חיובים. אין צורך בכלל בקצבאות ילדים - שכל אחד יהיה אחראי לילדיו, יעשה 100 ילדים אם רוצה, אך לא על חשבון אנשים שעובדים קשה, אלא על חשבונו בלבד.

נערך לאחרונה ע"י Hezibezi בתאריך 03-01-2007 בשעה 04:31.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 03-01-2007, 08:33
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
ילדים - רק לעשירים. טיפולי פוריות - רק לעשירים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Hezibezi שמתחילה ב "לכל החברה ששונאים את ביבי"

ציטוט:

אין צורך בכלל בקצבאות ילדים - שכל אחד יהיה אחראי לילדיו, יעשה 100 ילדים אם רוצה, אך לא על חשבון אנשים שעובדים קשה, אלא על חשבונו בלבד.

קצבאות זקנה - גם את זה לבטל, אריכות ימים וזקנה בכבוד - רק לעשירים, לעניים - המתת חסד, או שירקבו.

אבל דבר אחד ויחיד, זה כן יהיה על חשבון של כולם: הומו שבהתהגותו הוא הביא על עצמו ועל חבריו מחלת האיידס יקבל טיפולים רפואיים על חשבון המדינה ולא משנה אם עבד לפני זה או לא עבד, וכמה הוא עבד, ההומואים הם מעל הכול, הם הרי עושים עבודה כל כך חשובה...
_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 03-01-2007, 08:53
צלמית המשתמש של minimax
  משתמשת נקבה minimax minimax אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 10,153
שלח הודעה דרך MSN אל minimax Facebook profile
הרבה אי דיוקים בעובדות שאתה מביא
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי מדינאי שמתחילה ב "ילדים - רק לעשירים. טיפולי פוריות - רק לעשירים"

לגבי טיפולי פוריות: מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם שמממנת IVF לילד הראשון והשני,ואם יש ביטוח משלים אז גם מעבר לזה. רק הנושא של תרומת ביציות עדיין לא מוסדר בחוק,וישראליות שנזקקות לזה נאלצות ליסוע לחו"ל ולשלם אלפי דולרים לכל ניסיון.
לגבי תרופות לאיידס,אז זה ממש לא מותרות. הקוקטייל שנותנים לנשאים מוריד את רמת הוירוס בדם,ומקטין מאד את הסיכון להפצת המחלה הלאה. האינטרס של כולנו הוא שהמדינה תממן את הטיפול. אגב,לתרופות האלו יש תופעות לוואי קשות,ולקבל אותם זה לא פיקניק.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י minimax בתאריך 03-01-2007 בשעה 09:27.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 03-01-2007, 09:34
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
האינטרס של כולנו לעזר לכל עני, במיוחד בנושאים שאי אפשר בלעדיהם
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי minimax שמתחילה ב "הרבה אי דיוקים בעובדות שאתה מביא"

תתאר לך מצב שבו לבן אדם אין כסף לקנות פורמולה לילד שלו. בלי אוכל הילד עלול למות חס וחלילה. או שאין לו כסף לתרופה שתציל את החים שלו, האיש הלך וגנב אוכל או תרופה, איך תשפוט אותו?

האם בכלא מקבלים תרופות ואוכל? האם אפשרי הדבר שמי שלא נכנס לכלא, לתת לילדים שלו למות ברעב.

כמובן שבכל הדברים האלו מדינה מתוקנת חייבת לתת את המינימום למחיה.
_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 03-01-2007, 10:50
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
מה אתה מגדיר כפרזיט ולמה אתה עושה אסוציאציה של חרדים לפרזיטים
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי asafn88 שמתחילה ב "לא כל מי שאינו פרזיט הוא "עשיר""

האם מי שעובד בגלי צה"ל אתה קורא לו פרזיט? יש אנשים שחושבים שרוב הדברים שעושים שם זה רק מביא נזק למדינה ולא תועלת, וגם שהם בקושי עובדים אם בכלל. זו זכותם לחשוב, אבל יש אחרים שחשובים שהם כן מביאים תועלת, והמדינה החליטה שהיא מממנה אותם.

אותו דבר יש אנשים שחושבים שלימוד התורה אינו נחוץ, אבל יש כאלו שחושבים שזה כן נחוץ. לידיעתך: רובם של החרדים עובדים למחייתם, ועובדים קשה, עוד יותר מאחיהם החילוניים, בגלל שבמשרות הממשלתיות יש אחוז יותר קטן של חרדים מאשר שאר האוכלוסיה.

עכשיו ניקח את האוכלוסיה של הבתי סוהר: זה בטח אפשר לכנות פרזיטים על חשבון המדינה, שהמדינה צריכה לא רק לתת להם לאכול, אלא גם לשמור עליהם, וגם לשפוט אותם.

ובאחוזים - יש פחות חרדים בבתי הסוהר, מאשר שאר האוכלוסיה.

אז לכן אין לאף אחד את הרשות להשתלח בדמגוגיה ארסית נגד צבור יקר זה, שבסופו של דבר הם אחינו, ובלעדיהם השמאל ביחד עם הערבים יכריעו אותנו כמו שהיה עם ההתנתקות.
_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)


נערך לאחרונה ע"י מדינאי בתאריך 03-01-2007 בשעה 10:54.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 03-01-2007, 12:43
  asafn88 asafn88 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 7,753
שלח הודעה דרך MSN אל asafn88
אכן ציבור יקר $$$
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי מדינאי שמתחילה ב "מה אתה מגדיר כפרזיט ולמה אתה עושה אסוציאציה של חרדים לפרזיטים"

פרזיט הוא מי שאינו נושא במידה שווה בנטל הקיום הכלכלי והביטחוני של המדינה מצד אחד ונשען על המדינה שתגן עליו ואף תספק כלכלתו מן הצד השני. ידוע גם בכינוי "אוכל חינם".

אם גל"צ תחנת רדיו נחוצה או לא נחוצה - אין לזה דבר וחצי דבר עם הנצלנות החרדית. עובדי גל"צ מועסקים בשכר ע"מ לספק שירותים כאלה ואחרים למדינה.
משתמטי הישיבות לא נשכרו ע"י אף אחד. באמצעות זנות פוליטית וניצול ציני של אי אלו צינורות תקציביים הצליחו החרדים בע"מ לחמוס כספי ציבור בצורה חוקית (ובלתי חוקתית בעליל), לטענתך "בתמורה" לעבודתם את אללה (שהם עושים אך ורק למען עצמם והיו עושים בכל מקרה).

אכן יש לנו מספיק פרזיטים בבתי הסוהר ואנחנו לא צריכים לשכור פרזיטים נוספים בתשלום (ולגבי הטענה שלך לגבי אחוז אסירים חרדים נמוך יותר ו"עבודה קשה" - זה דורש סימוכין מעבר לבניינים פורחים באוויר).

אבל עבודת ההבל אינה נושא האשכול - נושא האשכול קצבאות ילדים.
חרדים יעשו ילדים בכל מקרה, עם או בלי קצבאות. קיצוץ הקצבאות גרם למגמה מבורכת של יציאה לעבודה במגזר החרדי והפחתת ילודה במגזר הערבי. כעת יש לבטל את אותן קצבאות לחלוטין.
_____________________________________
“I lived in countries that had no democracy... so I don't find myself in the same luxury as you do. You grew up in freedom, and you can spit on freedom because you don't know what it is not to have freedom.”
Ayaan Hirsi Ali

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 12:24

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר