לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 29-11-2006, 08:07
  HummerH1 HummerH1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.11.02
הודעות: 32,894
מגעיל בעיצומו של הפסטיסלע, 75 עברייני מין ישוחררו ללא פיקוח בשל מחלוקת ביורוקרטית

איזו מין ממשלה יש לנו?

------------------------------------------------

מאז החלת חוק הפיקוח להגנת הציבור מפני עברייני מין ב-1 באוקטובר ניתנו הערכות מסוכנות רק לשבעה אסירים משוחררים

כ-75 עברייני מין השתחררו או עומדים להשתחרר מהכלא בלא שנקבעה רמת מסוכנותם. המשמעות היא שלא יהיה ניתן להחיל עליהם את חוק הפיקוח להגנת הציבור מפני עברייני מין, אף שהחוק נכנס לתוקף לפני חודשיים.

על פי החוק, עבריין שנקבע כי מסוכנותו נמוכה נדרש למסור לגורם המפקח רק פרטים כמו כתובת מגורים ומקום עבודה - ולדווח על שינויים. עבריינים שרמת מסוכנותם גבוהה יותר נדרשים להתייצב תקופתית או אף מדי יום אצל קצין פיקוח. כן נאסר עליהם להימצא באזורים מועדים, להחזיק חומר פורנוגרפי ולצרוך אלכוהול.

עם זאת, מאז החלת החוק ב-1 באוקטובר ניתנו הערכות מסוכנות רק לשבעה אסירים משוחררים. זאת בשל מחלוקת בין משרד הבריאות לשירות בתי הסוהר על תקנים ותקציבים. בין האסירים שמשתחררים בלא הערכת מסוכנות נכללים אדם שאנס את אחייניתו הקטינה וכבר ריצה מאסר קודם על אונס בת זוגו, אסיר שנשפט לחמש שנות מאסר בגין מעשים מגונים בקטינים הלוקים בשכלם, אסיר שעשה מעשים מגונים בנכדתו ועוד.

"כל אלה מסתובבים בקהילה כצל כבד ומאיים", כתבה יו"ר הוועדה לזכויות הילד, ח"כ שלי יחימוביץ' (עבודה) לשר הבריאות, יעקב בן יזרי. מנכ"ל המועצה לשלום הילד, הד"ר יצחק קדמן, שיזם את החוק לפני יותר משמונה שנים, אמר כי "זהו מחדל מזעזע. משרד הבריאות ידע במשך שנה שהחוק עומד להיכנס לתוקף ולא התארגן למנות מעריכי מסוכנות. דמו של הילד שייפגע על ידי עבריין משוחרר בראשן של המערכות שממשיכות לריב במקום לבצע את החוק". קדמן יזם את החוק, בין השאר כדי להגן על קטינים המהווים כ-50% מהקורבנות בתקיפות מיניות. אחרי גלגולים וסחבת אישרה הכנסת את החוק בסוף דצמבר 2005 ונקבע שהוא יחול מינואר 2006. בינואר התברר שהמשרדים הרלוונטיים לא ערוכים, וסוכם שהחוק ייושם ב-1 באוקטובר. אך שבוע לפני החלתו התברר שטרם מונו אנשי המקצוע לביצוע הערכות המסוכנות שבהתאם אליהן נקבעת רמת הפיקוח.

משרד הבריאות לא ענה על השאלות שהוגשו לו, אבל מסר בתגובה שהוא פועל על פי החוק החדש ומינה מעריכי מסוכנות. עוד נמסר, שהפסיכיאטר של השב"ס וצוותו עוברים על התיקים של עברייני המין שעתידים להשתחרר ומבצעים הערכות. חוות דעתם מועברת ליחידת הפיקוח של השב"ס כשמדובר באסירים ברמת סיכון בינונית ומעלה.


http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/794217.html
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:20

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר