31-10-2006, 20:38
|
|
|
חבר מתאריך: 02.09.05
הודעות: 152
|
|
סיפור נחמד שרציתי לשתף איתכם :) !!!
אני לקוח דיי ותיק של אינטרנט זהב (משנת 2000). הייתי מחובר גם בadsl וגם בכבלים וכמעט אף פעם
לא היו לי בעיות עם האינטרנט. כיום אני מחובר לאינטרנט דרך הכבלים, מהירות מגה וחצי והכל עובד חלק,
האימיול מוריד במהירויות גבוהות ואני משתמש בו דיי הרבה (מוריד סדרות בעיקר).
הכל היה נפלא עד הבוקר של יום שני (30.10.06) שקיבלנו שיחת טלפון מנציג חביב של אינטרנט זהב
שבטון נחמד הודיעה לנו שאינטרנט זהב אינה מעוניינת להמשיך לספק לנו את שירות האינטרנט
ושהם מתכוונית לנתק אותנו ב 16.11.06 וזאת למרות התכנית שבה אנחנו התחייבנו להיות אצלם עוד שנה
ועברו רק 4 חודשים,כן!!! הם יתקשרו ואמרו לנו שהם לא רוצים שנהיה הלקוחות שלהם יותר. הסיבה שלהם
היא: שחיבור האינטרנט שלנו גורם להם לבעיות בקו האינטרנט ובנוסף לכך שעברנו את "תקרת
ההורדה החודשית" שלנו של Gb 10.
קודם כל היינו מופתעים מהמושג החדש שלא שמענו מעולם מספקית אינטרנט "תקרת הורדה חודשית",
ובצלצול מהיר למוקד המכירות שלהם (שבו התחזינו ללקוחות של ספקית אחרת (: ) באמת התברר כי דבר
כזה קיים ושבאמת מותר להוריד רק עד 10 Gb בחודש (ואת התשובה קיבלנו רק לאחר שהמוקדנית הלכה
למנהל המכירות ושאלה אותו את זה) חשוב גם לציין שנתון זה נכון לאותו תאריך ל"אינטרנט זהב" בלבד.
לאחר שהם הודיעו לנו הודעה זו התקשרנו כדי לברר מחירים במקומות אחרים וגם שאלנו לגבי "תקרת
ההורדה החודשית" וגילינו שאינטרנט זהב לא היחידים גם לnetvision יש דבר כזה והם אמרו לנו שאצלם זה
5 Gb בחודש (וזה לאחר שהמוקדנית ניסתה לשכנע אותי שאין להם דבר כזה ושאבא שלה מוריד 20 סרטים
בשבוע ולאחר בירור מהיר גם היא גליתה את ההגבלה הזו (נכון לאותו תאריך)). וכדי להקל על אנשים
שקוראים סיפור זה לבזק בינלאומי ול012 אין הגבלה כזו (נכון לאותו תאריך), לגבי ברק אני לא כל כך בטוח
כי אמרו לי שהם חושבים שאין להם הגבלה כזו והם לא יכלו לבדוק עם מנהל המכירות כי הוא לא היה פנוי
באותו הרגע.
לגבי הסיבה השניה שלהם שהאינטרנט שלנו גורם להם לבעיות בקו התקשרנו לספק תשתית האינטרנט
שלנו- HOT ושאלנו אותם אם דבר כזה בכלל יכול לקרות. התגובה הראשונה של נותן התמיכה הייתה צחוק,
ולאחר הצחוק הוא הסביר לי שאם האינטרנט שלנו היה גורם לספקית האינטרנט בעיות, קודם כל הבעיות
שהיו נגרמות הם היו אצל HOT ולאחר בדיקה מהירה הוא אמר לנו שאין להם בעיות עם הקו שלנו. ולאחר
מכן הוא הסביר לי שלביטוי "בעיות בקו" יכול להיות פירוש אחר, הוא שאל אם אני משתמש הרבה ב emule?,
אמרתי לו שכן ושאפילו יש פעמים שהוא עבד ימים שלמים בלי הפסקה (ותודו אני לא היחיד שמשאיר אותו
לימים שלמים) ואז הוא הסביר שכנראה באמירת הביטוי "בעיות בקו" הם התכוונו שרוב הזמן רוחב הפס שלנו
תפוס במלואו וזו הבעיה שיש להם איתנו, כי קיימות חברות שמוכרות כמות רוחב פס גדולה ממה שהן יכולות
לספק והם עושים זאת כי הם מניחים שלא כולם יהיו מחוברים כל הזמן ובגלל שאנחנו משתמשים רוב הזמן
בכל רוחב הפס ובנוסף לכך מורידים הרבה כנראה בגלל זה הם רוצים להיפטר מאיתנו כי אנחנו עושים להם
"בעיות".
מטרת הסיפור הזה היא לא לגרום לכם להתנתק או לא לרצות להתחבר ל"אינטרנט זהב" או לכל ספקית
אינטרנט אחרת אלא להציג פרטים שקיבלתי מספקיות האינטרנט ולהציג את סיפורי האישי. בנוסף לכן רציתי
לספר לכם על ביטוי חדש שלמדתי - "תקרת הורדה חודשית" (אני בטוח שיש עוד כמה אנשים שלא הכירו
ביטוי זה) ואני מקווה שתיקחו נתון זה ותשתמשו בו בעתיד כשתבחרו ספקית אינטרנט - כדי שמה שקרה לי
לא יקרה גם לכם. רציתי גם להוסיף שתשתית האינטרנט של HOT שיש ברשותי היא תשתית מצויינת, קרה לי
רק פעם אחר שלא היה אינטרנט וזה קרה לאחר הפסקת חשמל ואני מציע לכל אחד להתחבר לתשתית זו כי
הדבר העיקרי זה שהיא גם זולה וגם לא פחות טובה מזו של adsl ואולי אפילו טובה יותר.
בנוסף לכל הסיפור הזה מכיוון שהספקית שלי "זורקת אותי" רציתי שתציעו לי לאיזו ספקית לעבור:
1) בזק בינלאומי
2) 012 קווי זהב
|