29-09-2006, 17:34
|
|
|
חבר מתאריך: 11.09.05
הודעות: 990
|
|
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי u-367 שמתחילה ב "אני דווקא נתקלתי בתאונות של רכבים חדשים מאוד , ולא פחות טובים מהרכבים שנוהגים"
לכן אמרתי רכבים כבדים ומיושנים ,יש כאלה ויש כאלה.
לותק הרשיון אין קשר,מה שחשוב הוא יכולת הנהיגה (עובדה שאני נוהג יותר טוב מסבתא שלי ...).
אם כבר מדברים על למי לתת איזה רכב ,אז זו באמת אחת הבעיות הקשות בצה"ל.
ברוב המיקרים שנתקלתי בהם ,שלחו לנהיגה את מי שלא התאים למשהו אחר.
גם אצל לוחמים (ב' קודקוד וכו') ובטח שבמפקדה וביחידות תובלה.
הרבה מהנהגים הם חסרי כל כישורי נהיגה וחסרי כל עיניין בנושא.
מה שמוביל למצב שרוב הנהגים בצה"ל הם לא משהו בכלל.....
כמובן שבנוסף לזה,ההכשרה מצחיקה ,התר פורד הוא סיבוב עם הקצין רכב הגדודי (נגד) שגם הוא לא בהכרח גאון מוטורי .
בשביל לעוף מנהיגה מבצעית צריך להיות מתחת לכל ביקורת ,וגם לעצבן את המדריכים.
כמעט ולא עפים משם חניכים,אני בטוח שלא כולם נהגים טובים.
בגדוד שלי ,כל חילוץ מסובך בבוץ ,קראו לי (לא בא להגיד שאני גאון ,רק עם קצת נסיון ) לא הממח"ג ולא הקצין רכב, ובטח שלא החימושניקים ידעו מה לעשות.
ובכל זאת בצה"ל היה אחוז התאונות בירידה.
_____________________________________
לפעמים חרבון זה כמו קרב , אתה חוזר עם חוויות שאף אחד לא רוצה לשמוע .
|