לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 22-09-2006, 13:27
  Hezibezi Hezibezi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.05.06
הודעות: 982
העצרת בדאחיה: נסראללה עשוי לנאום בפני מיליון איש

מקורות בחיזבאללה אמרו ביממה האחרונה לתקשורת הלבנונית כי מזכ"ל הארגון צפוי להגיע לעצרת הניצחון. במהלך כל היום נוהרים "גלים של בני אדם" אל השכונה שהופצצה במהלך המלחמה מול ישראל, שם תיערך היום העצרת. במתחם האירוע נתלו כרזות ועליהן, בין היתר, תמונתו של נשיא ונצואלה צ'אבז פורסם: 22.09.06, 13:44

העצרת הגדולה ביותר. עשרות אלפי בני אדם זורמים בשעות האחרונות אל מתחם "הניצחון האלוהי" – שם ייערכו היום (ו') חגיגות הניצחון של חיזבאללה בדאחיה של ביירות, בעקבות המלחמה מול ישראל.
העצרת אמורה להיפתח בשעה ארבע וחצי אולם על פי דיווחי כלי התקשורת הערביים, כבר מאתמול הגיעו לאזור אנשים מכל רחבי העיר ומכפרים בדרום לבנון, על מנת לתפוס מקום במתחם שהוכשר במיוחד לצורך כך ומשתרע על שטח של כ-150 אלף מ"ר. האלפים שכבר נכנסו לאזור העצרת, מניפים את דגלי חיזבאללה, תמונותיו של המזכ"ל חסן נסראללה וכרזות שונות, עליהן נכתב בין היתר "לפקודתך נסראללה".


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.ynet.co.il/PicServer2/20122005/898787/LBN01_wa.jpg]


נחיל צהוב בדרך לדאחיה, היום בלבנון (צילום: רויטרס)

על האירוע הענק מנצחת תחנת הטלוויזיה של הארגון, "אל-מנאר", שבפריסה רחבה של כתבים מדווחת כל העת על הגעת האנשים למקום ועל המראות מהשטח. כבר אתמול דיווחו מקצת העיתונים הערביים כי ההערכה היא שמספר המשתתפים בעצרת יהיה חסר תקדים ועשוי להגיע אף למיליון איש, וזאת בין היתר בעקבות שורת צעדות שהחלו מאזור הדרום לאזור הדאחיה ותפוסת שיא בטיסות אתמול והיום בלבנון. בשעות הצהריים דווח על פקקי ענק בכל אזור הדאחיה.
מלבד תושבים מקומיים, צפויות להגיע לעצרת משלחות שונות מרחבי העולם הערבי וכן מהתנועות הפוליטיות בלבנון. בין היתר דווח הבוקר כי חיזבאללה שלח הזמנת לשרים בממשלת לבנון, אולם במקביל נמנע מלשלוח הזמנה דומה לראש הממשלה ויריבם הפוליטי, פואד סניורה.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.ynet.co.il/PicServer2/20122005/898721/BEI05_wa.jpg]

תומכי חיזבאללה בדרך לעצרת (צילום: איי אף פי)

בימים האחרונים מפזר הארגון ערפל לגבי אחת השאלות המסקרנות ביותר בנוגע לאירוע - האם יופיע בו חסן נסראללה המסתתר מאז תחילת המלחמה מול ישראל. למרות המסתורין, נראה שנסראללה, שקרא להמונים להגיע היום לדאחיה, אמור לשאת דברים בעצרת ולשבח את הישגי החיזבאללה. דברים ברוח דומה אמרו מקורות בארגון לעיתון א-ספיר הלבנוני אתמול.
בנוגע לנסראללה, כאשר נשאל השבוע הרמטכ"ל, רב אלוף דן חלוץ, האם צה"ל מתכוון לפגוע בו, הוא נמנע מלתת תשובה ישירה. מכל מקום, אנשי חיזבאללה התחייבו "לשרוף את ישראל" אם זו תעז לפגוע במנהיג ונראה כי ההנהגה המדינית והצבאית לא ירצו להסתכן בהרפתקה במסגרתה תביא התנקשות בנסראללה להרג אלפי אזרחים שיהיו בקהל. נסראללה, מצידו, יזכיר בוודאי במידה שיופיע בעצרת, את דבריו של אהוד אולמרט לאחרונה על כך שהוא מתחבא בבונקר בעוד ראש הממשלה מסתובב חופשי ברחבי הצפון.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.ynet.co.il/PicServer2/20122005/898793/XHM101_wa.jpg]


מאות אלפי כיסאות ערוכים לקראת העצרת בדאחיה (צילום: איי פי)

את הבאים לעצרת מקדם מתחם חגיגי עליו נפרסו תמונות ענק של נסראללה וכן כרזות שונות המעידות על ניצחון הארגון. כך למשל כרזת ענק שנתלתה באחת מפינות המתחם, מציגה תמונה של סטי"ל צה"ל שנפגע מטיל חיזבאללה במהלך הלחימה ועליו הכתובת "המים-מימינו". ברוח דומה הייתה כרזה ועליה מסוק המדמה את מסוק צה"ל שנפגע במהלך הלחימה ועליו הכתובת "השמים – שמינו". בנוסף נתלתה באזור המתחם גם תמונה של כוכב חדש באזור – נשיא ונצואלה, הוגו צ'אבז, שמקפיד לאחרונה להביע את תמיכתו פעם אחר פעם באיראן ובנות בריתה.
תחנת הטלוויזיה של חיזבאללה, אל-מנאר, הגדירה אמש את העצרת כ"משאל העם הגדול ביותר על רעיון ההתנגדות". במהדורות החדשות של התחנה נאמר כי "גלים של בני אדם" צפויים להגיע לרובע הדאחייה בביירות כדי לתמוך בהמשך מלחמת הגרילה.
באתר העצרת כבר הוצבו עשרות אלפי כיסאות פלסטיק הפונים לבמה מרכזית, ועבור המשתתפים כבר שלטים ודלגים של חיזבאללה. יש לציין כי בעבר כבר משכו אליהן עצרות של חיזבאללה עד 800 אלף משתתפים.

נערך לאחרונה ע"י Hezibezi בתאריך 22-09-2006 בשעה 13:40.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 22-09-2006, 16:49
  משתמש זכר אלי זכרון יעקב אלי זכרון יעקב אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.04.02
הודעות: 5,400
המלצה looopy
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי looopy שמתחילה ב "מעניין כמה אנשים אולמרט היה מצליח להוציא מהבית..."

יש תגובות שפשוט להתמוגג מהם ....זאת אחת מהם .



"מעניין כמה אנשים אולמרט היה מצליח להוציא מהבית...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Hezibezi שמתחילה ב "העצרת בדאחיה: נסראללה עשוי לנאום בפני מיליון איש
בכלל, אולמרט, פרץ וחלוץ אמורים לא להרגיש "טוב" ביום שכזה, לא?
הרי החיזבאללה עומד להכריז חופשי על ניצחון...ומתי?
בשנה החדשה שלנו!
טיימינג מושלם."

כל הכבוד!!!

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
_____________________________________

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://leopard.50megs.com/SIGN.gif]

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:59

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר