לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 18-08-2006, 02:38
  Hezibezi Hezibezi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.05.06
הודעות: 982
"למדנו מחיזבאללה שטילים יכריעו את ישראל - נגרש את צה"ל מהגדה"

"למדנו מחיזבאללה שטילים יכריעו את ישראל"

אבו נאסר, ממפקדי גדודי אל אקצה בשכם, מעודד מתוצאות המלחמה. "אחינו המחישו את שהרגשנו בשנים האחרונות: ישראל מתפרקת. אם נכה במשת"פים ונספוג את מכת האש הראשונה - נגרש את צה"ל מהגדה. בפעם הבאה איראן תהיה בתמונה עם טילים על תל-אביב, ויהיה יותר קל"
עלי ואקד

בארגוני הטרור הפלסטינים מביטים צפונה ושואבים עידוד. "למדנו מחיזבאללה שהכלים שעושים את ההבדל הם הטילים. אם נגיע למומחיות בעניין הזה, ולא נסתפק ברקטות הפשוטות שבידינו, אין ספק שנוכל להכריע את ישראל", אמר ל-ynet אבו נאסר, ממפקדי גדודי חללי אל אקצה, הזרוע הצבאית של הפתח, באזור שכם.

"כבר במלחמת המפרץ היו אלה הטילים שמשכו את ישראל לשולחן המשא ומתן, וגם הנסיגה מעזה היא תוצאה של הטילים. אם נעשה את השימוש הנכון בהם בגדה, גם פה ניפטר מצה"ל".

לדבריו, ארגונו לא הופתע מ"התבוסה שהנחית חיזבאללה על ישראל", כהגדרתו. "חיזבאללה היה בלתי חדיר בשנים האלה, עבד בשקט והצליח להרדים את צה"ל. אם נאמץ דפוסי פעולה אלה אין ספק שגם תורנו יגיע. למדנו שעם אמונה והכנה טובה ניתן להביס את הצבא הישראלי".

אבו נאסר לא מתרגש מאיומי צה"ל להכות ביישובי הגדה, אם ייעשה שימוש בטילים נגד ערים בישראל. "הם איימו להחריב את עזה ואת לבנון וראינו שזה לא כל כך נורא. השאלה היא האם אנחנו, הארגונים הפלסטינים, יכולים להחזיק מעמד במכת האש הראשונית של ישראל. אם נצליח למנוע את ההתמוטטות במכה הראשונה - יש סיכוי שננצח".

לדבריו, חוסר היכולת לעמוד בתקיפה הראשונית היא שהכשילה את הפלסטינים ב"חומת מגן". "המבצע בלבנון דומה מבחינת היקף הכוחות הישראלים שהשתתפו בו לחומת מגן. שם, למעט מחנות הפליטים בלטה וג'נין, הכל קרה באופן מיידי. מחיזבאללה למדנו שאם אנו בונים מערכת הגנה ראויה בבונקרים, שתאפשר לנו לספוג את האש בימים הראשונים, אין ספק שגם אנחנו נצליח".

"חיזבאללה הראה לישראל מה זה צבא".
הצלחת כוחות הביטחון של ישראל לחדור לארגוני הטרור, מה שמביא לטרפוד פיגועים עוד בשלב התכנון שלהם, היא לדעת אבו נאסר נקודת תורפה נוספת של הארגונים לעומת חיזבאללה. "אין ספק שצריך לעבוד על העניין הזה, כי זה מסביר לדעתי 90 אחוז מההצלחה".

אבו נאסר טוען שיוכלו לנצח אם יכו מכה אנושה את "צבא משתפי הפעולה" עם ישראל, כפי שחיזבאללה פגע באנשי צד"ל. "אנו צריכים להקדיש תקופה מסויימת לטיהור כוחותינו ממשתפי הפעולה ואז אין כוח שיעמוד מולנו, אבל אני לא אומר שזה פשוט".

הארגונים הפלסטינים מסיקים בעקבות הלחימה בלבנון ש"את הצבא הישראלי ניתן לנצח ואפילו להביס", אומר אבו נאסר. "חיזבאללה הוכיח את מה שכבר ידענו והרגשנו פה במספר הזדמנויות. הישראלים משקרים כשהם מציירים את הצבא שלהם כבלתי מנוצח, וכמה מאות לוחמי חיזבאללה הראו להם מה זה צבא, מה זה כוח ואיך מנהלים מערכה".

לדברי אבו נאסר, ארגונו של נסראללה עוד לא אמר את המילה האחרונה. "מההיכרות שלנו אין סיכוי שהם מתפרקים מנשקם. הארגון הינו בעל יעדים אסטרטגיים והמערכה הנוכחית מוכיחה שבמידה ויחליט לפתוח במערכה נוספת - הדרך סלולה בפניו. בפעם הבאה איראן תהיה בתמונה והטילים על תל-אביב יהיו חלק מהמשחק. כשזה יקרה, לנו יהיה הרבה יותר קל. אנו גאים באחינו, לוחמי חיזבאללה, שהם מבחינתנו מורי דרך שהמחישו את כל מה שאנחנו מרגישים בשנים האחרונות - ישראל מתפרקת".

נערך לאחרונה ע"י Hezibezi בתאריך 18-08-2006 בשעה 02:41.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 18-08-2006, 23:33
  g.l.s.h g.l.s.h אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.12.05
הודעות: 17,294
זה לא מה שהם אמרו בשנת 2000?
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Hezibezi שמתחילה ב ""למדנו מחיזבאללה שטילים יכריעו את ישראל - נגרש את צה"ל מהגדה""

למיטב זכרוני אמרו אז דברים ברוח של "ישראל עייפה וחלשה - הם לא יעיזו להכנס לשטחים ואנחנו נגרש אותם משם". אם אני זוכר נכון אז כשנה לאחר מכן כבר הלמו פטישי 5 ק"ג של אותם "חיילי הייטק פחדנים" בקירות הבתים ואחרי שכל הגיבורים רעולי הפנים סיימו להניח את נשקם ולהכנס - הם והכתם החום על אחורי המכנס - לסופות הצה"ליות, הסתבר ש"הנמר שך בלאטה הוא לא יותר מאשר חתול עזוב ומסכן".

משהו בי מאוד רוצה שהם יחזרו על הטעות ההיא.. האמת? חלק ממני אפילו מקווה שהם יקיימו את ההסלמה הזאת במהירות ויירו ישירות על גוש דן - ככה נחסוך הרבה קורבנות ונמחץ את הפסולת האנושית הזאת כפי שראוי שיקרה. אם הטרור הפאשיסטו איסלאמי העולמי יכה שוב בתזמון מוזר בשורת מטרות מערביות, כמו ב-11 לספט', אולי אפילו ניתן יהיה להרחיב את המלחמה המוצדקת הזאת ולסיים את הסעודה שנעזבה בחטף ב-67 ו-48.

אני לא מציע לערבים לראות את המציאות המורכבת - ההיפך! בהפוך על הפוך אני מעודד אותם לחשיבה פשטנית בסגנון "קלקיליה=בינת ג'בייל" ו "כפר סבא=כפר גלעדי". ככל שירבו לחשבו כך, כן יהיה קל יותר מבחינת המצב הפנימי לצאת למלחמה אמיתית ו"מזרח תיכונית" באוייב, ולא למבצע "לוקסוס" כמו חומת מגן. ככל שהפושעים הערבים יעמדו גבוה יותר, כך יהיה קל יותר להתיר את הרסן ולהשיב להם באותה מטבע - משוואת 48 תקום לתחיה.

("משוואת 48" הוא ביטוי שאימצתי ממרצה טוב להיסטוריה של המזה"ת באוניב' ת"א - לטענתו התוצאות הדמוגרפיות של מלחמת השחרור הם פשוט קבלה ע"י הערבים של דין מלחמה שהם עצמם אימצו בשלב הראשון של המלחמה. מבחינה זאת 48 היתה המלחמה היחידה שבה הערבים בעצם התחילו וסיימו את המלחמה בהגינות יחסית...).
_____________________________________
.


נערך לאחרונה ע"י g.l.s.h בתאריך 18-08-2006 בשעה 23:40.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:30

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר