לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 31-07-2006, 08:46
  אליהו ר אליהו ר אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.05.06
הודעות: 613
מי ששמע את ההתבכיינות של רוני בראון בגל"צ

מבין בדיוק מה קרה אתמול והבוקר לעצמאות של ממשלת ישראל. האמריקאים כפו עלינו את הפסקת הלחימה, מאחר שראו שאין לנו אפשרות לנצח במתכונת הנוכחית, ושאין לנו כוונה לשנות את המתכונת.

האמריקאים, שהפשלות הקטנות ביותר שלהם באפגניסטן הן בסקאלה אחרת לגמרי ממה שקרה אתמול בכנא, נוכחו לדעת שאין לישראל שום כוונה לסיים את המלחמה בנצחון, אלא אם כן החזבאללה יתנדב להגיש אותו על מגש של כסף. חזבאללה, כמה מפתיע, לא מעוניין להפסיד אלא אם כן מכריחים אותו. על ידי הפצצות מהאויר וכוחות קטנים שנלחמים נקודתית - ויהיו הטובים ביותר שיש (והם כאלה, מכל הבחינות), לא מכריחים ארגון טרור חסר מצפון (שייהרגו כל ילדי לבנון בהפצצות, מצדם) להכנע.

לכן, החדשות נכון להבוקר - ישראל נוצרת את האש כמעט לחלוטין. אם חזבאללה לא יהיה אידיוט, הוא לא ישגר ולא ייתן לנו שום סיבה לחזור לתקוף. כשייגמרו 48 השעות, כבר לא יהיה קל כל כך להתניע את התקיפות "מאפס למאה", מה גם שהמו"מ (שכבר מתנהל, לידיעתכם) יהיה בעיצומו ולא יפה לקלקל אותו.

במילותיו של רוני בראון: "תפנימו את זה" (בנימת קול מתבכיינת, כיאה לשר בכיר בישראל) - כבר אין דרישה לפריסת צבא לבנון על הגבול (דרישה טיפשית ממילא וחסרת הגיון מלכתחילה), כיוון שהוא "חצי צבא חזבאללה" - עכשיו נראה מי יהיה הפראייר שישלח כוחות מטעמו להלחם בשבילנו; "לנטרל" את חזבאללה, כי "אי אפשר לפרק אותו"; ועל החיילים השבויים - אף מילה.

יום שקט,

אליהו
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 31-07-2006, 08:56
  g.l.s.h g.l.s.h אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.12.05
הודעות: 17,294
ולמה שנהיה מופתעים?
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי אליהו ר שמתחילה ב "מי ששמע את ההתבכיינות של רוני בראון בגל"צ"

ממתי מישהו מהמנהיגים מאז בגין מנסה "לשכנע" אותנו שמדינה זה לא רק צבא שמגן על גבולות? ישראל למעשה יוצאת מהמלחמה הזאת בדיוק כמו מה שחסן אומר עליה (ואני לא אוהב לחפש הוכחות ל"חוכמת" המנהיגים הערבים, אבל כנראה שהוא קלע בול) "מדינה זמנית". אנחנו גרורה אמריקקית - מי שמראש כבל את עצמו ב"רק שלא יהיה כפר כנא 2", הוא זה שקיבל את הטיל הזה ישר לפרצוף.

אזרחי ישראל צריכים להיות מודאגים - ראש ממשלתינו מפגין את אותה רפיסות שהפגינו מנהיגי צ'כוסלובקיה בזמן משבר חבל הסודטים. לא ירחק היום שיגיו בעולם "למה לנו להלחם בשביל מדינה רחוקה שאנחנו לא יודעים עליה כלום". ראש ממשלה שאינו מגן על אזרחיו, ועוד בגלל מחיר של תקרית מפוקפקת אחת, אינו ראוי להיות ראש ממשלה. אם אכן יסתבר שמשום הפרובוקציה הזאת שינתה ישראל את כל התוכנית והרימה דגל לבן, הרי שמעל אולמרט מתנוסס דגל שחור של מי שאינו מנהיג של העם הישראלי, אלא אדם בעל אינטרסים זרים. אם לא אתבדה ואכן אולמרנט נכנע ללחץ האמריקאי ובכך הפקיר את חיי תושבי ישראל ועתידה, הוא איהו ראוי להיות ראש ממשלה ומאבד את הזכות המוסרית לתפקד ככזה.
_____________________________________
.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 31-07-2006, 10:21
  משתמש זכר אלי זכרון יעקב אלי זכרון יעקב אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.04.02
הודעות: 5,400
המלצה היבבנות הזאת של בר און
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי hag שמתחילה ב "בסופו של דבר"

כפי שכתבתי לא מזמן כאן ,אני חוזר ואומר ישראל ( אולמרט ושות') יתקפלו גם יתקפלו בכל מה שקשור למלחמה בלבנון ,לא יושג שום דבר ,החיילים לא יחזרו הביתה ,אנחנו נהיה בשר תותחים עוד הרבה זמן לאחר הנסיגה שלנו שוב מתוך לבנון.

מערכת ההסברה של ישראל תמיד הייתה לוקה בחסר אבל הפעם זה ממש גובל בפשע מה שקורה כאן.
אני פותח את הערוצים ולמעט שמאל מכל כיוון אין איש ימין אחד שבדבר על מה קורה שם ,אפילו את ביבי אני רואה רק בסקאי אבל בישראל לא טורחים לרגע קט לספר מה המסביר ( מספר 1 מבחינתי ) אומר ברשת זרה.
הגמגום תמיד היה מנת חלקנו כי אנחנו לא יודעים להיות יחד וגם היום שאנחנו "יחד" אנחנו שוב לבד ,רק לראות את ביליין שמקבל במה וזמן שידור מינימום ראש ממשלה ....

אבל מה שכן את שולמית אלוני מעלים מהאוב ונותנים לה במה "כי חשוב שישמעו מה יש לה לומר"....
ממשלת ישראל קיפלה את הדגל לא לחצי התורן אלא למטה מזאת וכם היבבנות של בר און ואולמרט תעלה לנו ביוקר אחר כך ,את המחיר רק אנחנו נשלם.
_____________________________________

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://leopard.50megs.com/SIGN.gif]

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 15:26

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר